Ei voi muuta sanoo ku että lapsilta tulee välillä hyviä juttuja !!
Siskonlapseni ja hänen äitinsä oli saunassa kun siskonlapseni katsoi äitiään oudosti ja sanoi: äiti oletko sä istunut koiran karvojen päälle kun sulla on karvoja tuolla. Siskonlapseni tokaisi että itse ei aijo istua koirankarvojen päälle ettei tule karvoja alapäähän!
Siskollani on Englanninbuldoggi ja Tanskandoggi, siskonlapseni sanoi näitä Enkalipuukkoli ja Tanskanlokki..
Ihanin väännös eläimestä on delfiini jonka hän sanoo lehviiniksi :D
Siskonlapsen jutut
5
1130
Vastaukset
- heh heh
nuo lasten väännökset. Meillä poika pienenä
sanoi muurahaista muihiaiseksi. - ei äiti
Olimme vanhempien luona, jossa asui myös veljeni perhe.
Sauna-ilta ja veljeni tyttö halusi minun ja poikakaverini kanssa saunaan, saunassa tyttö katteli kaveriani tarkkaillen, sitten kun istuimme lauteille sanoi kaverille, ai, sinullakin on kunhanimunit ihan niinkuin minun isillänikin.
Mistäpä lienee keksineen hyvän nimen "kulkusille"- ...
Kyl saa välil kuulla hyvii juttui lapsilta.
Oltii tossa kesällä mökillä jossa oli paljon lapsia ja mentiin sitten syömään, eräs n.4v tyttö kastoi sormensa äitinsä maitoon ja sanoi: hyi vittu maitoo :D - taitaapa....
... kirjoitti:
Kyl saa välil kuulla hyvii juttui lapsilta.
Oltii tossa kesällä mökillä jossa oli paljon lapsia ja mentiin sitten syömään, eräs n.4v tyttö kastoi sormensa äitinsä maitoon ja sanoi: hyi vittu maitoo :Dtaas villiruusukristalli(ent.blondi-72) tullut taas maisemiin....
Voivoi,syksy taas saapuu ja kristallin jutut,huoh! - blondeistablondein72hki
taitaapa.... kirjoitti:
taas villiruusukristalli(ent.blondi-72) tullut taas maisemiin....
Voivoi,syksy taas saapuu ja kristallin jutut,huoh!olet väärillä jäljillä!!!!!!!!!!!!!!!!
Hienoo kun ei muidenkaan jutut kiinnosta eikä villiruusu ikinä huijaa ei valehtele ja aina omalla nimimerkillään juttunsa kertoo eli tarkista faktat hyvä ystävä ebnnen kuin keuhkoat;O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890