Raittiina tämäkin päivä :)
SUNNUNTAI 17.8.2008
10
402
Vastaukset
- Eeva-Leena
on mukava herätä ilman mitään tunnontuskia ja rapulaa. Kiva on lähteä lenkille...
- Persmies..
Viimeinen lomapäivä, tai maanantai on kans vapaa. Dokasin aamusta sixpäkin, toinen jäljellä. Huomenna ajopäivä, 600 kilsaa. Ei parane olla kankkusessa. Ja päissäni kun en aja, nyt alasajoa.Piru, eukko oli pessyt kiljutiinun, siellä ois ollut pari litraa.
Ehkä ens viikolla kuivillaan, riippuu duuneista. Ei vapinaa eikä pelkotiloja, eikä tarvitse hakea jääkaapista helpotusta karmeaan oloon. Raittiina.
on tullut viikko vietettyä.Noista harrastuksista ja riippuvuuksista kun täällä aina välillä kirjoitellaan,niin mä olen nyt innostunut tekemään nukenvaatteita. Se onkin sellaista näpertelemistä ettei sitä krapulassa eikä pinna kireällä pysty tekemäänkään.Olen kyllä käsitöitä tehnyt ikäni,ettei se ole mikään juomisen tilalle tullut harrastus eikä riippuvuus.
Eikä liene mikään pahe vaikka juomisen tilalle minkä harrastuksen keksii,hyvä vaihtoehtohan se juomiselle on heille joita nyt kiinnostaa jotain harrastaa.Ei kait sitä tarvitse raittiina vaan istua ja miettiä juomattomuuttaan:)
Hyvää tätä päivää kaikille:)t pörri- Oskari2
Vai viikon olet ollt selvänä. Minulla on ollut sellainen käsitys, että siitä olisi jo pidempi aika.
No onneksi menee hyvin, eikä varmaan viina ole se ensimmäinen asia, joka Sinullekin tulee mieleen
Kivaa, että piipahtelet aina silloin tällöi muistuttamassa olemassaolostasi.
Missähän mahtaa olla moni muu vuosien takainen palstalainen?
Sheriffi ainoastaan jaksaa olla mukana aktiivisemmin ja se on hyvä asia se. Oskari2 kirjoitti:
Vai viikon olet ollt selvänä. Minulla on ollut sellainen käsitys, että siitä olisi jo pidempi aika.
No onneksi menee hyvin, eikä varmaan viina ole se ensimmäinen asia, joka Sinullekin tulee mieleen
Kivaa, että piipahtelet aina silloin tällöi muistuttamassa olemassaolostasi.
Missähän mahtaa olla moni muu vuosien takainen palstalainen?
Sheriffi ainoastaan jaksaa olla mukana aktiivisemmin ja se on hyvä asia se.sinua tervehtien.Juu,näyttää olevan viikko edellisestä ilmottautumisestani siksi maininta viikosta:)
Eipä minulla juomiseen ole ollut mitään himoa enää pitkiin aikoihin.Kivahan täällä on silloin tällöin piipahdella ja käydä katsomassa onko tuttuja nimimerkkejä näkösällä:)Kait mun pitäis pyrkiä siihen,että ilmottaisin itestäni vaikkapa vaan jouluna ja juhannuksena.
Muistelenpa sellaistakin,että olen joskus luvannut ilmoitella siitäkin jos joskus syystä tai toisesta retkahdan ryyppäämään.Se lupaus on edelleenkin voimassa,mutta toivottavasti sitä ilmoitusta en joudu koskaan tekemään.
Enpä tiedä minäkään noista vuosien takaisista kirjoittelijoista,missä lienevät? åpoi lienee Lapissa samoilemassa edellisten kesien tapaan,oletan.Voishan tähän laittaa että huhuu,missä olette?
Juu,johan se tuo sheriffin virka edellyttä sitä että hänen täytyy silloin tällöin ilmottautua,muutoin häntä syyteltäisiin siitä ettei hoida tehtäviään.
Muistanenko oikein että tykkäät käydä sieni-ja marjastusretkillä,jos niin Hyviä sellaisia sinulle ja muutoinkin aurinkoisia syksyisiä päiviä:)t pörri- Näin on.
pörri.1 kirjoitti:
sinua tervehtien.Juu,näyttää olevan viikko edellisestä ilmottautumisestani siksi maininta viikosta:)
Eipä minulla juomiseen ole ollut mitään himoa enää pitkiin aikoihin.Kivahan täällä on silloin tällöin piipahdella ja käydä katsomassa onko tuttuja nimimerkkejä näkösällä:)Kait mun pitäis pyrkiä siihen,että ilmottaisin itestäni vaikkapa vaan jouluna ja juhannuksena.
Muistelenpa sellaistakin,että olen joskus luvannut ilmoitella siitäkin jos joskus syystä tai toisesta retkahdan ryyppäämään.Se lupaus on edelleenkin voimassa,mutta toivottavasti sitä ilmoitusta en joudu koskaan tekemään.
Enpä tiedä minäkään noista vuosien takaisista kirjoittelijoista,missä lienevät? åpoi lienee Lapissa samoilemassa edellisten kesien tapaan,oletan.Voishan tähän laittaa että huhuu,missä olette?
Juu,johan se tuo sheriffin virka edellyttä sitä että hänen täytyy silloin tällöin ilmottautua,muutoin häntä syyteltäisiin siitä ettei hoida tehtäviään.
Muistanenko oikein että tykkäät käydä sieni-ja marjastusretkillä,jos niin Hyviä sellaisia sinulle ja muutoinkin aurinkoisia syksyisiä päiviä:)t pörriEi känniä krapulasta puhumattakaan! Yes!
- Oskari2
pörri.1 kirjoitti:
sinua tervehtien.Juu,näyttää olevan viikko edellisestä ilmottautumisestani siksi maininta viikosta:)
Muistanenko oikein että tykkäät käydä sieni-ja marjastusretkillä,jos niin Hyviä sellaisia sinulle ja muutoinkin aurinkoisia syksyisiä päiviä:)t pörriValitettavasti on ollut esteitä päästä lempiharrastukseni pariin sienestämään.
Nyt, tulevalla viikolla olemme ajatelleet mennä. Jo pelkkä ajatuskin tuo hyvänolon tunteen.
Käy vaan palstalla useimmin, kuin pari kertaa vuodessa.
Täällä on mukavaa lukea ihmisten selviytymistarinoita. Olen varma, että tämä palsta osaksi auttoi minuakin selviytymään.
Kuten eräs palstamme tunnettu henkilö on sanonut, että nyt viina maistuu pahalle.
Eipä se silti koskaan hyvänmakuista ole ollutkaa. Paitsi silloin, kun lorautti totiveteen ruokalusikallisen sokeria. Olo siitä kuitenkin tuli valheelliseksi.
- körötellä kotiin
eilisistä Tampereen juhlista. On se komia talo, se Tampere-talo. Ja paljon mahtuu ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932