Hei!
Etsin edelleen itselleni sopivaa viihdekuorotyyppistä kokoonpanoa Helsingin/Espoon alueelta, jossa ei vaadittaisi hyvää nuotinlukutaitoa. Kuorolaulukokemusta on jonkin verran ja opin nopeasti uudet sävelkulut korvakuulolta, mutta nuotteja luen vain auttavasti. Vielä mukavampaa, jos kuoro olisi nuorekas (itse olen alle 30 v).
Kuoroa pääkaupunkiseudulta, jossa ei tarvitse osata nuottien lukua täydellisesti
lennokas laulaja
1
272
Vastaukset
- Timppa4803
Hei, olen samalla asialla Lennokkaan Laulajan kanssa. Osaan lukea nuotteja vain välttävästi, mutta olen laulanut kirkkokuorossa vuoden korvakuulolta kuulemma melkoisen mukavasti. Haluaisin löytää tältä pohjalta kuoron, jossa voisi laulaa muutakin kuin kirkkomusiikkia. Kirkkokuorossa jatkan edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339