Konsta Kuttaperkan posti

Olen syntynyt onnellisten tähtien alla. Käytän työssäni ja pääsääntöisesti myös kotonani sähköpostinani Outlookia. Se toimii nopeasti ja varmasti. Sitten on tämä Konsta Kuttaperkan ylläpitämä posti, johon tänäänkään en ole päässyt kertaakaan. Onnekseni siellä ei ole mitään tärkeää. Postin nimi on Suomi24.

6

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Maailma on täynnä erilaisia sähköpostipalveluita. Ei tätä ole pakko käyttää.

• Olen nyt lähes parin vuoden ajan käynyt tässä Suomi24-portaalissa. Joka ikinen ilta on ruutuun tullut ilmoitus, että palvelu on tilapäisesti ruuhkautunut. Onko se enää tilapäistä, kun se tapahtuu joka ilta? Ilahduin, kun ilmoitettiin, että tälle palvelulle vaihdetaan uusi alusta. Tähän mennessä järjestelmä tahmaa ja sekoilee kuin väki hämäläisissä sahtihäissä. Olen ruvennut epäilemään, että näinkin mittavaa portaalia yritetään pyörittää mopoluokan laitteissa. Olenkohan oikeassa?

• Nyt täytyy sanoa, että kerrankin Suomi24:n sivut vaihtuvat asiallisesti. Olisikohan se alustan vaihto sittenkin vaikuttanut?

• marveka kirjoitti:

Nyt täytyy sanoa, että kerrankin Suomi24:n sivut vaihtuvat asiallisesti. Olisikohan se alustan vaihto sittenkin vaikuttanut?

Ei vaiteskaan. Pojat saavat kehittää uuden alustan. Olisikohan se vesipatja?

• beringinsalmi

Moikka Marveka. Ymmärrän sinua koska minulla on samoja ongelmia. Ne eivät ole käsittääkseni tämän palvelun tarjoajan itsensä aiheuttamia, vaan linkkiyhteyksien muutosmurheita,jotka poistuvat ajastaan. Sitten tuohon sinun antamaan ihanaan nimeen: Muistatko itse mistä se juontaa alkunsa? Sanon sen kuitenkin; Spede esiintyi joskus tämän nimen alla: Elastiikan asistentti ja muovitieteiden alikersantti KONSTA KUTTAPERKA. Sinä muuten ihana, voitaisko keskustella muutenkin???

• Suomi24 on kuin suoraan Speden sketseistä. Vakavalla naamalla esitetään suuren maailman elkeitä, mutta toteutus on kuin peräkammarin pojan märkiä yöunia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe