Mies ei jaksa

tahtoisin useammin

Ollaan oltu yhdessä pian noin vuosi mieheni kanssa ja seksistä näyttäisi kehittyvän ongelma minulle. Viikonloput vietetään yhdessä, ja seksiä harrastetaan viikonloppuna yleensä joka päivä. Itse tahtoisin noina päivinä vähän useammin, vaikka aamulla ja illalla, kun kerta ei viikolla ole aikaa nähdä. Yleensä yritänkin välillä hienovaraisesti ja välillä suoremmin ehdottaa seksiä miehelleni, mutta homma tyssää siihen, että mies sanoo ettei jaksa, väsyttää. Osaan kyllä olla aktiivinen osapuoli niin ettei hänen tarvitsisi paljoa tehdä noina kertoina. Suihinottoon kyllä on varsin suostuvainen silti.
Hän on 36 vuotias, itse parikymppinen. Turhaudun hirveästi ja loukkaannun hänen kieltäytyessä, ottaa itsetunnon päälle. Eikö hän vain yksinkertaisesti jaksa enempää vai eikö seksi kanssani kiinnosta? Vai eikö häntä vain kiinnosta seksi niin paljon? Vai onko hän laiska, kun kerta suihinotto kelpaa?
Olen kyllä kysellyt tuntuuko seksi hyvältä ja onko tyytyväinen ja sanoo olevansa. Sanoo että jos olisi parikymppinen niin jaksaisi useammin. Hän ei kyllä harrasta kovinkaan liikuntaa ja käyttää alkoholia joskus, kaljamasu löytyy.
Saisinko häntä halukkaammaksi, jos saisin hänet parempaan fyysiseen kuntoon? Ollaan kyllä puhuttu, että joku kiva yhteinen liikunnallinen harrastus olisi hyvä olla.

Niin, mieskunnosta ei ole hirveästi kokemusta, että olisi mukava kuulla vähän kommentteja!

5

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuseksiä.

Eli itse akti ei nappaa jostain kumman syystä. Minä en miehenä voi tuohon antaa sinulle vastausta. Itse ainakin näin hyväkuntoisena jaksaisin jörniä muutamia kertoja helposti per päivä jos vain viikonloppuisin olisi aikaa.

• nöösi_poika

"Hän on 36 vuotias, itse parikymppinen...homma tyssää siihen, että mies sanoo ettei jaksa, väsyttää."

Siinä sen sanoit! Teillä on varmaan monta syytä olla yhdessä, mutta harva 36-vuotias raskaan työn orjuuttama mies jaksaa kiimaisen 20-vuotiaan vauhdissa!

Itse olen 29-vuotias, enkä epäile hetkeäkään pystyisinkö intiimiin kanssakäymiseen tarvittaessa useita kertoja päivässä. Mutta miehesi saattaa olla jo vähän "vanha ja väsynyt". Oikeasti. Tai sitten hän vain ei "tarvitse" seksiä niin paljoa.

Tällä palstalla tilitti joskus joku 20-vuotias pariskunta (molemmat parikymppisiä), että he harrastavat seksiä 2-3 kertaa KUUKAUDESSA! Ja olivat tyytyväisiä! Että toisille riittää vähempi ja toisille ei mikään.

• Ensinnäkin, kun seksistä tehdään "työtä", se auttamatta kärsii. Miehen kohdalla varsinkin, kun valtaosan seksin suoritusosuudesta tulee lähes automaattisesti miehen hart... siis lanteille. Se vie aika usein mieheltä sekä halun että joskus jopa kyvynkin.

Se että nainen haluaa seksiä joka päivä, parhaina päivinä useamminkin, on miehelle oikeasti fyysinen koettelemus, jopa treenanneelle miehellekin. Toisaalta se asettaa myös miehelle aika rankat suorituspaineet, ja vaatii mieheltä kovaa itseluottamusta, koska jatkuvasti seksiä haluava nainen luo miehen mieleen kuvan siitä, ettei mies pysty tyydyttämään naista. Tiukka paikka miehelle, vaikka IRL asia ei noin olisikaan. Miehen itsetunto on kuitenkin varsin arka ja helposti haavoittuva juttu.

Toisaalta, tehtävää on meillä miehilläkin, ja paljon. Miesten pitäisi opetella ja ymmärtää, ettei seksi tarkoita aina valtavaa ja pitkäkestoista fyysistä suorittamista. Seksiin liittyy niin paljon "tekemistä" etukäteen. Kiusoittelua, kosketuksia, vihjailuja, eräänlaista pitkitettyä esileikkiä, mitä ei tarvitse tehdä edes sängyssä, makuuhuoneessa tai siinä takan edessä karhuntaljalla. Kosketa naistasi ohimennen keittiössä, hyväile naisesi vartaloa silloin kun hän vaihtaa vaatteita. Käy pesemässä hänen selkänsä suihkussa, hyvile hänen reisiään vaikkapa automatkan aikana... käytä mielikuvitustasi mies! Naiset, sanoisin että lähes poikkeuksetta, pitävät ja kiihottuvat tuollaisesta, ja kun on aika tarttua itse asiaan, mieheltä ei vaaditakaan niin valtavaa fyysistä tekemistä, koska nainen on jo lähellä kliimaksia noiden "esipuuhien" takia. Ja voin kokemuksesta kertoa, molemmat nauttivat seksistä ihan eri tavalla kuin perinteisen savolaisen "kiänny"-esileikin jälkeen.

Ja tähän loppuun on taas helppo toistaa kaikkien seksiterapeuttien ja psykologien ohje, puhukaa haluistanne, unelmistanne, fantasioistanne ja yrittäkään unohtaa määrät ja minuutit/tunnit, nauttikaa toisistanne, paineetta. Jos kumppani tietää mitä haluatte, heidän on helpompi täyttää toiveitanne. Parisuhteessa seksi ei saa olla sen enempää urakkaluonteista kuin tunihommiakaan. Sen pitäisi olla ruhtinaallinen bonus!

Mav

• että hänelle yksinkertaisesti

riittää yksi kerta, tai ei kunto kestä. Älä vaan ala jankuttamaan tai painostamaan, tai jopa haukkumaan asian tiimoilta, koska sitten häneltä lähtee loputkin innosta.
      Itse olen ollut parisuhteessa, jossa en saanut tarpeeksi, ja voin sanoa, että jankuttamisella ei ollut mitään hyötyä.
      Koittakaa rauhallisesti keskustella aiheesta. Tämä saamisen epäsuhta on varsnin yleistä suhteissa, yleensä niin, että naiset pihtaa.

• jos ei jaksa.

On muuten vain väsynyt, oletkos miten kiihottavan näköinen ja oloinen itse? Sillä on suuri merkitys miehen jaksamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe