Ihan hölmön näkönen tuo zonen muka "valonheitin". Kamala energiasyöppökin.
Kyllä luulis että asiakkaat osaa (ja haluaa) tulla ilmankin.
Naurettava
13
1564
Vastaukset
Ne kutsuu vaan pätmäniä sinne. :)
- jnh8oweyeyty
Tas olis taas paikallisille vihreille asiaa.Kerataan nimilista.Pro sahkolaskun pienennys.Kuka lahtee mukaan?
Yhtahyvin kuin Batmania,voidaan odottaa vaikka Jeesuksen toista tulemista.Joku looginen selitys valoille?
Jos ne laittais valon pois,ne vois vaikka nostaa senkin sentin tyontekijoidensa palkkoja.Oisko ideaa?- valonlapsi:
On varmaan taivaalliset valot komeat kun Jeesus saapuu.Mitä näihin valonheittimiin tulee niin turhaa sähkön kulutusta se on.Olen myös kuullut koirien pelkäävän tätä valoa.Jotkut ei päiviönsaarella lähtisi illalla ulos.
- Jyrki-v
valonlapsi: kirjoitti:
On varmaan taivaalliset valot komeat kun Jeesus saapuu.Mitä näihin valonheittimiin tulee niin turhaa sähkön kulutusta se on.Olen myös kuullut koirien pelkäävän tätä valoa.Jotkut ei päiviönsaarella lähtisi illalla ulos.
Tuon valon takia en saanut nukuttua. Aion valittaa siitä.
- |||||||||||||||
Jyrki-v kirjoitti:
Batman pelastaa
- dsbsfjbfl
valot on ihan ok mut ne helvetin järkkärit pitäis saada pois sieltä.kahdella kyrvällä tuntuu olevan enemmän valtaa kuin kauhasella.on se vittu ku ei harri saa mitään aikaiseksi.onneksi torin toiselle puolelle tuli aika hyvä baari.
- ikkunaan
Jyrki-v kirjoitti:
niin saat nukuttua. Ei tuo valo niin paljoa kaupungin muista valoista erotu. Ihan siistin näköinen pimeällä ja sumuisella kelillä. Saisi vaan olla useampia, niin kuin nyt on kaksi. Oscarin ovella toinen.
- häirintää
Ihmiset ei osaa nukkua ja eläimet on levottomia.Eikö tää oo jotai kotirauhan rikkomista
- "Kaiken nähnyt"
Eipä ole ihme miksi Varkaus kuihtuu kuihtumistaan ja muut kaupungit jyrää!
Kun joku tekee edes jotakin näyttävää tässä kylässä niin se lytätään heti.
Ja sitten kuvitellaan että tänne pitäisi vielä yritysten investoida.
- se sun mielestä
vie energiaa kun kerran noin reippaasti olet sanomassa?
- Ap.
Valo on täysin turha ja nykyisenä ekoaikana olisi hyvä säästää mm. luonnonvaroja =))
Ne muurit siitä ovelta vois kokeilla miten pitkälle sitä valoa pitkin pääsee kiipeemään, hehe. Ja miten pitkälle korvanapin kuuluvuus yltää. - ...
Ap. kirjoitti:
Valo on täysin turha ja nykyisenä ekoaikana olisi hyvä säästää mm. luonnonvaroja =))
Ne muurit siitä ovelta vois kokeilla miten pitkälle sitä valoa pitkin pääsee kiipeemään, hehe. Ja miten pitkälle korvanapin kuuluvuus yltää.Minäpäs tykkään tuosta valosta. asun pirtinvirran vieressä, ja nään sen ikkunasta suoraan. Tosin ulkona ollessa säikähdän sitä aina, ja se on sähkönkulutusta. Mutta enpä mie niitä laskuja maksa, joten nou hätä, ok mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018023- 1075647
- 2794983
- 494923
- 763707
- 542930
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422348