Ongelmani on kiihdytys-kisa Most Wantedissa, sillä en pääse etenemään pelissä, kun en sitä ymmärrä. (Olen jumissa 10. Blacklist kuskin kohdalla.) Seuraavassa Blacklist-kisassa on juuri tuo kiihdytys-kisa.
Ymmärrän, että vaihdetta pitää vaihtaa, mutta kun vaihdan vaihdetta, auto räjähtää vieläkin nopeammin. -.-'
Joten teiltä kokeneimmilta neuvoja?
MW Kiihdytys-kisa ?
4
428
Vastaukset
- arexei
Eli siis vaihdetta pitää vaihtaa oikeaan aikaan.
Tähtäimessä olisi vaihtaa vaihde aina, kun kierroslukumittari on siinä vihreällä alueella, täten vaihde vaihtuu nopeammin.- Da.
Hah, en ymmärrä mitä en ymmärrä. :D En jotenkaan edellenekään osaa, vaikka yritin monesti.. Ärsyttää vain kun ei pääse etenemään. ;S
- nfs pelaaja:::
Elikkä sun pitää vaihtaa, ennenkö se menee punaiselle väri mutta älä liian aikaiseen vaihda vaihetta.
- ano nyymi
siis etkö sä osaa edes vaihetta vaihtaa?
Mä en tartte ees kierrosmittarii siihen.
Vaiha kun tulee se vihreä nuoli ja se ei edes räjähdä vaan moottori leviää ja vaihdelaatikko hajoaa. siis maailman helpoin asia!!
Sä et varmaan ikinä tule saamaan ajokorttia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706