Puujalkavitsi

Miten ihmeessä Keskisalo on voinut kaatua jalat edellä päin estettä??? Juoksiko se käsillään vai päällään? Yleensä kummallisia tuppaa olemaan nämä viime hetkien loukkaantumiset.

3

419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko.

Loukkaantuivathan ne Kenderis ja Thanou juuri sopivasti moottoripyöräonnettomuudessa olympiadi sitten. Suomalaiselta hiihtäjältä meni välineet rikki parisataa metriä ennen maalia. Kyllä huippu-urheilijat osaavat kepulikonstit, kun koko ura pitää rakentaa huijauksen varaan, jos haluaa pärjätä.

• Piikkari tarttui kiinni mondoon. Oliko piikkarin pohjassa pihkaa vai tervaa vai miten ihmeessä se on mahdollista että se tarttui kiinni. En ole kyllä semmosta ihmettä vielä koskaan ennen nähnykkään...

Varmaan kohta soutajat sanoo että airot jääty veteen kiinni 30 asteen helteessä. Tai Pitkämäellä tarttuu keihäs käteen eikä lennä metriäkään...

• umpihetero.

juttu on verrattavissa siihen kuin että aikuinen mies kusisi selvin päin housuihinsa. siis aivan käsittämätön juttu. mikä jutussa on sitten totuus niin se onkin hankalampi selvittää. taas toisaalta jos olisi kyseisen henkilö sponsori, niin harkitsisin muutaman kerran ennen kuin jatkaisin sopimusta.

jos juttu taas on totta, niin en oikein ymmärrä miksi se on uutisoitu? eikös olisi ollut parempi pitää juttu "piilossa" ja yrittää juosta. jos ei pääsisi alkueristä jatkoon, niin sen jälkeen voisi kertoa mikä oli homman nimi. näin sposoritkin voisit leppyä nopeammin kohti seuraavia em-kisoja.

taas toisaalta muistuu mieleen tämä eräs uimari, jonka uimalasit loppukilpailuissa luistivat "pois päältä". kuinka moni ihan tosissaan uskoo että juttu oli totta? kyseessähän oli ilmiselvä vetädys, jonka tarkoituksena oli selittää että "uimari oli kyllä kunnossa, mutta kun lasit eivät pysyneet päässä".

näin tietysti siksi, että sponsorit pysyivät mukana kelkassa. sitten taas vaan lyhyen radan uinteihin mukaan, josta muuten loistivat poissaolollaan kaikki todelliset huippunimet. he kun satsasivat pidemmmän radan kisoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe