miksi ihmiset valehtelevat ikänsä

ikärasismin uhri

Jos 45-vuotias mies on kiinnostunut 35-45 vuotiaista naisista,niin kokemuKsesta voin sanoa ETTÄ YKSIKÄÄN NAINEN TUOSTA IKÄHAARUKASTA EI OLE KIINNOSTUNUT OTTAMAAN YHTEYTTÄ.
( EI JOHDU SIITÄ ETTEIKÖ ASIAT MUUTOIN OLISI OK)

Siinä on motivaatiota pikku valkoiselle valheelle ihan riittämiin.
Tosin se on tyhmää jos tietää näyttävänsä vähintäinkin ikäiseltään.

Ikä ei kuitenkaan kerro kaikkea.
Minulla on aina ollut ( aikuisena ) itseäni n 10
vuotta nuorempia naisia. Tällöin olemme olleet ulkoisesti suht samalla tasolla. Olen siis ehkä nuorekas ikäisekseni.
Mutta netissä vain ikä ratkaisee, sillä jo haulla rajataan tietyn ikäiset pois!

Tiedän monta tuttavaani jortka ovat minua paljon nuorempia, mutta näyttävät vanhemmilta.
Valitettavasti ammatistani johtuen en voi laittaa kuvaani esille, mutta sen saa toki ottamalla yhteyttä. Tosin ei tarvitse lähettää:)

Kalju ja läskinen maha ei korista minua, mutta montaa 35 kylläkin.

Joten kannattaisi tyttöjen hakuja tehdessä olla ehkä avarakatseisempia.

Saan kyllä heti seuraa ravintoloista, mutta kuin ihan kaikki ei kelpaa pelkän ulkonäön perusteella, niin se ei ole ollut kiinnostava vaihtoehto.

terveisin Se nuorekas ikärasismin uhri.

Kaikesta huolimatta kohti uusia nais... siis haasteita!

97

3707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N35

Jos noin haarukoit, olet itse ikärasisti, ja se ei ainakaan meikäläistä koskaan miellytä, olipa mies kuinka nuorekas tahansa (yleensä ei ole, omista kuvitelmistaan huolimatta).

• ,,,,,,,,,,,,,,,

Voi jo tosta esitystyylistäsi päätellä. Tapaamani nelikymppiset miehet ovat osanneet niin hienosti puhua, että menee tälläinen kokeneempikin treffaaja lankaan. Useampi tuntuu olevan kierrossa yhtä aikaan. Hyvä, että mieskin saa kärsiä:Minun kanssanikaan et pääsisi alkuakaan pidemmällä niinkuin et näköjään pääse muidenkaan kanssa. Mieti sitä.

• mietin vain

haarukoida hakusi 35-55 jos ollaan ihan rehellisiä, koskapa naisissakin on niitä nuorekkaita tapuksia.

Terkuin nainen 42v jota luullaan aina jotain 28-35v

• haloohaloohalloo

Ei ketään 42-vuotiasta naista luulla 28-vuotiaaksi.
        Aina! Haloo!

• luule...

Miehet sanovat kohteliaisuuttaan nelikymppisiä naisia nuoremman näk. mitä itse asiassa ovat.
        Exäni vaahtosi aikoinaan tuota samaa ja olikin jossain mielessä nuorekas, mutta ei ikinä! niin nuoren näköinen mitä seksiä kuolaavat miehet sanoivat.:)Naisia on niin helppo älyyttää...:D

• ei koskaan haloo
        haloohaloohalloo kirjoitti:

Ei ketään 42-vuotiasta naista luulla 28-vuotiaaksi.
        Aina! Haloo!

Ei varmaan aina, eikä aina edes kapakassa.

Paras esimerkki on minun työkaverini molemmat miehiä toinen 25v ja toinen 29v ja molemmat olivat luulleet minua alle 30-vuotiaaksi. Eivätkä varmaankaan olleet vonkaamassa seksiä, koska ihan yleisellä tasolla tämä tuli esiin.

Enkä edes vouhkaa tästä, koska en kaipaa poikasten seuraa sänkyyni vaan miehen täytyy olla aikuinen mies jotta hän minulle kelpaisi.

• Sunsweet41

mua ei kiinnosta itseäni vanhemmat miehet. Yök

• nainen 42 vee

Nelikakkosena minä nimen omaan katselen itseäni max 6 vuotta vanhempia miehiä. Nuoremmat ei kiinnosta vaikka treffaillut olen 5 ja jopa 10 vuotta itseäni nuorempaa. Pariin viattomaan treffiin nuo jutut ovat jääneet. Ulkonäkö ei niinkään ratkaise mutta tyhjää kumiseva sisältö ei jaksa kiinnostaa.......

• ei ikänsä valehdellut

En kyllä periaatesyistä haluaisi tavata ihmistä joka valehtelee, oli se sitten valkoinen valha tai ei. Jos on niin huono itsetunto/epätoivoinen että täytyy valehdella ikänsä, tai vaikkapa painonsa/pituutensa niin en kunnioita pätkääkään tuollaista ihmistä. Näihin tapauksiin törmää sekä miehissä että naisissa. Ja mikään ei ole niin naurettavaa kuin ikäisensä näköinen ihminen joka hanakasti vakuuttelee näyttävänsä nuoremmalta kuin on. Harva tällainen vakuuttelija on sitten livenä osoittautunut vakuutteluidensa arvoiseksi.

Jos et saa nuorempaa naista ilman valehtelemista niin mene sinne liveen sitten. Siellähän on paljon helpompi jo yhden illan keskustelun perusteella päätellä onko nainen fiksu vai ei. Samalla näkee millä tavoin hän käyttäytyy humalassa. Hieman naivia väittää että etsii netistä seuraa siksi ettei livessä muka tiedä onko toinen fiksu vai ei...hohhoijaa. Ja perustella tällä teorialla oikeuttaan valehtelemiseen. Juuri tämän(sinun) kaltaisiasi ukkoja on netti pullollaan ja kenkuttaa niin penteleesti päätyä treffeille äijän kanssa joka on kertonut olevansa 35v, ja sitten tuleekin kahvibaariin nelivitonen ukkeli.

Voiko sellaista ihmistä ottaa vakavissaan joka jo ilmoituksessaan kehuu olevansa "komea" "komeahko" "kaunis" tmv. ? Minilla naisillakin on nimimerkkinä "kaunisnainen" tai muuta kehuvaa. Ja miehet ovat just niin tyhmiä että eivät tajua tuollaisen itsekehun naiviutta.

• useimmat miehet

ole niin tyhmiä, etteivät jo yhdestä vilkaisusta
        tajuaisi kuka on fiksu ja kuka ei. Tai kuka ei muuten vain miellytä. Se tulee ilmi jo ihan pienistä asioista, jopa joku tietty sanonta tai pelkkä sana pistää usein "kavahtamaan":)
        Ja kuvastakin voi aikas usein päätellä yhtä ja toista.
        Eiköhän normaali-järjellä ja elämänkokemuksella jo
        pysty erottamaan feikkaajat fiksuista.
        Eivät läheskään kaikki miehet ole niin naiiveja kuin
        monet naiset luulevat. Hölmöys menee taatusti aika
        tasan miehissä ja naisissa. Seksin vonkaajat..siinä miehet ovat typerämpiä. Ne jotkut.
        Typeriä sanoja ovat "nuorekas" "kaunis" "komea" "maailmaa nähnyt" jne. Kaikki kun on niin suhteellista ja kiinni monesta asiasta.
        On akkoja ja ukkoja:)) (karmeita sanoja!)

• Julia

Minä pidän nuorista miehistä, mutta en sen takia että he näyttävät paremmilta. Nuoret miehet nyt vaan ovat erilaisia mieleltään ja sydämeltään. Vanhalla miehellä ei ole nuoren miehen sydäntä niinpä et hyödy epärehellisyydestäsi mitään - paitsi saat ehkä kerran pillua. Se varmaan onkin tarkoituksesi.

• Olen kyllä huomannut, että sillä nuorekkaalla ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että tuollainen 40 ylittänyt mies ei vain jaksa minun ikäiseni tarmokkaan naisen matkassa... Nuorempaa miestä siis katsellut tässä jo hiukan aikaa, hyvältä näyttää ja tuntuu..

• Vanhemmalta

Mieheltä!:) Olen ollut 10v. nuorempien kanssa ja juttu mennytkin niinpäin, etteivät ole tahtoneet perässä pysyä:D 50-40 nyt kyseessä. Joka päivä pitää saada ja joku kolme kertaa päivässä ei tosiaan ole
        ihme!! Sano tähän jotain!! (enkä valehtele!)
        Ei nyt tietysti joka päivä...:)(joka toinen:)
        Eihän joku viiskymmentä ole tänä päivänä mitään...
        Monet kolmekymppiset jo näyttävät 45v. ja ovat sitä..
        Pyöreä nainen on tavallisempi näky, kuin pyöreä mies!
        Silti haluaisin about 45v. naisen...ehkä löydänkin...

• ruusuko
        Vanhemmalta kirjoitti:

Mieheltä!:) Olen ollut 10v. nuorempien kanssa ja juttu mennytkin niinpäin, etteivät ole tahtoneet perässä pysyä:D 50-40 nyt kyseessä. Joka päivä pitää saada ja joku kolme kertaa päivässä ei tosiaan ole

Pyöreä mies on tutkimustenkin mukaan tänä päivänä yleisempi näky kuin pyöreä nainen. Että näin. Seuraisit edes uutisia ja aikaasi. ;)

• kadulla, honey
        ruusuko kirjoitti:

Pyöreä mies on tutkimustenkin mukaan tänä päivänä yleisempi näky kuin pyöreä nainen. Että näin. Seuraisit edes uutisia ja aikaasi. ;)

Ja vastaan tulee uskomattoman tukevia naisia...
        Miehillä voi olla ylipainoa, mutta kun se näkyy naisille, jotka vyöryy vastaan , niin se on järkyttävää..sori vaan....

• kuva kuvasta, sugar
        ruusuko kirjoitti:

Voin kyllä antaa kuvani, jos sulla on kanttia samaan???Tuskin on?:D

• pituuden
        kuva kuvasta, sugar kirjoitti:

Voin kyllä antaa kuvani, jos sulla on kanttia samaan???Tuskin on?:D

Se on oikeasti 163, profiilissa 162. Lisäksi valehtelen iän -1 vuotta. Miksi? Koska haluan voida kerto muita juttuja itsestäni, ilman että tunnistetaan. Näillä hämään tutut.

• liitty
        pituuden kirjoitti:

Se on oikeasti 163, profiilissa 162. Lisäksi valehtelen iän -1 vuotta. Miksi? Koska haluan voida kerto muita juttuja itsestäni, ilman että tunnistetaan. Näillä hämään tutut.

muhun????

• mitään näin
        liitty kirjoitti:

muhun????

typerää. Äijä joka on itse ikärasisti väittää olevansa ikärasismin uhri!

HAH! Sä oot ihan täydellinen toope! Pysy kotona ja kasva aikuiseks!

T: nainen 40v, joka hakee netistä ihan ittensä ikäsiä miehiä, vaikka ravinteleissa kolkytvuotiaat vonkaa.

• NaInEn42 ;D
        Vanhemmalta kirjoitti:

Olen huomannut että ne 40-> miehet ei jaksa, eikä pysy mukana. Siksi viihdynkin paremmin hiukka nuorempien miesten kanssa :)Ja joka päivä pitää saada parasta jos sais pari kertaa ainakin

Ja ihan tilastollisesti miehissä on enemmän pyöreitä kuin naisissa, pyörät miehet vaan pysyvät kotosalla peräkammareissa

• ketjussa...
        mitään näin kirjoitti:

T: nainen 40v, joka hakee netistä ihan ittensä ikäsiä miehiä, vaikka ravinteleissa kolkytvuotiaat vonkaa.

Ei ole aloittajan kirjoituksia!
        Olen eri mies.

• Ettet
        NaInEn42 ;D kirjoitti:

Olen huomannut että ne 40-> miehet ei jaksa, eikä pysy mukana. Siksi viihdynkin paremmin hiukka nuorempien miesten kanssa :)Ja joka päivä pitää saada parasta jos sais pari kertaa ainakin

Ja ihan tilastollisesti miehissä on enemmän pyöreitä kuin naisissa, pyörät miehet vaan pysyvät kotosalla peräkammareissa

Ole koskaan saanut kunnon kyytejä..:D
        Kolmannella kerralla pyytäisit jo armoa..niin ne muutkin on:) (enkä puhu mistään tavanomaisesta jyystämisestä...mieti sitä:)
        Helppo arvata, koska näköjään naiset eivät ees nelikymppisinä useinkaan ole saaneet yksinkertaisempaakaan Kyytiä. Jyystämisestä aina puhuvat exiensä kohdalla.

• vanhempia
        mitään näin kirjoitti:

naisia vonkaavat nuoret miehet..jos haluat tietää..

• tässä se totuus

Valitettavasti sinä näytät siltä nelivitoselta ukolta, etkä miltään kolmivitoselta. Katso peiliin. En vain raskinut sanoa sinulle totuutta, vaan vetosin numeeriseen ikääsi. Vanhus, mikä vanhus.

Miksi ihmeessä haluaisin vanhaa äijänrahjusta? Poikaystäväkseni valikoitui sitten älykäs, hyväkäytöksinen ja komea alle kolmikymppinen.

• lisää totuutta

Toinen syy on tosin se, ettet ole kovin älykäs kirjoitustyylistäsi ja -sisällöstä päätellen.

• se "rasismin "uhri

Hei vaan itsellesikin.

Kirjoitukseni oli tarkoituskin olla provosova, jotta asiasta saadaan juttua aikaiseksi.

Tosin naisten vastaukset ja kommentit kertoivat ikäasian olevan juuri niin kuin esitin.

Joiltakin vastaajilla jäi edelleen se tärkein pointti havaitsematta:
        -Ikä ei juuri merkitse mitään, kunhan toisen olemus viehättää.
        Lisäksi nuori ikä ei missään tapauksessa takaa
        nuorekasta mieltä tai ulkomuotoa.

Minä en ole etsinyt itselleni sänkyseuraa netistä, kuten todettua sitä saan halutessa muualta.
        Kyseessä oli elämänkumppnin etsintä ja siitä syystä olin itse rajannut iän 35-45 vuotiaisiin.
        Miksikö?
        Naisilla on rajallinen aikansa saattaa maailmaan lapsia ja haluaisin säilyttää sen mahdollisuuden ainakin periaatteessa.

Kommentoisin vielä vastaajan arviota älykkyydestäni siten, että mielestäni sofistikoitunut ihminen ei lähde arvioimaan lyhyen nettikirjoituksen perusteella kirjoittajan älyä tai sen puutetta. Itse asiaan toki oli tarkoituskin saada palautetta.

Aurinkoista mieltä sinulle tulevaisuuteen,

Terkuin se edelleen nuorekas ja jopa fiksu 4vitonen, vaikka mitä sanoisit.

• näin!!

Kyllä se näin on, että naamasta näkee oman ikänsä:).Älkää selittäkö,että olette nuoremman näköisiä, ei pidä paikkaa.
      40 olevilla alkaa näkymään jo väsymyskin naamassa hyvin ja elämäntavat!!

• näkemykseni...

Olen 28-vuotias nainen ja en ikinä vastaisi sellaisen miehen ilmoitukseen, joka etsii yksinomaan nuorempia naisia. Eli Sinun tapauksessasi ikähaarukan tulisi olla 35-55, jotta kiinnostaisi (siis jos muuten kuuluisin kohderyhmääsi). Mainitunlainen ikähaarukka kertoo miehestä sitä, että hän etsii itselleen kumppania ihmisestä eikä jotain statussymbolia nuoremmasta naisesta. Fiksu ihminen, jolla on vientiäkin ollut tietää sen, että ihmiset ovat yksilöitä ja vanhempikin nainen tai mies voi olla paljon nuoremman näköinen ja oloinen kuin itse on. Pakkomielle siitä, että nainen on aina nuorempi, karkoittaa minut kyllä takuuvarmasti pois.

• näin ..

Suomi24 on paras kaikista, kun 70v pappa hakee seuraa alle 45v naisista:=D. Mitähän pappa ressu meinaa haaveilla :=D.????

• sitä
        näin .. kirjoitti:

Suomi24 on paras kaikista, kun 70v pappa hakee seuraa alle 45v naisista:=D. Mitähän pappa ressu meinaa haaveilla :=D.????

aina haaveilla. :D Aika pölö täytyy olla, jos ottaa haaveensa niin todesta, että tulee vielä tänne keskustelupalstalle itkemään, jos ei sitten kuitenkaan tärpännyt...

Huvittava ilmiö on myös tiettyjen äijien kauhea tarve tuoda esiin sitä, että livessä muka saa 10 vuotta nuorempaa naista... Jos tuo ei kerro ikäkriisistä, niin ei sitten mikään! Silloin kun haetaan itselle sopivaa kumppania eikä vaan jotain palkintoa ja itsetunnon pönkitystä, niin ei tartte sitä ikää noin mainostaa. Ja lisäksi jos livessä irtoaa sitä nuorempaa, niin miksi hakee sitten seuraa netissä...

• asiasi

Keille vastaat.:) Mutta kun se totuus vaan on, että
        jos nuorekas 45v. mies haksisi 55v. naista, niin epäsuhta pariskunnalla olisi aika paha!!:)
        En väitä, etteikö löydy nuorekkaita 55v. naisia, mutta niin harvinaista se on, ettei ole kohdalle osunut.

Jos mies ei ole mikään peräkammarin poika, ja on hiukset päässä (tai täyskalju, tää vaan siksi, kun jostain kumman syystä hiustenlähtö katsotaan naisten puolelta vanhuuden ilmiöksi:)), ja hoitanut vähääkään itseään, ja ns. normi-näköinen, niin miksei saisi hakea vähän nuorempaa?? En tarkoita, että baarissa katselisi vain niitä nuorempia (naisten ikää joskus vaikea arvioida, voi mennä pieleen pahasti suuntaan tai toiseen) mutta treffipalstalla kun saa sen ikähaarukan laittaa, niin...Onhan täällä yllättävän paljon naisiakin, jotka hakevat nuorempaa.
        Itse pari vuotta sitten tapailin tasan 10v. nuorempaa naista, eikä sitä ihmetellyt kukaan.
        Ja mistäköhän syystä useimmat naiset kuitenkin hakevat vanhempaa miestä?? Sen tiedämme kaikki.

T. Mies 50v. (hiukset päässä jne.)

• kyllä
        asiasi kirjoitti:

Keille vastaat.:) Mutta kun se totuus vaan on, että
        jos nuorekas 45v. mies haksisi 55v. naista, niin epäsuhta pariskunnalla olisi aika paha!!:)
        En väitä, etteikö löydy nuorekkaita 55v. naisia, mutta niin harvinaista se on, ettei ole kohdalle osunut.

Jos mies ei ole mikään peräkammarin poika, ja on hiukset päässä (tai täyskalju, tää vaan siksi, kun jostain kumman syystä hiustenlähtö katsotaan naisten puolelta vanhuuden ilmiöksi:)), ja hoitanut vähääkään itseään, ja ns. normi-näköinen, niin miksei saisi hakea vähän nuorempaa?? En tarkoita, että baarissa katselisi vain niitä nuorempia (naisten ikää joskus vaikea arvioida, voi mennä pieleen pahasti suuntaan tai toiseen) mutta treffipalstalla kun saa sen ikähaarukan laittaa, niin...Onhan täällä yllättävän paljon naisiakin, jotka hakevat nuorempaa.
        Itse pari vuotta sitten tapailin tasan 10v. nuorempaa naista, eikä sitä ihmetellyt kukaan.
        Ja mistäköhän syystä useimmat naiset kuitenkin hakevat vanhempaa miestä?? Sen tiedämme kaikki.

T. Mies 50v. (hiukset päässä jne.)

tiedä montaakaan oikeasti nuorekasta vanhempaa miestä. Sen sijan niitä 55v. naisia olen nähnyt, jotka menisivät helposti vaikka kymmenen vuotta nuoremmasta. Voisiko olla sittenkin niin, että harva mies taikka nainen on oikeasti ikäistään nuoremman näköinen? Ei ne miehet nyt oikeasti sen paremmin säily. Ovat useat vain sokeita itselleen.

Itse en ole ikinä ymmärtänyt joidenkin naisten hinkua vanhempaan mieheen. Tärkeintä mielestäni on, että kumppani on tasavertainen, omaa samankaltaiset arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat. Tunnen esim. 20v. miehen, joka on paljon kypsempi kuin useimmat tapaamani 50v. miehet. Kypsyydestä se ikä ei ainakaan tunnu kertovan mitään. Siksi, jos ikähaarukkaa pistäisin, en laittaisi sitä turhan tiukaksi. Tunnen lukuisia naisia, joilla on 5-15 vuotta nuorempi mies ja minkäännäköistä epäsuhtaa ei näiden välillä ole. Ulkopuoliset eivät sitä ikäeroa edes huomaa.

Mielestäni sellaiset ihmiset ovat vaan rajoittuneita, jotka tekevät iästä pakkomielteen. Voi mennä siten se itselle sopivin kumppani ohitse. Ja miksi? Vain siksikö, että voi sanoa Pertille ja Kallelle, että sai napattua nuoremman naisen? Ainakaan seksin kannalta ei nuori nainen saa vanhemmasta miehestä mitään lisäarvoa, sillä rapistumaan päinhän se suorituskyky koko ajan on. Itse hyväpalkkaisena ja elämässä hyvin menestyneenä naisena kun en tarvitse miestä elättäjäksi tai mentoriksi. En keksi siis yhtään järkevää syytä sille, että haluaisin nimenomaan vanhemman miehen. Sen sijaan en ole ikärasisti kumpaankaan suuntaan. Näitä juttuja luettuani en taida kyllä nettideittailua kokeillakaan, kun livessäkin on tarjontaa.

• Liioittelun mestari:))
        kyllä kirjoitti:

tiedä montaakaan oikeasti nuorekasta vanhempaa miestä. Sen sijan niitä 55v. naisia olen nähnyt, jotka menisivät helposti vaikka kymmenen vuotta nuoremmasta. Voisiko olla sittenkin niin, että harva mies taikka nainen on oikeasti ikäistään nuoremman näköinen? Ei ne miehet nyt oikeasti sen paremmin säily. Ovat useat vain sokeita itselleen.

Itse en ole ikinä ymmärtänyt joidenkin naisten hinkua vanhempaan mieheen. Tärkeintä mielestäni on, että kumppani on tasavertainen, omaa samankaltaiset arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat. Tunnen esim. 20v. miehen, joka on paljon kypsempi kuin useimmat tapaamani 50v. miehet. Kypsyydestä se ikä ei ainakaan tunnu kertovan mitään. Siksi, jos ikähaarukkaa pistäisin, en laittaisi sitä turhan tiukaksi. Tunnen lukuisia naisia, joilla on 5-15 vuotta nuorempi mies ja minkäännäköistä epäsuhtaa ei näiden välillä ole. Ulkopuoliset eivät sitä ikäeroa edes huomaa.

Mielestäni sellaiset ihmiset ovat vaan rajoittuneita, jotka tekevät iästä pakkomielteen. Voi mennä siten se itselle sopivin kumppani ohitse. Ja miksi? Vain siksikö, että voi sanoa Pertille ja Kallelle, että sai napattua nuoremman naisen? Ainakaan seksin kannalta ei nuori nainen saa vanhemmasta miehestä mitään lisäarvoa, sillä rapistumaan päinhän se suorituskyky koko ajan on. Itse hyväpalkkaisena ja elämässä hyvin menestyneenä naisena kun en tarvitse miestä elättäjäksi tai mentoriksi. En keksi siis yhtään järkevää syytä sille, että haluaisin nimenomaan vanhemman miehen. Sen sijaan en ole ikärasisti kumpaankaan suuntaan. Näitä juttuja luettuani en taida kyllä nettideittailua kokeillakaan, kun livessäkin on tarjontaa.

Tottakai se 20v. on fiksumpi kuin Kaikki viiskymppiset:) Tottakai lukuisilla tutuillasi on 15v. nuorempia miehiä:)
        Paras ystäväni (jolle kerron paljon asioitani)on
        nainen! Että ei tarvitse hänelle elvistellä nuoremmilla naisilla. (Miehille kerron naisistani, jos kysyvät. Meillä ei ole tapana retostella itsestään selvillä asioilla). Hän on samaa mieltä kuin itsekkin olen: harvassa on ne yli 50v. naiset, jotka sopisivat mulle. Kerran olen seurustellut vuoden itseäni vanhemman naisen kanssa, mutta kyse olikin helmestä. (ent. amatöörimalli, joka ei koskaan puhunut mallina olostaan, ja oli vaatimaton kiva nainen..etäsuhde ikävä kyllä..)
        Siltikään ja kaikesta huolimatta en etsi tarkoituksella paljonkaan nuorempaa naista, mutta jos taas kohdalle tulee ja samanhenkisyyttä löytyy
        niin miksei..:) Enkä kuvittele olevani mikään supernuorekas, mut kyllä 90% ikäisistäni naisista on kiinnostunut ihan muista asioista joista itse olen. Tanssilavat eivät iske.

• siis...
        Liioittelun mestari:)) kirjoitti:

Tottakai se 20v. on fiksumpi kuin Kaikki viiskymppiset:) Tottakai lukuisilla tutuillasi on 15v. nuorempia miehiä:)
        nainen! Että ei tarvitse hänelle elvistellä nuoremmilla naisilla. (Miehille kerron naisistani, jos kysyvät. Meillä ei ole tapana retostella itsestään selvillä asioilla). Hän on samaa mieltä kuin itsekkin olen: harvassa on ne yli 50v. naiset, jotka sopisivat mulle. Kerran olen seurustellut vuoden itseäni vanhemman naisen kanssa, mutta kyse olikin helmestä. (ent. amatöörimalli, joka ei koskaan puhunut mallina olostaan, ja oli vaatimaton kiva nainen..etäsuhde ikävä kyllä..)
        Siltikään ja kaikesta huolimatta en etsi tarkoituksella paljonkaan nuorempaa naista, mutta jos taas kohdalle tulee ja samanhenkisyyttä löytyy
        niin miksei..:) Enkä kuvittele olevani mikään supernuorekas, mut kyllä 90% ikäisistäni naisista on kiinnostunut ihan muista asioista joista itse olen. Tanssilavat eivät iske.

väittäessäni, että nuorekkaat viisikymppiset miehet sekä naiset ovat molemmat harvinaisia? Sehän oli pointtini. Koska sinä mainostit niin kovin niitä vanhempia miehiä haluavia naisia, niin en tietenkään maininnut kirjoituksessani tutuissani olevan myös niitä. Yritin ottaa esiin toisen puolen asiasta.

• helmi, ei
        Liioittelun mestari:)) kirjoitti:

..puhunut mallina olostaan, mutta sinä puhut :-)

Tyypillistä heikkoitsetuntoisen selittelyä, kun omaa persoonaa täytyy nostaa ylöspäin TOISEN saavutuksilla.

Miksi et ole live-elämässä haku päällä, kun noin hyvin tärppää?

• Nämä on taas kerran näitä ikuisuusketjuja. Ihmisten pitää pönkittää jotain itsessään heittämällä tänne kuvauksia omasta nuorekkuudestaan tai siitä, että IRL ympärillä pörrää nuorempaa jengiä suorastaan tungokseen asti.

Joopajoo, minä olen tätä saittia nyt jonkin aikaa käyttänyt, ja jos minulla pörräisi vastakkaisen sukupuolen edustajia elävässä elämässä ympärilläni, en juurikaan viitsisi aikaani tuhlata S24:n selailuun. Sen kaiken ajanhan voisi käyttää vaikka... nuorennusharjoituksiin :-).

Omalla kohdallani kun kuluneet vuodet vaan näkyy. Eikä ne sanallisella löpinällä siitä mihinkään vähene. Sitä vaan pitää yrittää oppia hyväksymään ihan ensin oma itsensä, sitä kautta oppii ehkä jossain vaiheessa hyväksymään myös muita. Laihialainen sanonta "Kauneus on katoavaista, mutta rumuus eikun lisääntyy" pitää siis edelleen paikkansa, eli te "nuorekkaat", teidänkin aikanne koittaa vielä :-)

Kuulin itsestäni pari päivää sitten kommentin ihmiseltä joka ei ole nähnyt minua n. puoleen vuoteen. Hän totesi "näytät nyt paljon paremmalta kuin viimeksi tavatessamme". Kuulosti mukavalta, ja olen kuitenkin VANHENTUNUT edellisestä kerrasta sen puoli vuotta :-).

Mav

• helmi, ei

Hyvin kirjoitettu. S24 ei ole minullekaan "se ykköspalkinto" :-)

• N 29

Ei voi olla säälittävämpää kuin ihminen joka valehtelee oman ikänsä jotta saisi huijattua nuorempaa seuraa. Niillä naisilla joille et kelpaa, on kuule ihan syynsä siihen miksi et kelpaa: olet liian vanha. Hyväksy se. Jos joku mies kertoisi minulle valehdelleensa ikänsä räjähtäisin nauruun. Ihan pelle sellainen kaveri joka ei omana itsenään kelpaa, edes itselleen. Ja aivan kuten tuossa yllä joku toinenkin nainen kirjoitti, itsekin ohitan kaikki miehet jotka hakevat vain itseään nuorempaa naista. Ikäkompleksista reppanaa en huolisi ikinä.

• mieltä..osin..

Säälittävää on sekin kun nelikymppiset naiset eivät ole kokeneet kunnon kyytejä koskaan..:D Varo, ettei sulle käy samoin...ei ne pojat viel osaa...:)

• N 29
        mieltä..osin.. kirjoitti:

Säälittävää on sekin kun nelikymppiset naiset eivät ole kokeneet kunnon kyytejä koskaan..:D Varo, ettei sulle käy samoin...ei ne pojat viel osaa...:)

Osaavat yhtä ja toista mistä ei vanhat sedät tiedä mitään. Setämiesten kyydit jätän välistä, ajatuskin kuvottaa.

• :DD
        N 29 kirjoitti:

Osaavat yhtä ja toista mistä ei vanhat sedät tiedä mitään. Setämiesten kyydit jätän välistä, ajatuskin kuvottaa.

Kyllä ne kuule on poikia...sanot mitä sanot..Terv. ent. 35v.:)) On enemmän kuin yleistä, et ihmiset
        muistelee tollasta ikää säälillä. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja varsinkin kun ollaan yli 40v.
        Niinhän ne naisetkin sanoo, että nythän se vasta on alkanut (n.nelikymppiset..ja ne tietää..)se Oikee Hauskanpito, kun osaa ja nimenomaan Uskaltaa olla
        oma itsensä vailla estoja ja muita jarruja.
        Ei yhtään oo kuvottanut ketään...nuorin ollut 27v.
        Think about that:)
        No, sullakin kaikki hauska viel eessä..hope so...;)

• 25v. on Poika
        N 29 kirjoitti:

Sait naurunpyrskähdyksen aikaan:DD!!
        25...ai kauheeta..hytkyn naurusta oikeesti!

• jätän kaikkien
        N 29 kirjoitti:

tätinaisten kyydit väliin. Kaikki yli 27 vee naiset ovat tätinaisia.

• Sucks
        N 29 kirjoitti:

tätinainen, vielä very dirty. Löydätkö muuten nimesi tältä listalta:
        http://nymag.com/news/features/17064/

• mikä tyyppi
        :DD kirjoitti:

Kyllä ne kuule on poikia...sanot mitä sanot..Terv. ent. 35v.:)) On enemmän kuin yleistä, et ihmiset
        muistelee tollasta ikää säälillä. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja varsinkin kun ollaan yli 40v.
        Niinhän ne naisetkin sanoo, että nythän se vasta on alkanut (n.nelikymppiset..ja ne tietää..)se Oikee Hauskanpito, kun osaa ja nimenomaan Uskaltaa olla
        oma itsensä vailla estoja ja muita jarruja.
        Ei yhtään oo kuvottanut ketään...nuorin ollut 27v.
        Think about that:)
        No, sullakin kaikki hauska viel eessä..hope so...;)

Tiedätkö, että sinun kirjoituksesi ovat vain ja ainoastaan negatiivista mainosta 5-kymppisille miehille.

HYI HELV...I!

Terv. N35, joka ei pitkällä tikullakaan koskisi kaltaiseesi itsetunnottomaan luuseriin.

• Mikä kääkkä!
        mikä tyyppi kirjoitti:

Tiedätkö, että sinun kirjoituksesi ovat vain ja ainoastaan negatiivista mainosta 5-kymppisille miehille.

HYI HELV...I!

Terv. N35, joka ei pitkällä tikullakaan koskisi kaltaiseesi itsetunnottomaan luuseriin.

Mitä pahaa nyt olen tehnyt? Pitänyt hauskaa, ai niin, eihän tässä sarvikuonojen maassa sais hauskaa
        pitää...

• N 29
        jätän kaikkien kirjoitti:

En minä sinuun koskisikaan edes pitkällä tikulla. Saan nimittäin helposti seuraa 25-35 v. hyväitsetuntoisista miehistä. Kaltaisesi luuserit kierrän kaukaa.

• N 29
        25v. on Poika kirjoitti:

Sinä varmasti olit pikkupoika silloin ja tunnut olevan edelleen. Kaikki eivät kasva henkisesti koskaan aikuisiksi.

• Silloin
        N 29 kirjoitti:

Sinä varmasti olit pikkupoika silloin ja tunnut olevan edelleen. Kaikki eivät kasva henkisesti koskaan aikuisiksi.

Tai tarkemmin sanottuna 26v. perheenisä. Että sillai.:))
        On kyllä outoa, että jos mies (aivan normien mukaan!!) seurustelee nuoremman naisen kanssa, joku
        vetää siitä jauhot suuhun?? Haloo! Herätys!:D

• jag_jag
        jätän kaikkien kirjoitti:

yli 30 vee naiset, jotka harrastavat seksiä itseään nuorempien miesten kanssa ovat tätinaisia; mies ei halua kuin seksiä tältä naiselta, nainen jakaa, metsästää näiden munaa ja sen saanti on naiselle on naurettavan helppoa. Naisen ei tarvitse sanoa muuta kuin lähdetkö panemaan ja mies vastaa heti juu, siinä kaikki kommunikaatio, joka oikeesti riittää.

• nainen 40+
        jag_jag kirjoitti:

yli 30 vee naiset, jotka harrastavat seksiä itseään nuorempien miesten kanssa ovat tätinaisia; mies ei halua kuin seksiä tältä naiselta, nainen jakaa, metsästää näiden munaa ja sen saanti on naiselle on naurettavan helppoa. Naisen ei tarvitse sanoa muuta kuin lähdetkö panemaan ja mies vastaa heti juu, siinä kaikki kommunikaatio, joka oikeesti riittää.

Kyllä nuoremmilta miehiltä saa paljon muutakin kuin seksiä. En ole koskaan käynyt niin syvällisiä ja henkeviä keskusteluja kuin itseäni yli 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. En edes ex-mieheni jonka kanssa olin yhdessä 20 vuotta. Tuon suhteen aikana keskustelin paljon paljon enemmän kuin olin koko avioliittoni aikana keskustellut mieheni kanssa. Suhde kesti vuoden ja avioliitto yli 20 vuotta. Olenkin ajatellut, että n. 50 vuotiaat miehet eivät ole koskaan oppineet puhumaan ja keskustelemaan asioista.

• N 29
        jag_jag kirjoitti:

Hyvä ystäväni on 34 v. ja naimisissa 29-vuotiaan miehen kanssa. Samoin toinen ystäväni 32-v. seurustelee 26-v. miehen kanssa (ovat kihloissa). Taitaa nykypäivänä olla enemmän sääntö kuin poikkeus että naiset löytävät itseään jonkin verran nuoremman miehen. Vanhemmat kun ovat juuri tuollaisia kuten sinä - kapeakatseisia ja katkeria.

• N 29
        Silloin kirjoitti:

Tai tarkemmin sanottuna 26v. perheenisä. Että sillai.:))
        On kyllä outoa, että jos mies (aivan normien mukaan!!) seurustelee nuoremman naisen kanssa, joku
        vetää siitä jauhot suuhun?? Haloo! Herätys!:D

kun sanoin että haen ikäistäni 25-35-v. miestä enkä huolisi setämiestä. Jos joku nainen huolii sedän niin se on mulle ihan fine.

• valintasi
        nainen 40+ kirjoitti:

Kyllä nuoremmilta miehiltä saa paljon muutakin kuin seksiä. En ole koskaan käynyt niin syvällisiä ja henkeviä keskusteluja kuin itseäni yli 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. En edes ex-mieheni jonka kanssa olin yhdessä 20 vuotta. Tuon suhteen aikana keskustelin paljon paljon enemmän kuin olin koko avioliittoni aikana keskustellut mieheni kanssa. Suhde kesti vuoden ja avioliitto yli 20 vuotta. Olenkin ajatellut, että n. 50 vuotiaat miehet eivät ole koskaan oppineet puhumaan ja keskustelemaan asioista.

Meni ilmeisesti pieleen! Miten olet voinut olla miehen kanssa joka ei osaa puhua?? (nuo edelliset "tätinainen"-tokaisut eivät muuten olleet minun!)
        "Työvälineeni" on puhe. Että sellaista.
        Ne miehet jotka eivät osanneet puhua (eikä muuten osanneet naisetkaan) ovat ukkokodissa tai menneet
        jo täältä. Oma isäni kuului siihen ryhmään:)
        Okäiseni miehet ne vasta puhuvatkin! Ja voidaan jo keskustella ilman leveilyä... (naiset-autot
        yms. eivät kuulu aiheisiin, elämänkokemukset kylläkin).

Terv. 50v. puhetyöläinen

Mies 50v.

• kirjoituksiani!
        N 29 kirjoitti:

Hyvä ystäväni on 34 v. ja naimisissa 29-vuotiaan miehen kanssa. Samoin toinen ystäväni 32-v. seurustelee 26-v. miehen kanssa (ovat kihloissa). Taitaa nykypäivänä olla enemmän sääntö kuin poikkeus että naiset löytävät itseään jonkin verran nuoremman miehen. Vanhemmat kun ovat juuri tuollaisia kuten sinä - kapeakatseisia ja katkeria.

Nuo tätinainen-jutut yms. Ilmeisesti ja kaikesta päätellen kyseessä joku nuorempi.

Terv. 50v. Mies

• Sun venees vuotaa:)
        N 29 kirjoitti:

kun sanoin että haen ikäistäni 25-35-v. miestä enkä huolisi setämiestä. Jos joku nainen huolii sedän niin se on mulle ihan fine.

..terv. 50v. (tuli mieleen työkaveri-nainen,ja on todella hyvännäköinen nainen, joka
        tasan 30v., asuu viiskymppisen miehen kanssa...maailmassa on monta ihmeellistä asiaa..no, kyllä vielä opit, kunhan kasvat isoksi tytöksi:)

• N 29
        Sun venees vuotaa:) kirjoitti:

..terv. 50v. (tuli mieleen työkaveri-nainen,ja on todella hyvännäköinen nainen, joka
        tasan 30v., asuu viiskymppisen miehen kanssa...maailmassa on monta ihmeellistä asiaa..no, kyllä vielä opit, kunhan kasvat isoksi tytöksi:)

Veneesi on tainnut upota aikapäiviä sitten. Ei todellakaan yksikään hyvännäköinen 30-v. nainen huoli viiskymppistä. Lopeta tuo satuilu ja palaa todellisuuteen, vaikka se kipeää tekisikin! Lippu korkealle vaan, unohda ikäkriisi ja keskity muihin juttuihin.

• jollain lailla
        N 29 kirjoitti:

katkera, etkä ole mikään avarakatseinen. Lueppa aikaisemmat viestisi uudelleen.

• N 29
        jollain lailla kirjoitti:

katkera, etkä ole mikään avarakatseinen. Lueppa aikaisemmat viestisi uudelleen.

Lue omat viestisi uudelleen. Se että nuorempia naisia liehittelevät papparat kuvottavat useimpia naisia on fakta jolle ei mitään mahda. Niin avarakatseinen ei tarvitse ollakaan että pitäisi yrittää sietää jotain läähättäviä itsetunto-ongelmaisia vanhoja paappoja.

• olen kyllä
        N 29 kirjoitti:

Lue omat viestisi uudelleen. Se että nuorempia naisia liehittelevät papparat kuvottavat useimpia naisia on fakta jolle ei mitään mahda. Niin avarakatseinen ei tarvitse ollakaan että pitäisi yrittää sietää jotain läähättäviä itsetunto-ongelmaisia vanhoja paappoja.

nuori, enkä näiden aikaisempia viestien kirjoittelija. Kunhan nyt kommentoin täsää.

• N 29
        olen kyllä kirjoitti:

nuori, enkä näiden aikaisempia viestien kirjoittelija. Kunhan nyt kommentoin täsää.

No ymmärrä sitten kun sinusta tulee vanha setä, että on todella kuvottavaa yrittää iskeä itseään huomattavasti nuorempia naisia. Noita ällöttäviä paappoja on treffisivustot pullollaan.

• fiksaatiossa
        N 29 kirjoitti:

No ymmärrä sitten kun sinusta tulee vanha setä, että on todella kuvottavaa yrittää iskeä itseään huomattavasti nuorempia naisia. Noita ällöttäviä paappoja on treffisivustot pullollaan.

Et ole potenttiaalinen tätinainen vaan olet jo sitä nyt jo.

• N 29
        fiksaatiossa kirjoitti:

Et ole potenttiaalinen tätinainen vaan olet jo sitä nyt jo.

Paljastit juuri itsesi; olet vanha katkera setämies etkä mikään nuori. :DDD

• naisia löytyy

• paljastit itsesi
        N 29 kirjoitti:

Paljastit juuri itsesi; olet vanha katkera setämies etkä mikään nuori. :DDD

olet nyt vanha katkera tätinainen jo nyt vai haluatko käyttää itsestäsi sanaa milf?

• N 29
        naisia löytyy kirjoitti:

täältä

http://nymag.com/news/features/17064/index1.html

Turhaan laitat linkkejä kuolaussivuillesi. Ei kiinnosta peräkammarien katkerien setien kommentit eikä linkit. Tsemppistä sulle! Joku itsetunnon kohottamiskurssi voisi olla paikallaan tai sitten ihan kunnon psykoterapia voisi auttaa tuohon katkeruuteesi. Koita päästä ikäkriisistä, se rumentaa vielä enemmän kuin ne sun rypyt ja juonteet!

• N 29
        paljastit itsesi kirjoitti:

olet nyt vanha katkera tätinainen jo nyt vai haluatko käyttää itsestäsi sanaa milf?

Mulla menee oikein mukavasti, mistäs sulle saataisiin elämä?

• jutut ja kommentit
        N 29 kirjoitti:

Turhaan laitat linkkejä kuolaussivuillesi. Ei kiinnosta peräkammarien katkerien setien kommentit eikä linkit. Tsemppistä sulle! Joku itsetunnon kohottamiskurssi voisi olla paikallaan tai sitten ihan kunnon psykoterapia voisi auttaa tuohon katkeruuteesi. Koita päästä ikäkriisistä, se rumentaa vielä enemmän kuin ne sun rypyt ja juonteet!

Sitä voisi suositella sinulle. Vastaan vaan sitä mitä tilaat.

• N 29
        jutut ja kommentit kirjoitti:

Mene nyt äidin helmoihin itkemään paha olo pois, kipikipi.

• elänyt??
        N 29 kirjoitti:

Veneesi on tainnut upota aikapäiviä sitten. Ei todellakaan yksikään hyvännäköinen 30-v. nainen huoli viiskymppistä. Lopeta tuo satuilu ja palaa todellisuuteen, vaikka se kipeää tekisikin! Lippu korkealle vaan, unohda ikäkriisi ja keskity muihin juttuihin.

Tynnyrissä? Kyseinen Nainen on asunut kys. miehen kanssa ainakin 3v., ihan tarkkaan en tiedä, kun ei aikoinaan tullut puheeksi, mutta aina voin tarkistaa asian. Tumma kaunis, salilla käyvä (tapasivat salilla)upee nainen. Joka muuten ei uskonut, että
        olen täyttänyt 50.:=), kun kirjoitti kuulumiset.
        No, sama se uskooko vai ei, ei se hetkauta suuntaan eikä toiseen. Itse en osaisi ajatella asuvani niin paljon nuoremman kanssa, vaan koskaan ei voi tietää...:)
        Koita jo rauhoittua, tytsy:) ootko kenties pissis?:D

• N 29
        elänyt?? kirjoitti:

Tynnyrissä? Kyseinen Nainen on asunut kys. miehen kanssa ainakin 3v., ihan tarkkaan en tiedä, kun ei aikoinaan tullut puheeksi, mutta aina voin tarkistaa asian. Tumma kaunis, salilla käyvä (tapasivat salilla)upee nainen. Joka muuten ei uskonut, että
        olen täyttänyt 50.:=), kun kirjoitti kuulumiset.
        No, sama se uskooko vai ei, ei se hetkauta suuntaan eikä toiseen. Itse en osaisi ajatella asuvani niin paljon nuoremman kanssa, vaan koskaan ei voi tietää...:)
        Koita jo rauhoittua, tytsy:) ootko kenties pissis?:D

Minä olen ihan rauhallinen, kummastelen vain mistä näitä satuseppoja riittää? Mitä kiksejä siitä saa että kertoo satuja jossain nettipalstalla? Kohottaako se muka olematonta itsetuntoa että kertoo jotain satuja tuntemattomille ihmisille ja kehuu olevansa nuorekas? :D Yeah, right, ei hyvin mee.. Tsemppistä! :)

• kehunut
        N 29 kirjoitti:

Minä olen ihan rauhallinen, kummastelen vain mistä näitä satuseppoja riittää? Mitä kiksejä siitä saa että kertoo satuja jossain nettipalstalla? Kohottaako se muka olematonta itsetuntoa että kertoo jotain satuja tuntemattomille ihmisille ja kehuu olevansa nuorekas? :D Yeah, right, ei hyvin mee.. Tsemppistä! :)

Itseäni nuorekkaaksi.:)(on niin typerä ja kulunut sana) Joten pieleen meni, taas.
        Satuja en ole kertonut enää vähään aikaan, se kausi on onneksi ohi ja lapset aikuisia.

• Noi alemmat
        N 29 kirjoitti:

Jutut, joissa kinaat jonkun nuoren miehen kanssa.

Ensinnäkään en ole kuolaamassa treffisivuilla.
        Ei tarvitse kuolata. Viimeksi seurustelin 43v.(olin 49v.)naisen kanssa, ja sitä ennen 39v.(itse silloin 48v.) naisen kanssa. Molemmat vaan ikävä kyllä olivat etäsuhteita.
        Kautta aikojen miehet ovat olleet pääsääntöisesti naisiaan vanhempia.

Jos tuossa on mielestäsi jotain normaalista poikkeavaa, niin olet itse poikkevan umpimielinen
        nuori nainen.:D. Mutta niinhän se on aina mennyt, nuoremmat ovat lopulta tiukkapipoja, johtuen olemattomasta kokemuksesta. (kaikki eivät ole kokemattomia) Se näkyy ja haisee kirjoituksistasi.
        Mene ja elä!

• - emma
        Noi alemmat kirjoitti:

Jutut, joissa kinaat jonkun nuoren miehen kanssa.

Ensinnäkään en ole kuolaamassa treffisivuilla.
        Ei tarvitse kuolata. Viimeksi seurustelin 43v.(olin 49v.)naisen kanssa, ja sitä ennen 39v.(itse silloin 48v.) naisen kanssa. Molemmat vaan ikävä kyllä olivat etäsuhteita.
        Kautta aikojen miehet ovat olleet pääsääntöisesti naisiaan vanhempia.

Jos tuossa on mielestäsi jotain normaalista poikkeavaa, niin olet itse poikkevan umpimielinen
        nuori nainen.:D. Mutta niinhän se on aina mennyt, nuoremmat ovat lopulta tiukkapipoja, johtuen olemattomasta kokemuksesta. (kaikki eivät ole kokemattomia) Se näkyy ja haisee kirjoituksistasi.
        Mene ja elä!

kyseessä taitaa olla yksi ja sama setä.;))

aiemmin naiset saattoivat naida vanhemman miehen elättämään. nykypäivänä monet naiset löytävät rinnalleen nuoremman miehen. molempien kannalta on parempi että mies on vähän nuorempi.

• kirjoittaa
        - emma kirjoitti:

kyseessä taitaa olla yksi ja sama setä.;))

aiemmin naiset saattoivat naida vanhemman miehen elättämään. nykypäivänä monet naiset löytävät rinnalleen nuoremman miehen. molempien kannalta on parempi että mies on vähän nuorempi.

Niin lapsellisesti..sorry vaan:)pissis.:D

• - emma
        kirjoittaa kirjoitti:

Niin lapsellisesti..sorry vaan:)pissis.:D

:P :P

• housuihin?:)
        - emma kirjoitti:

:P :P

Noo, sitä sattuu...:D

• - emma
        housuihin?:) kirjoitti:

ei epäilystäkään.

• Emma-tyttönen
        - emma kirjoitti:

ei epäilystäkään.

On kasvattanut kolme lasta (joista kaksi toisen miehen lapsia) maailmaan hyviksi ja mukaviksi ihmisiksi (vähempikin määrä kelpaa:) ja kun Emma on
        hoitanut mielisairaita ihmisiä 24v. (vähempikin meriitti kelpaa:), niin Emma voi tulla kertomaan mitä mieltä on miehestä, joka on kehdannut seurustella itseään nuorempien naisten kanssa.

