Hei! Minkä verran taksimatka vanhan kaupungin keskustaan maksaa maksimissaan? Ja hinta pitää aina muistaa, sopia etukäteen? Ettei heti kättelyssä putsata :)
Taksi lentokentältä vanhaan kaupunkiin
4
1157
Vastaukset
- .... asukas
Labas
Takseissa on mittarit joten hintoja ei kentalla sovita. Lentokenttaa hallitsee Martonas taksiyhtio ja he ryostavat matkasta keskustaan. Asun itse Vanhassa Kaupungissa ja hinta kentalta kotiin on ollut nykyisin 45-60 lt valiin. kentalle paasen soittamalla halvan yhtion auton ja hinta on noin 12-13 lt.
Jos haluat halvalla keskustaan ota minibussi 3 lt tai normaali bussi 1,40 lt ja jaa pois Savanoriun ja Basanaviciuksen kulmassa. Vihreakupolista kirkkoa kohden ja maki alas niin olet vanhassa kaupungissa.- Tacu
Kiitos tiedoista! Vaikuttaa aika villiltä menolta, mutta maassa maan tavalla :) Tänään lähden Vilnaan.
- Tacu
Tacu kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Vaikuttaa aika villiltä menolta, mutta maassa maan tavalla :) Tänään lähden Vilnaan.
No niin, reissu tehtynä ja kentältä hotelli Artis Centrumiin maksoi 57 litaa. Paluumatkalle hotelli tilasi samaisen firman mustan taksin ja maksoi 36 litaa eli mittari kävi edelleen turistilisällä. Muuten mahtava ja edullinen kaupunki viettää lomapäiviä!
- valtov
jos haluat säästää , niin mene bussila, niin mekin tehtiin. Kuvia Vilnasta ja Trakain linnasta:
http://www.saunalahti.fi/~vavauh/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615