Minkä merkkisiä vaippoja löytyy kaapistasi?

-GALLUP-

Meillä on niikkivaippoja ja muutama igu ja futsi. Suosikkini on ehdottomasti bambuniikki, jonka päälle kuori. Tosi hyvä pito ja imee hyvin. Mies tykkää taas helpponiikistä kun koko vaippa on yhtenä kappaleena. Myös igut ja futsit ovat ihan hyviä. Mites teillä muilla? Voi laittaa myös vähän vinkkiä, mitkä on olleet hyviä ja mistä syystä.

2

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea osoite ...

muksut=kuori/tasku
      pompolini=sisävaippoja
      imse vimse= kuori (olen käyttänyt harsoa pötkövaippana)
      paljon tsi sisätasku vaippoja
      muutamat tsi hahtuvat

suosikkini tällä hetkellä on sen pienuudessa muksut tasku vaippa pul kuorella ja sen "letkeys" , pehmeys =) hyvin sopii ulkokäyttöön! sisällä olen käyttänyt enemmän tällähetkellä pötkövaippaa ja kuorta.. tälläsii kausiluontosii juttuja.opetan muksuu pissahädän tullen potalle. pitkään menin, yli vuoden hahtuvavilliksillä kun hokasin kuorivaipan. tällä hetkellä myös on tosi kätsyt kuivaliinat!! =) varsinkin yö käytössä!

• huggelo

Meiltä löytyy aika paljon Lempin vaippoja (mainio, aarre, oiva), fuzzeja, tirsokkaan vaippoja, igun sisävaippoja, houte pocket, myllymuksut ja varmaan on vielä jotain muitakin merkkejä. Näistä suosikkeja ovat ehdottomasti lempin sisätasku ja sisävaipat kuoren kanssa, fuzzit, igut ja tirsokkaat on myös hyviä. Muutamana päivänä ollaan nyt kyllä harjoiteltu pissimistä astiaan ja oltu ilman vaippaa. Yllättävän hyvin on lähtenyt sujumaan. Poika on nyt 4 1/2 kk. Harmittaa kun en aloittanut silloin ihan pienenä pissittämään. Kuuntelin liikaa muiden kommentteja "ei tuu koskaan onnistumaan vaipattomuus"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60