Ihmisten luokittelusta

poikalapsi

Nimimerkki Eroa kirjoittaa alempana:"En yleensä vastaili alatyylin kommetteihin enkä henkisesti ala-arvoisten,
mutta tein nyt poikkeuksen."

Onko helluntailahkossa tosiaan sopivaa luokitella ihmisiä tuolla tavalla? Tähän ystävälliseen luokitteluunneko perustuu ikivihainen syrjintähalunne?

13

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketura

....kysyy syrjinnän mestari poikalapsi. sillai

• ihmisiä?
      • poikalapsi

Noissa jutuissa puhuttiin AVIOLIITOISTA, ei rekisteröidyistä parisuhteista, oi helluntailahkon älykkö!

Palstan keskustelun taso on suorastaan häikäisevää...

• Onni Avio
        poikalapsi kirjoitti:

Noissa jutuissa puhuttiin AVIOLIITOISTA, ei rekisteröidyistä parisuhteista, oi helluntailahkon älykkö!

Avioliittokin on rekisteröity parisuhde.

• vai ei?
        poikalapsi kirjoitti:

Sinähän olet itse suhtautunut asiaan niin, että homojen rekisteröity parisuhde on aivan yhtä tasaveroinen kuin heterojen avioliitto. Sano, vieroksutko, syrjitkö tai vastustatko antamieni esimerkkien AVIOLIITTOJA. Vastaa: SYRJITKÖ!

• Yksi ihminen

Kommenttien luokittelua tuossa harrastettiin.

• Hellari.

Tulisiko mielestäsi ihmisen ja eläimen välinen seksuaalinen suhde sallia, jos molemmat sitä haluavat? Onko pedofiilillä oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan, jos molemmat (aikuinen ja lapsi) sitä haluavat?

Onko esim. pedofilia synnynnäistä vai opittua?
      Jos opittua, niin eikö homoseksuaalisuuskin voi silloin olla opittua?
      Jos taas synnynnäistä, niin eikö pedofiililläkin tulisi olla oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan?
      Useinhan pedofiili ei toimi mielestään väärin.
      Kenellä on oikeus määritellä mikä on oikein, mikä väärin?

Luulenpa, että olet hellarien kanssa samaa mieltä siitä, että pedofilia on väärin, mutta tuskin pystyt sitä(kään) myöntämään.
      Helluntailaisuus kun on sinusta kaiken pahuuden ruumiillistuma, eikö?

• poikalapsi

Lasta EI saa missään olosuhteissa alistaa aikuisen leluksi. Olen palstalla useaan kertaan ollut vastustamassa pedofiliaa, jota osa hellareista ei vastusta kovinkaan, koska Raamattu ei sitä vastusta. Siellä kun pikkutyttöjä naitetaan - minusta moraalittomasti. Aikuinen ei sa alistaa lasta asioille, jotka eivät lapsen elämään kuulu. SANOINKO tarpeeksi selvästi: vastustan pedofiliaa jopa silloin, kun se pedofiili on helluntailainen pastori.

Eläimen mielipidettä ei voi kysyä. Koska näin on, ihmisen ja eläimen suhden on AINA alistussuhde ja siksi sopimaton. Sitä en käsitä, MIKSI te lahkolaiset vedätte eläimet ja lapset esiin, kun puhutaan aikuisten ihmisten vapaehtoisista ja ketään vahingoittamattomista ihmissuhteista. Jotenkin siellä päässä on puurot ja vellit sekaisin.

Missä olen semmoista sanonut, että lahkosi on kaiken pahan ruumiillistuma? Kerrohan.

• ???????
        poikalapsi kirjoitti:

Lasta EI saa missään olosuhteissa alistaa aikuisen leluksi. Olen palstalla useaan kertaan ollut vastustamassa pedofiliaa, jota osa hellareista ei vastusta kovinkaan, koska Raamattu ei sitä vastusta. Siellä kun pikkutyttöjä naitetaan - minusta moraalittomasti. Aikuinen ei sa alistaa lasta asioille, jotka eivät lapsen elämään kuulu. SANOINKO tarpeeksi selvästi: vastustan pedofiliaa jopa silloin, kun se pedofiili on helluntailainen pastori.

Eläimen mielipidettä ei voi kysyä. Koska näin on, ihmisen ja eläimen suhden on AINA alistussuhde ja siksi sopimaton. Sitä en käsitä, MIKSI te lahkolaiset vedätte eläimet ja lapset esiin, kun puhutaan aikuisten ihmisten vapaehtoisista ja ketään vahingoittamattomista ihmissuhteista. Jotenkin siellä päässä on puurot ja vellit sekaisin.

