Vastaanottamisongelma

Huuweri

Osaisiko joku neuvoa seuraavassa ongelmassa...
Käytössäni on netikan sähköposti osoite. Nyt se on alkanut reistailemaan niin, että pystyn lähettämään postia muille, mutta he eivät pysty vastaamaan takaisin. Virheilmoitusta vain saavat. Ennen tätä ongelmaa ei ollut. Myöskin outlook valittaa että palvelin hylkäsi kirjautumisen tai jotain vastaavaa. Missä ihmeessä voi olla vika?

1

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän lisätietoa kaipailisin (itse asiassa aika paljonkin).

>> ...pystyn lähettämään postia muille, mutta he eivät pysty vastaamaan takaisin.
      Tarkoitatko, että Vastaa-komento ei toimi (tämä saattaisi viitata siihen, että Reply-To-kenttä on väärin) vai että he eivät voi lähettää sinulle postia edes kirjoittamalla osoitteesi osoitekenttään?

>> Virheilmoitusta vain saavat.
      Minkä virheilmoituksen he saavat? (Virheilmoitukset olisi tärkeää kertoa sanatarkasti, niistä voi usein päätellä paljon.) Pystyvätkö ystäväsi lähettämään postia muille eli koskeeko ongelma vain sinulle lähetettyjä viestejä? Kokeilepa lähettää itsellesi postia, toimiiko?

>> Ennen tätä ongelmaa ei ollut.
      Oletko tehnyt joitakin muutoksia ohjelman asetuksiin tai koneeseen (asentanut uusia ohjelmia, muuttanut palomuuriasetuksia tai Internet-yhteysasetuksia)? Ovatko ystäväsi tehneet jotakin muutoksia omiin koneisiinsa? Yleensä tällaiset ongelmat eivät ilmesty itsestään, vaan jonkin muutoksen seurauksena.

>> Myöskin outlook valittaa että palvelin hylkäsi kirjautumisen tai jotain vastaavaa.
      Sinun Outlookisi vai ystäviesi, jotka yrittävät lähettää sinulle postia? Taaskin kaipailisin täsmällistä virheilmoitusta, "tai jotain vastaavaa" ei paljoa auta.

Kannattaa opetella käyttämään PrtSc (Print Screen) -toimintoa. Napsauta virheilmoitusikkunaa, jotta saat sen
      aktiiviseksi. Pidä alt-näppäintä alhaalla ja paina PrtSc-näppäintä. Tämä kopioi leikepöydälle kuvan aktiivisesta ikkunasta. Liitä se (esimerkiksi) tekstinkäsittelyohjelmaan ja tallenna. Nyt virheilmoitus on tallessa myöhempää käyttöä varten.

>> Missä ihmeessä voi olla vika?
      En tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe