Käsikirjoittajat

SteveCrane

Yksi parhaimmista käsikirjoittajista sarjassa on mielestäni Jane Hollowood. Huomenna lauantaina tuleva jakso "Suuria odotuksia" on myös hänen kynästään. Suuria odotuksia, niinpä niin, mutta mielestäni hänen kirjoittamansa jaksot ovat olleet hieman keskimääräistä parempia.
Esimerkkinä Bin man, jossa Gina löysi roskista miehen käden, ja dramaattisemmasta päästä jaksot Little angel - Pieni enkeli, jossa Steve poistuu sarjasta pudotessaan sillalta, sekä The end of the road, jossa Alfred jäi sarjasta.
Jännitystä draamaa sekä hieman komiikkaa, siinä on aina hyvät mausteet "sydämen asialle"

8

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

meni kauan ennenkuin pääsin kirjautumaan:(

Enpäs ole koskaan kiinnittänyt huomiota käsikirjoittajiin. Toki olen huomannut että jaksoissa on eroja vaikka yhtään huonoa en muista nähneeni. Pitääkin tästälähin katsoa vähän "sillä silmällä"

• SteveCrane

Mulla ei ole ollut tänään mainittavaa ongelmaa foorumin kanssa

Mark Holloway oli kirjoittanut sen sienijutun (Get Back) mikä tuli tässä.
        On kirjoittanut kaikkiaan 4 jaksoa, ne kolme muuta on tulollaan vasta.

- Another Sleepy, Dusty, Delta Day (2007)
        - The Medium Is the Message (2007)
        - Pretty Woman (2006)
        - Get Back (2006)

• Peggy-täti pohonmaalta

minullakin, kirjoitin viestinkin, katosi vissiin jonnekkin bittien taivaisiin, koska erroria ilmoitti, saapas nähdä ilmestyykö tänne vielä jossain vaiheessa.

En minäkään niin niihin ohjaajiin tai käsikirjoittajiin ole hoksannut kiinnittä huomiota, mutta hyvää työtä ovat tehneet.
        Aivan niinkuin tuolla edempänä kyläpoliisimme Stive sanoi, sopivassa muodossa komiikkaa ja dramatiikkaa, siihen vielä ripaus tunnetta, eipä pääse tämänkään tädin kyynelkanavat kuivumaan, varsinkin kun poliisi-Billy näyttää sen tunteikkaamman puolensa.

• Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

Mulla ei ole ollut tänään mainittavaa ongelmaa foorumin kanssa

Mark Holloway oli kirjoittanut sen sienijutun (Get Back) mikä tuli tässä.
        On kirjoittanut kaikkiaan 4 jaksoa, ne kolme muuta on tulollaan vasta.

- Another Sleepy, Dusty, Delta Day (2007)
        - The Medium Is the Message (2007)
        - Pretty Woman (2006)
        - Get Back (2006)

joskus aikaisemmin olen maininnut: ongelmia ei riitä kaikille koska suurin osa on minulla:( Ja nimenomaan tämän h.....n härvelin kanssa!!! Tätiliinin hermot ovat nyt sietokykynsä rajamailla. Jospa vaikka iltakahvi auttaisi? Enkä nähnyt SA:takaan tänään:( Nii että sekin vielä!!!! Oi huominen,tule pian!!

• SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

joskus aikaisemmin olen maininnut: ongelmia ei riitä kaikille koska suurin osa on minulla:( Ja nimenomaan tämän h.....n härvelin kanssa!!! Tätiliinin hermot ovat nyt sietokykynsä rajamailla. Jospa vaikka iltakahvi auttaisi? Enkä nähnyt SA:takaan tänään:( Nii että sekin vielä!!!! Oi huominen,tule pian!!

se on mulla tallessa ja katon sitten kun valmistaudun yöpuulle, oikein rennosti katon, että en sen paremmin osaa sanoa kun mitä tuolla luki että moottoripyöräjengi päräytti Aidensfieldiin. 400 megan meiliä ei voi laittaa ja ei sun konees edes saisi sitä auki...

Noh sulla huomenna sitten 2 jaksoo uusinta ja iltajakso, kun sitä herkkua vielä riittää :)

• SteveCrane

Adele Rose
      Andrew McCulloch
      Brian Finch
      Candy Denham
      Colin MacDonald
      David Lane
      David Martin
      Douglas Watkinson
      Eric Wendell
      Freda Kelsall
      Gil Brailey
      Gillian Richmond
      Helen Blizard
      James Steavenson
      Jane Hollowood
      John Flanagan
      John Martin Johnson
      Johnny Byrne
      Jonathan Critchley
      Lizzie Mickery
      Mark Holloway
      Michael Hall
      Michael Jenner
      Michael Russell
      Neil McKay
      Nicholas Rhea
      Patrick Harbinson
      Peter Barwood
      Peter Gibbs
      Richard Monks
      Rob Gittins
      Ron Rose
      Shaun McKenna
      Stephen Leather
      Susan Wilkins
      Veronica Henry

• SteveCrane

Sydämen asialla perustuu löyhästi Nicholas Rhean kirjoittamaan Constable-kirjasarjaan, mutta hän on itse käsikirjoittanut vain yhden sarjan jaksoista: A bird in the hand - Lintu kämmenellä (1994)

• jean claude

Tämä nuori moottoripyöräpoliisi ratkoo rikoksia ihan yhtä nokkelasti kuin Viisikko-sarjassa tai Pertsa tai Kilu aikoinaan. Onkohan samat käsikirjoittajat asialla? No..mikäs vika aikuisten Viisikossa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe