kun sarjan tapahtumat oikeesti siirtyy 70-luvulle? Onkohan musiikkikin samalta vuosikymmeneltä? Eipä löydy montakaan valon pilkahdusta siinä suhteessa:( Vähän lohduttaa, ettei tarvitse mitään mattiajateppoo kuunnella kuitenkaan:)
Mitäs sitten
10
778
Vastaukset
- claude jeremiah
1970-luvulla tehtiin paljon todella hyvää musiikkia. Sen jälkeen alkoi taso laskea.
- Tätiliini
olihan siellä Purplet ja Heepit ja Quot ja.....mutta mun mielestä mentiin jo alamäkee, joskin hitaasti. Ei kinata:)
- loistavaa musiikia
Toi o totta, ja lujasti siitä pidämme kiinni.
- en ymmärtänyt
No, tulkaa nyt esiin, jos tiedätte jatkoista.?
Siis missä suhteessa?
Ja töppö et töppö on on ihan kivaa joskus.
Meinaatko Ronin ja lekurin suhdetta?
Vai Phin ja uudeb naisystävän?
Enempi valoituksia, kiitos. :)- Muistini mukaan
Phil menee naimisiin uuden ihastuksensa kanssa, mutta sitten hänen elossaoleva, entinen miehensä saapuu kuvioihin?
Muistinko oikein?
Liian vastanähtyjä nämä nykyiset osat, minun mielestäni. - siis ei
Muistini mukaan kirjoitti:
Phil menee naimisiin uuden ihastuksensa kanssa, mutta sitten hänen elossaoleva, entinen miehensä saapuu kuvioihin?
Muistinko oikein?
Liian vastanähtyjä nämä nykyiset osat, minun mielestäni.oltu edes erottu, väärin sanoin, että entinen.
- Tätiliini
putosi kans kärryiltä että rysähti!! Kyse musiikista, ei muusta.
- Retkuilija
70-luvun alun rock-musiikki on monipuolisinta mitä tiedän,pelkkää parhautta!!!! 80-luvun puolivälistä alkaen pelkkää paskaa.
- Tätiliini
hyvä ystävä!!! Mainitsinhan muutaman bändin, mulle tärkeitä. Lisääkin löytyy toki. Ajattelin nyt lähinnä tätä ns. iskelmäpopmitäliediscohumppa-osastoa.
- pysyä vielä...
tulevaisuudessakin 60-luvulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316