Onko hyvä

NÖNÖ

Kannattaako ostaa G&G GR16 Carbine Combo.
kertokaa jos siin on vikoi.

88

5191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G&G tuskin hyvä

Suosittelen Maruin aseita, toimivat varmasti.

• .....................

ei todellakaan kannata ostaa mitään paskaa maruita. toi gr16 on paljon parempi: kantaa pidemmälle,enemmän metallisia osia.
        ittelläni on kyseinen ase.

• hippi 55
        ..................... kirjoitti:

ei todellakaan kannata ostaa mitään paskaa maruita. toi gr16 on paljon parempi: kantaa pidemmälle,enemmän metallisia osia.

onko tossa aseessa säädettävä hop up kun jäi vaivaamaan kun ei sanota prooairsoftissa:D:D:D:D:D Onko toi ase oikeesti hyvä kun se on noin halpa?

• eki eka
        hippi 55 kirjoitti:

onko tossa aseessa säädettävä hop up kun jäi vaivaamaan kun ei sanota prooairsoftissa:D:D:D:D:D Onko toi ase oikeesti hyvä kun se on noin halpa?

tässä aseessa ON säädettävä hop up, se on kyllä vähän jäykähkö mutta sen saa säädettyä hyvin helposti. SUOSITTELEN asepakettia kaikille kun sitä on vielä varastoissa - 112m/s lähtönopeus on hyvä ja akku joka tulee sen mukana on ihan jees - kaiken kaikiaan todella laadukas asepaketti.

• arvaa
        eki eka kirjoitti:

tässä aseessa ON säädettävä hop up, se on kyllä vähän jäykähkö mutta sen saa säädettyä hyvin helposti. SUOSITTELEN asepakettia kaikille kun sitä on vielä varastoissa - 112m/s lähtönopeus on hyvä ja akku joka tulee sen mukana on ihan jees - kaiken kaikiaan todella laadukas asepaketti.

moi tilasin kyseisen aseen eilen ni kysyisin va et onko siinä ihan oikeesti hop up

• vai en
        arvaa kirjoitti:

moi tilasin kyseisen aseen eilen ni kysyisin va et onko siinä ihan oikeesti hop up

Ei taida olla Hop uppia.
        Myyjät vois vastata tänne,kun kuitenkin lukevat tätäkin.

• arvaa
        vai en kirjoitti:

Ei taida olla Hop uppia.

tota kannattaa ostaa mut toi ylempi kommentti jossa sanotaa et tossa on hop up pitääkö se sit paikkaasa
        että siinä on

• softaaaja
        arvaa kirjoitti:

tota kannattaa ostaa mut toi ylempi kommentti jossa sanotaa et tossa on hop up pitääkö se sit paikkaasa
        että siinä on

Kyllä siinä on hop up mulla on kyseinen ase ja hyvä on!

• G&G
        softaaaja kirjoitti:

Kyllä siinä on hop up mulla on kyseinen ase ja hyvä on!

mulla se kesti kolme päivää sen jälkee akku meni paskaks ja liipasin jäi jumiin

• JOKIN SOFYAAJA
        eki eka kirjoitti:

Se on todella hyvä ase suosittelen. On säädettävä hop-up. on mahtava ase

• biatchJR
        vai en kirjoitti:

Ei taida olla Hop uppia.

kaikissa sähköaseis pitäs olla hop-up

• it's me

Miks aina suositellaan Maruin aseita vaikka jotkut muutki tietyt on parempii ku joku Marui, MIKS,MIKS,MIKS KU JOTKUT MARUIN ASEET ON PALJO HUONOMPII KU ESIM TÄMÄ ASE!!!!!!!!!!!

• it's me
        ..................... kirjoitti:

juu toi on oikee marui on paska

• classic softer
        it's me kirjoitti:

Miks aina suositellaan Maruin aseita vaikka jotkut muutki tietyt on parempii ku joku Marui, MIKS,MIKS,MIKS KU JOTKUT MARUIN ASEET ON PALJO HUONOMPII KU ESIM TÄMÄ ASE!!!!!!!!!!!

äänen vaimennin on turha ostos ei autaku ihan vähän ja jos koitat äänenvaimentimella olla hiljaisepi kuin yleensä...ei onnistu vastustaja huomaa sinut samanlailla.ja jos sinulla on ylipitkä äänen vaimennin se ei aiheuta muuta kuin huonompaa liikkumista aseen kanssa missä sitten softaatkin esim metsässä.mutta en kiellä sen ostamista tuhlaatkaa arvokasta rahaa turhaan mun puolesta.....mutta on hyvä ase,on hop up ja halpa laadun suhteen.

• 123lol123567889908
        arvaa kirjoitti:

itsellani on tuo kysenen ase se on eritäin hyvä ja siinä on säädettävä hopup

• OletHuijari
        G&G kirjoitti:

ensin haukut sitä huonoks sit "mukamas" oot omistanu sen ja se kesti 3 päivää joo...

• on
        hippi 55 kirjoitti:

hop up

• asfasasdasDASA
        hippi 55 kirjoitti:

osta milgearista

• Joku_Airsoftaaja
        eki eka kirjoitti:

Itse asiassa lähtönopeus on 114m/s :D

• Joku_Airsoftaaja
        G&G kirjoitti:

Kuules et varmaan varmistinta pois osaa ottaa jos liipasin jumiin jäi? Luulen kyllä että varmistin on päällä ja väität että meni rikki 3 päiväs. -.-

• edu1
        G&G kirjoitti:

mulla sama ongelma

• arvaa

saako kyseiseen aseeseen mistä halpoja äänenvaimentimia

• Juntti.

Olen hankkimassa tästä sitä "Kehittymempää"versiota eli G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" onko tässä asees hop up:pi vaikka ei se haitaa vaikka ei olisikaan eli kannattaako kyseistä asetta hommata?Kertokaa nopeasti meinaan 15 päivä tilataan kyseinen ase.Kiitos

• ...mas
        Juntti. kirjoitti:

Olen hankkimassa tästä sitä "Kehittymempää"versiota eli G&G GR16 Carbine Combo "High Speed" onko tässä asees hop up:pi vaikka ei se haitaa vaikka ei olisikaan eli kannattaako kyseistä asetta hommata?Kertokaa nopeasti meinaan 15 päivä tilataan kyseinen ase.Kiitos

totta kai siin on hop up mis vitust tää huhu on lähteny... ja ei se sen kehittyneempi versio oo siin on 9,6 volttinen akku joka tekee siit sen 10 e kalliimman

• ::))
        ...mas kirjoitti:

totta kai siin on hop up mis vitust tää huhu on lähteny... ja ei se sen kehittyneempi versio oo siin on 9,6 volttinen akku joka tekee siit sen 10 e kalliimman

Kirjoitin aikasemmin sen moi nimimerkillä viestin ei se mikään "kehityneempi versio" ole

• Juntti.
        Juntti. kirjoitti:

Jep luulin et tää on kehittyneempi mut eihän siihen tavalliseenkaan kun tarvis ostaa tehoakku

• Juntti.
        Juntti. kirjoitti:

Jep luulin et tää on kehittyneempi mut eihän siihen tavalliseenkaan kun tarvis ostaa tehoakku

Se tulee halvemmaksi ostaa se G&G GR16 Carbine Combo "higt speed", jos ostaa siihen tavalliseen sen teho akun niin siitä tulee 217,50 postikulut m ukaan ottaen kun taas siittä "higt speed"istä tulee vaan 188,50 joten se G&G GR16 Carbine Combo "higt speed" kannataa ostaa.

• G&G GR16 Carbine Combo ...
        ...mas kirjoitti:

kiinteä vai säädettävä hop uppi?

• mthrfckrs
        ::)) kirjoitti:

Kirjoitin aikasemmin sen moi nimimerkillä viestin ei se mikään "kehityneempi versio" ole

Meitä kaikkia varmaan kiinnostaa ihan h*lvetisti jos joku on tilannut tämän aseen. Kaverillani tämä high speed on kestänyt 2 vuotta. Hyvältä pyssyltä tuntuu.

• tuntematon...
        ::)) kirjoitti:

minkä kokonen GR16 carbine combo high speedin tähtäinkisko o?

• Tosi hyvä

Liian paras

• basba

mulla se meni rikki heti kolmen päivän päästä se lähti eilen korjaukseen että toivotaan että se sen jälkeen toimii muute erittäin hyvä ja tarkka ase. :)

• jonitza

KYL se on tosi hyvä. ittelläni on ollu koht 2 kk ja hyvi toimii. hoppi on säädettävä. hyvät lähtänopeudet on ja muutenki erittäin hyvä. kannattaa ostaa.

• zamppa

mulla meni heti ensimmäisellä softaus kerralla rikki. osta mielummin classic army sportline.

• softaajaq

Helvetin hyvä ase. Tarkka ja tehokas. Kannattaa ostaa tehoakulla. Hyvät äänetki lähtee.

• dsadasdasd
        softaajaq kirjoitti:

Helvetin hyvä ase. Tarkka ja tehokas. Kannattaa ostaa tehoakulla. Hyvät äänetki lähtee.

ette oo tainnukkaan kuulla G&P:stä -.-

• vdfbgdfgv
        dsadasdasd kirjoitti:

ette oo tainnukkaan kuulla G&P:stä -.-

Et miks me jostain G&P oltas kuultu?Toihan on G&G vehje..Ja kyl mä luulen et aika moni on kuullu G&P=D

• it's me
        vdfbgdfgv kirjoitti:

Et miks me jostain G&P oltas kuultu?Toihan on G&G vehje..Ja kyl mä luulen et aika moni on kuullu G&P=D

että tosta aseesta oiskoo sitä muuaalla ku proairsoftissa myynnissä ku sieltä on ne loppu ja nyt tarviis sit se ase ostaa että onko ja sitten mieluiten saman hintainen ja sama laatu ku tossa mitä proairsoftissa. nii elikkä G&G GR16 Carbine Combo ''High Speed''

KIITOS

• HJDBV
        it's me kirjoitti:

että tosta aseesta oiskoo sitä muuaalla ku proairsoftissa myynnissä ku sieltä on ne loppu ja nyt tarviis sit se ase ostaa että onko ja sitten mieluiten saman hintainen ja sama laatu ku tossa mitä proairsoftissa. nii elikkä G&G GR16 Carbine Combo ''High Speed''

KIITOS

toi on vitun hyvä ase vaik en ite kyl ostais emt miks.mut kaverillani on toi ja hyvin toimii jo 2 kesää koht.:D

• Genu92
        HJDBV kirjoitti:

toi on vitun hyvä ase vaik en ite kyl ostais emt miks.mut kaverillani on toi ja hyvin toimii jo 2 kesää koht.:D

Olen samaa mieltä. Omani hankin viime kesänä ja tuli pelattua sillä paljon eikä jättänyt pulaan kovemmassakaan menossa.

• G&G GR16
        Genu92 kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Omani hankin viime kesänä ja tuli pelattua sillä paljon eikä jättänyt pulaan kovemmassakaan menossa.

Ittelläni on ase,
        Noin vuoden vanha ja toimii moitteettomasti.

• jolmero
        G&G GR16 kirjoitti:

Ittelläni on ase,
        Noin vuoden vanha ja toimii moitteettomasti.

onko hyvä ase ja kannattaako ostaa tokaksi sähköksi ja jotkut sanoo etttä on paska ja jotkut et on hyvä ja heiluuko lipas siinä ku sanovat et heiluu ja onko ase muovia vai metallia

• asdasasfafs
        jolmero kirjoitti:

onko hyvä ase ja kannattaako ostaa tokaksi sähköksi ja jotkut sanoo etttä on paska ja jotkut et on hyvä ja heiluuko lipas siinä ku sanovat et heiluu ja onko ase muovia vai metallia

-On hyvä ase.
        -Kaippa... jos tarviit 2 sähköasetta.
        -Lipas heiluu ihan vähän mutta ei häiritsevästi.
        -Ase on muovia.

• softaava putkimies

• ProAirsoftnet
        it's me kirjoitti:

KIITOS

mistä saa halvimman G&G GR16 CARBINE COMBO HIGH SPEEDIN?

• ShinKanSen

Pystyykö aseeseen laittamaan etukahvaa tai lasertähtäintä?

• Joku Airsoftaaja

Etukahvaa ei kyllä pysty paitsi jos ite tekee jonkun viritelmän siihen niin sitten sanon että kyllä pystyy ja lasertähtäimen kyl pysty laittaa..

• Blaaaaa

onko tämä G&G CM16 Carbine Combo High Speed saman tyylinen ase ja onko se täys muovi tai esim puoliksi metallia ja jos joku haluaa ehdottaa hyvää asetta ehdottakoot vapaasti hinta luokka 180-280e :)

• urpokarhu

NYT OPETELLAAN LUKEMAAN NIITÄ YLEMPIÄ KIRJOITUKSIA ETTEI KAIKKIEN TARVITSE KYSYÄ SAMOJA KYSYMYKSIÄ MILJOONAA KERTAA PERÄKKÄIN!
      Eli GR16 ja CM16 ovat sisäisesti sama ase, jossa löytyy melko hyvät rataslaatikon osat. Runko on muovia, mutta on silti kestävä. On säädettävä hoppi. Ei ole maailman tarkoin ase, mutta ihan riittävän kuitenkin.

Ja ei se Maruikaan huono ole, ainoastaan kallis.

• roskapostirobotti_

kui mont mm???

• wolowolo

High Speed on sama mutta siinä on on tehty kestävempiä sisäosia jotta ne kestää 9.6v akkua. Tämän takia high speedin elinikäkin on pidempi monesti. Normi on hajonnu aktiivikäytössä puolessa vuodessa. Tosin silloin oli kyseessä gmp5.

• Urpokarhu

Perus ja High Speed on akkua lukuunottamatta samat aseet...

• joke1234567654321

onko se G&G CM16 Carbine Combo High Speed tarkempi kuin CR16

• softman

infoa kaikille kyseisen aseen omistajille jos ei taho toimia ja liipasin juuttuu TARKASTA PIIPPU SIEL VOI OLLA ROSKIA! jos ei vieläkään toimi nii ota moottori irti ja laita se takas mul ainaki toimi ja muute tosi hyvä ase;)

• Fyreme

Miten liipaisin juuttuu, mikäli piipussa on roskia?

• 2 v softannu

mul on gr 16 se high speed combo ja hyvä on ainoo ongelma on et lipas ei pysy peräs puolel lippaal siis jos vedät pelin ja et täytä lipasta ei pysy perässä vaik on aseen oma akku ja akku on ysi piste kutonen mut suosittelen

• Softaaja97

Ajattelin ostaa juuri tuon aseen mutta ajattelin saako tuohon laser tähtäintä etukahvaa punapiste tähtäintä äänenvaimenninta jne. kiinni?

• kokenut softaaja

aseen perus tähtäimen alla tähtäin kisko johon saa kiinnitettyä punapiste tähtäimen.

• kannattaa ostaa

todella hyvä, kestäny nyt 2 vuotta, ei miinuksia yhtään!

• N..

Onko G&G cm16 tarkempi kuin "lyhyt piippuinen" G&G gr16?

• softaajahullu

niin aikoisin ostaa aks 47u jossa on metallia ja puuta lähtönopeus on 117ms 20g kuulilla

• softaaja22

tarkotit siis aks 74u

• softaajahullu
        softaaja22 kirjoitti:

tarkotit siis aks 74u

niiiin

• Joku Airsoftaaja
        softaajahullu kirjoitti:

niiiin

Eli siis en ole aivan varma kun en ole tehnyt tätä kyseistä asiaa aseelleni, että mites se kantokahva missä on se tähtäin, niin mites se irrotetaan. Pyöritetää niistä tateista siis niistä ympyröistä?