Missä olen semmoista sanonut, että lahkosi on kaiken pahan ruumiillistuma? Kerrohan.

Nyt ei ollut kysymys aikuisten seksileluista (lapsista), vaan jos MOLEMMAT haluavat seksiä.
        Ovatko lapsen halut rikollisia? Kuka ne ovat tehneet rikollisiksi, jos ei aikuiset?

Toiseksi, kysymys oli pedofilien ja eläimiin sekaantujien seksuaalisuudesta, siitä miten heistä on tullut pedofilejä/eläimiin sekaantujia, ja onko heillä oikeutta toteuttaa seksuaalisuuttaan.
        Ymmärsinkö oikein, että vain heterot ja homot saavat mielestäsi toteuttaa seksuaalisuuttaan?

Uskon, että tulevaisuudessa tullaan keskustelemaan kaikenlaisten seksuaalisuuntausten oikeuksista. Homoista on hyvä aloittaa, eikö?

Et vastannut kysymykseen, onko pedofilia/eläimiin sekaantuminen synnynnäistä vai opittua? Vai onko kolmaskin vaihtoehto?Saisinko vastauksen?

Missä kohtaa Raamattua Jeesus käskee naimaan pikkutyttöjä? Lueppa mitä mieltä Jeesus oli peofiileistä, ennen kuin alat vänkäämään typeryyksiä!

• pakanainhuuto2
        poikalapsi kirjoitti:

kuin ihmisen seksuaalisuus?

Ota ensin käsitteet selville ja vatvo sitten.

• poikalapsi
        ??????? kirjoitti:

Nyt ei ollut kysymys aikuisten seksileluista (lapsista), vaan jos MOLEMMAT haluavat seksiä.
        Ovatko lapsen halut rikollisia? Kuka ne ovat tehneet rikollisiksi, jos ei aikuiset?

Toiseksi, kysymys oli pedofilien ja eläimiin sekaantujien seksuaalisuudesta, siitä miten heistä on tullut pedofilejä/eläimiin sekaantujia, ja onko heillä oikeutta toteuttaa seksuaalisuuttaan.
        Ymmärsinkö oikein, että vain heterot ja homot saavat mielestäsi toteuttaa seksuaalisuuttaan?

Uskon, että tulevaisuudessa tullaan keskustelemaan kaikenlaisten seksuaalisuuntausten oikeuksista. Homoista on hyvä aloittaa, eikö?

Et vastannut kysymykseen, onko pedofilia/eläimiin sekaantuminen synnynnäistä vai opittua? Vai onko kolmaskin vaihtoehto?Saisinko vastauksen?

Missä kohtaa Raamattua Jeesus käskee naimaan pikkutyttöjä? Lueppa mitä mieltä Jeesus oli peofiileistä, ennen kuin alat vänkäämään typeryyksiä!

Tuo "lapsen halu" on aikuisen manipuloima. On ihan turha selittää omia pedofiilisia taipumuksiaan parhain päin puhumalla lapsen halusta. Seksi ei ole lasten asia, ja heitä tulee suojella aikuisilta, jotka panevat omia halujaan lapsen päähän.

Turhaan rinnastat loukkaavasti selkeät laittomuudet homouteen. Populistiset uskisliikket, joilla on halu saada homous laittomaksi jälleen, tekevät juuri niin. Jos et älyä, mikä ero on eläimiin sekaantumisella ja homoseksuaalisuudella, ongelma on sinun.

Minä en tiedä, mistä eläimiin sekaantuminen on tullut. Kysy psykologian ammattilaisilta. Joka tapauksessa se on laitonta. Syystäkin: eläin ei voi olla tasaveroisessa seksisuhteessa ihmisen kanssa, koska KUKAAN ei kykenen eläimen kantaa aiheeseen kysymään. On törkeää puhua tästä aiheesta homouteen rinnastaen, kuten te helluntailaiset mielellänne teette.

• eläin-aktivisti
        poikalapsi kirjoitti:

itse teossa kun se yrittää alistaa ihmisen kyseiseen suhteeseen. Luulenpa ettei eläimet juuri vastaan panisi.

• Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin rassata ihmisiä helluntaipalstalla päivästä toiseen. Yritä nyt päästä yli toisten mielipiteistä ja arvosteluista. Mikset mene omiesi pariin(gaypalstalle)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe