Meillä on niikkivaippoja ja muutama igu ja futsi. Suosikkini on ehdottomasti bambuniikki, jonka päälle kuori. Tosi hyvä pito ja imee hyvin. Mies tykkää taas helpponiikistä kun koko vaippa on yhtenä kappaleena. Myös igut ja futsit ovat ihan hyviä. Mites teillä muilla? Voi laittaa myös vähän vinkkiä, mitkä on olleet hyviä ja mistä syystä.
Minkä merkkisiä vaippoja löytyy kaapistasi?
2
417
Vastaukset
- oikea osoite ...
muksut=kuori/tasku
pompolini=sisävaippoja
imse vimse= kuori (olen käyttänyt harsoa pötkövaippana)
paljon tsi sisätasku vaippoja
muutamat tsi hahtuvat
suosikkini tällä hetkellä on sen pienuudessa muksut tasku vaippa pul kuorella ja sen "letkeys" , pehmeys =) hyvin sopii ulkokäyttöön! sisällä olen käyttänyt enemmän tällähetkellä pötkövaippaa ja kuorta.. tälläsii kausiluontosii juttuja.opetan muksuu pissahädän tullen potalle. pitkään menin, yli vuoden hahtuvavilliksillä kun hokasin kuorivaipan. tällä hetkellä myös on tosi kätsyt kuivaliinat!! =) varsinkin yö käytössä! - huggelo
Meiltä löytyy aika paljon Lempin vaippoja (mainio, aarre, oiva), fuzzeja, tirsokkaan vaippoja, igun sisävaippoja, houte pocket, myllymuksut ja varmaan on vielä jotain muitakin merkkejä. Näistä suosikkeja ovat ehdottomasti lempin sisätasku ja sisävaipat kuoren kanssa, fuzzit, igut ja tirsokkaat on myös hyviä. Muutamana päivänä ollaan nyt kyllä harjoiteltu pissimistä astiaan ja oltu ilman vaippaa. Yllättävän hyvin on lähtenyt sujumaan. Poika on nyt 4 1/2 kk. Harmittaa kun en aloittanut silloin ihan pienenä pissittämään. Kuuntelin liikaa muiden kommentteja "ei tuu koskaan onnistumaan vaipattomuus"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657