Yawaran syksyn alkeiskurssit alkavat 1.9.2008 klo 19 salilla, Sturenkatu 25. Harjoitusajat ma ja ke 19-20.30. Lisätietoja www.jujutsuliitto.fi/yawara.
Jujutsua Vallilassa
4
645
Vastaukset
- jerkkuli
Mitä jujutsua sielä reenataan?
Itse olisin kiinostunu semmosesta, missä saa hyvän perustekhniikan, mutta matsataan kans. Kaapelilla kävin peruskurssin, mutta kun asun ihan tuossa teidän salin lähellä, nii alko kiinostaan.
Jerkkuli- Jerkkuli
Jaahas,
Eipä näköjää kiinnosta vastata. Eipä sitten tartte tulla kattomaankaan.
Jerkkuli - "Irmeli"
Jerkkuli kirjoitti:
Jaahas,
Eipä näköjää kiinnosta vastata. Eipä sitten tartte tulla kattomaankaan.
JerkkuliSiellä harrastetaan. Itse harrastin aikoinaan siellä. Suosittelen. Mukavat/pätevät ohjaajat ja kivat treenikaverit.
- nyt treenaamaan
Heippa Jerkkuli
Ehditkin saada vastauksen "Irmeliltä" enennkuin näin viestisi. Keskustelupalstat eivät kuulu normaaliin päiväjärjestykseeni, siksipä en myöskään nähnyt viestiäsi aikaisemmin. Lisätietoa treenaamisesta näet jujutsuliiton sivuilta
www.jujutsuliitto.fi/yawara.
Olemme harjoittaneet englantilaista jujutsua salillamme jo yli 20 vuoden ajan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635