mua ärsyttää Kate ja bonnie,Kate sen takia koska se vaa haluu että hänen poikansa on onnellinen siis se ei piittaa mistään muusta, jos belle ei rakasta philippiä, niin miks sen pitäis olla sen kaa?Bonnie antaa huonoja esimerkkejä mimille..ei ole oikein että mimi valehtelee shawnille,mun mielestä shawnin kuuluu tietää että hän on clairen isä.sori epäselvä kirjoitus ^^
argh,Kate ja Bonnie
päivien viemää
2
342
Vastaukset
- Samantha
lohdutuksen sana sulle: se tulee ilmi myöhemmissä jaksoissa että Shawn on se isi ja jossai iha vikoissa jaksoissa shawn ja belle tulee saamaan lapsen ja karkaa saarelle claren kanssa...iha fakta tietoo
- Tekoälykkö
Saavatko Shawn ja Belle toisen lapsen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635