Eilen tämä tuhma mies jutteli exänsä kanssa puhelimessa (pitkästä aikaa), ja ex kertoi miten ahdistuu ajatuksesta, ettei nähdä pitkään aikaan, kenties vuosiin, koska ex muuttaa Tukholmaan.

Emma tulee uudestaan keskustelemaan, kunhan on nähnyt jotain muutakin elämässä kuin "Täydelliset naiset".:D

• - emma
        - emma kirjoitti:

ei epäilystäkään.

sinähän et minusta mitään tiedä, joten ihan turhaan mussutat siinä.

• kiinnostunut..
        - emma kirjoitti:

ei epäilystäkään.

"Sedästä":D Sedät jaksaa heilua...
        Tosin tuskin edes uskaltaisit kyytiin..vois tulla
        kulttuurishokki pikkupoikien jälkeen..:DD
        Voisit vaikka herätä horroksestasi..(on tää hauskaa:D)Enkä ottais sua kyytiin..koska vaikutat pikkutytöltä...

• Setiä tytölle!

• hghghh
        - emma kirjoitti:

ei epäilystäkään.

oikeesti vanha muija joka kuolaa jonkun 13 wee munan perään.

• jwjhe
        N 29 kirjoitti:

Mene nyt äidin helmoihin itkemään paha olo pois, kipikipi.

kundi vanhempi kuin 13 wee, että turhaan kastelit pikkuhoususi.

• eiemma
        - emma kirjoitti:

ei epäilystäkään.

Sama ääliö vanha ukko joka kirjoittelee tänne vähän väliä vastaavan tyylistä tekstiä.

Täytyy olla itsetunto, äo ja elämänsisältö nollassa kun yrittää samalla paskanjauhannalla ilta toisensa jälkeen nostaa egoaan tällaisella keskustelupalstalla. Istuu varmaan kotona (kalja)pullo kädessä koneella ottamassa pohjia ennen kuin menee paikalliseen humppabaariin mestarin elkein sekoilemaan... : DD

Jokainen täysjärkinen tajuaa ettei tuolla tavoin asennoituva ihminen saa minkäänlaista seuraa, ei ikäistään eikä nuorempaa. Paitsi ehkä rahalla. Se taas on sitten ihan oma ongelmansa kuinka monta taaleria kuluu kenenkin naikkosen ostamiseen ;DD

Saadaanpa ainakin tytöt kunnon naurut täällä ja taas uusi todistus noiden vanhojen äijien tasosta. Kyllä nuoret miehet ovat aivan erilaisia, fiksuja ja naista arvostavia, lukuunottamatta tietty näitä atm-massapostaajia. Heistä kasvaakin isona tuollaisia setämiehiä kun ovat ensin nelikymppisenä saaneet painaa paria lähiöbaarin kapakkaruusua.

• dhjdjkl
        housuihin?:) kirjoitti:

joka esitti nuorta. Teitähän löytyy näillä palstoilla. Yhtä palikoita te olette ton vanhan äijän kanssa, samaa smägää, paitsi toi äijähän yrittää vielä selittää asiallisesti ja oli oman ikäinen. Vanhat katkeroituneet sinkku mummot vois keskittää jonnekin leirille, voisitte heittää smägää siellä keskenänne.

• hauskoja..
        dhjdjkl kirjoitti:

joka esitti nuorta. Teitähän löytyy näillä palstoilla. Yhtä palikoita te olette ton vanhan äijän kanssa, samaa smägää, paitsi toi äijähän yrittää vielä selittää asiallisesti ja oli oman ikäinen. Vanhat katkeroituneet sinkku mummot vois keskittää jonnekin leirille, voisitte heittää smägää siellä keskenänne.

Pistävät eston päälle, ettei voi vastata...
        Kertoo jo kaiken. Kaljapullo kädessä...:D
        Ei tekis kyllä pahaa. Jos mies on ollut 4v. avoliitossa, 17v. avioliitossa, on paha tulla esittämään mitään..kun ei itse ole vielä onnistunut missään....sinne laitoin "humppaa" ed. viestiin:))
        sopii kuunnella...eilen baarissa, tänään ei enää huvittanut..on Suomi-nainen niin kännissä...:DD

• huomannut
        25v. on Poika kirjoitti:

että nuo nuoremmat miehet ovat kohteliaita, osaavat keskustella älykkäästi, huomioivat naista. Ihan toisella tavalla kuin vanhemmat miehet.

Kun tuo naisen hyvä kohtelu yhdistyisi vanhemman miehen charmiin niin siinä olisi pakkaus joka kiinnostaisi. Mutta ei sellaista ihmettä ei ole vielä löytynyt.

• - emma
        - emma kirjoitti:

ei epäilystäkään.

kirjoittelee varmaan suljettujen seinien sisältä.

• - emma
        dhjdjkl kirjoitti:

pyydä hoitajatätiä lisäämään sun lääkitystä. sekopää.

• - emma
        jwjhe kirjoitti:

kundi vanhempi kuin 13 wee, että turhaan kastelit pikkuhoususi.

hanki apua.

• perään
        jutut ja kommentit kirjoitti:

PISTE! Saapaskaan noin tyhmä ole!

• Kommentoin

Kun täällä pauhaat noin niin se varmaan näkyy käytöksesäsi myös netissä ja naiset eivät ole kiinnostuneita.

• tyhmä...

Ja mitään sanomaton kommentti.
        Nainen, selvästikin.

• vastata

Harva viitsii kuvattomiin ilmoituksiin vasta. Laita kuvasi. Muuten voisi sanoa, että olet oikea idiootti!!!

• Sanonpa vaan

40 naiset ovat kyllä aivan yäk!!

Ei siellä muuten vastaile muutenkaan paljon kukaan, ei varsinkaan kuvattomiin ilmoituksiin.

Niin ja se muuten , että näytät nuoremmalta taitaa vain olla omassa päässäsi ei kenenkään muun.

Muutenkin aika seksipitoinen paikka. 35 ( 30) naiset saa nuorilta pojilta 12 v lähtien paljon viestejä. Nuorilla pojillahan miehistä on panetus kovinta. Homma tällaista:

• löhiph

Hmm, eihän tuo ikä ole pelkkä ulkonäkökysymys... Vanhemmalla miehellä saattaa olla muutenkin eri elämäntilanne, ja eri intressit.

En ole vielä alkuperäisen viestin kirjoittajan ikähaarukassa (nuorempi siis), mutta kyllähän se lähtöoletus on, että vanhempi mies hakee nuorempaa naista joko syistä että: haluaa nuoren kiinteän naisen kanssa seksiä tai haluaa äidin lapselleen. Henk.koht. en haluisi olla noista kumpaakaan. Jätän aina vastaamatta vanhemmille miehille.

Niin, ja muuten, jos profiilissasi ei ole kuvaa, niin kukaan ei tule uskomaan, että olet nuorekas. Tai sitten sun pitää heti ekassa viestissä pyytää mailiosotetta, johon lähettää kuvasi, ja todistaa asia. Monethan väittävät netissä vaikka mitä, mitä eivät ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe