Hei käykääpäs seuraamassaKakusuun huutosivuilla, kuinka Matsu (Matti Vatanen), Kikki1 (Kirsi Korsu),PUHA (Paula Hirvonen) ym. tuhlaavat eurojaan! Miten heillä riittävät tulot tuollaisiin huutomääröihin? Useampana päivänä peräkkäin 2- 3 tavaralle huudetaan aina 2 minuutin välein! Täytynee olla ökyrikkaita tai sitten jonkun ajan kuluttua huomaavat, että voi sentään kun rahat meni tuonne.
Ovathan he kyllä voittaneetkin, mutta eihän sinne tavallinen pulliainen voi edes mennä huutamaan. Tyssää ehti alku metreille!
nettihuudot
katkerako?
1
587
Vastaukset
- mä vaan
sitä samaa mäkin oon tuumannu. miten niillä on aikaa aamusta iltaan istua koneella ja latoa rahaa menemään. ei kukaan muu pysty ikinä mitään itelleen huutamaan kun nää yhet on sielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645