• Joku Airsoftaaja

Joo ei tullu mainittuu siin on kantokahvassa 2 tähtäintä jos joku ei huomannu, eli sen voi niinku taittaa sen tähtäimen. Kun se tähtäin on sellanen ympyrä niin kun sen taittaa en muista kumpaan suuntaan eteen vai taakse, niin että kun taitat sen niin siitä tulee sellainen pieni ympyrä.

• kiinnostunut
    • Softaaja

itekki oon ostamassa tätä G&G CM16 Carbine Combo High Speed. sanokaa jos on vikoja

• sdgsdafgdfgdfg

on vitusti kaikkia vikoja

• wdqwv

No voi jumalauta mikä kysymys. Molemmat yhtä hyviä ota se josta tykkäät

• ES Jonne

Voikos ton G&G CM16 ostaa ihan paikanpäältä proairsoftista vai vaan tilaamalla?

• ´99 Softaaja

Itse olisin ostamassa kyseistä asetta(G&G CM16 Carbine Combo High Speed Hiekka) ,ajattelin kysyä,pystyykö sillä ampua hieman lyhyempikin ihminen?meinaan et en oo mikään hujoppi(145cm)

• softaaja urpo

olen ostamassa kyseistä asetta onko vikoja ilmennyt ?

• olen tilannut

Ei kai sen aseen käyttö ny mitään vitun pituutta kato :D

• tttt4

mulla on ollut gr16 jo puoli vuotta ja ei ole mitään vikaa paitsi syöttöhäiriöitä on mutta hyvin vähä

• onko totta että diablo biokuulat hajoaa aseissin!

• joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• spurd

´99Softaaja pystyt ampumaan siinä on kuusiasentoinen teleskooppi tukki säädät sen vain pienimpään asentoon ja kentil pelailee.

• kysymyksiä :D

okei. minä olin aluksi ostamassa .cybergun ak-47 tacticalia. mutta sitä sanottiin huonoksi . sen jälkeen kaveri sanoi että kato g&g aseita. eli onko G&G CM16 Carbine Combo High Speed, hiekka. hyvä ase . kannattaako hankkia ??

• ????

onko G&G CM16 Carbine Combo High Speed sähkökäyttösessä sarjatuli hahollisuutta?

• kysymys m m,

Ostanko snipun vai rynkyn?Olen aloittamassa airsoftausta joten snipu vai rynkky?

• kyselijä1

onko ase kokonaan muovia

• CM16 Carbine Fani

Tää on ollut mahtava ase, minullaki on tämä! Osta tämä aloitus-paketti Proairsoftista, siellä on 2 väriä, Hiekka ja normaali musta. Lasit, akku ja kuulia tulee mukana, aina tämä ase ei ammu joten pitää lippaan alhaalla olevaa ratasta pyörittää joten kuulat tulevat paremmin! Osta ihmeessä!

• Niin jos haluat hölskyvän, epätarkan ja kestämättömän aseen.

• En sanois

Ei ole.Minä omistan tämän aseen ja aluksi petyin siihen,Mutta kyllä se toimi aika hyvin maastossa.Eli hintalaatu on aika hyvä aseelle.

Hintalaatu
      HIekkaväri/musta
      Ampuu erittäin nopeasti.
      9,6v akku Mahtava!

-Oudon tuntuinen.
      -Alussa saatat hermostua aseeseen.
      -Lipasta pitää rullata paljon :/.

• nightblue3

Mikä siinä on, että pitää näitä vanhoja ketjuja nostella... -.-

• jeee

Oon kanssa ostamassa tämän G&G cm16 carbine combo high speedin. Eli kestääkö tämä ase hyvin vaikka on muovia? Ja kauanko on kestänyt ase? Toivottavasti isä suostuu ostamaan tämän minulle :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232