Onko kellää iskiasivaivaan nähden kokemusta Nixi hoitovoiteesta?
Mielipiteistänne olisin tyytyväinen
Nixi hoitovoide
8
7420
Vastaukset
- etujalka
minä käytän Nixi-voidetta,paras apu tähän asti.
- Jabe-70
Ostin Nixi inkivääri hoito voidetta 2 viikkoa sitten olen käyttänyt sitä jalkoterien reumakipuun ja vaivasenluukipuun sekä sormien nivelten nivelrikkoon, kivut ovat vähentyneet huomattavasti ja tulehtunut tunne hävinnyt. Suosittelen!
- Jukso
Peukalon nivelissä on nivelrikko olin kokeillut monia voiteita tuloksetta,vain tämä on auttanut.Suosittelen jokaisell.
- Sukulainen
Paras
- afsdfffd
mites se iskiakseen kun puukotta perseeseen nin auttas mistä sitä saa
- Anonyymi
nixi inkiväärivoide on paras kipuihin. itsellä lonkka ollut todella kipeä. ostin voidetta ja hoidin lonkan alueen illalla sain nukuttua koko yön ilman kipuja suosittelen todella. voidetta voi tilata www.jalkistuotteet.com tai 0505630712
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nixi inkiväärivoide on paras kipuihin. itsellä lonkka ollut todella kipeä. ostin voidetta ja hoidin lonkan alueen illalla sain nukuttua koko yön ilman kipuja suosittelen todella. voidetta voi tilata www.jalkistuotteet.com tai 0505630712
Uskoo ken tahtoo. Mainos.
- Ikääntynyt72v
Ei iskiakseen mutta kaikenlaisiin jalkojen levottomuus tiloihin olen käyttänyt ja se Tehoaa .tilasin juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479