Laittaisitteko vinkkejä mihin hotelliin kannattaa mennä Gambian matkalla? Taitaa olla Tjäreborg ainoa joka sinne valmismatkoja tekee...? Kovasti innostuin luettuani viestejä:)
Mukaan 10v lapsi.
hyvä hotelli
3
1150
Vastaukset
Hyviä hotelleja Gambiassa on monia.Itse pidin Senegambia beac hotellista,erittäin kaunis hotelli afrikka henkeen sisustettu.Mainiot huoneet,upea puistomainen piha alue hyvät ranta ja allas alueet. Runsas eurooppalainen aamupala oli herkullinen ja uutuutena on runsas herkullinen illallinen. Hotellissa on kauneushoitola ja räätäli yms. palveluja.Ystävällinen henkilökunta.Sopii lapsiperheille loistavasti. Suosittelen! :)
- Satou
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
Lisäksi voin kertoa, että hotellialueelle ei
paikalliset ns. bumsterit tai kauppiaat pääs-
seet, kuten ainakin joissakin Cape Pointin ho-
telleissa. Samoin ranta-alue oli hotellin yksi-
tyinen ja vartioitu, joten jos näistä seuraili-
joita ei halua, niin tässä hotellissa sai olla
heiltä rauhassa.
Hotellin omistaja on libanonilainen ja johtaja
saksalainen, joten se ehkä selittää tätä sel-
keyttä. Lisäksi henkilökunta oli tosiaan erit-
täin ystävällistä ja palvelu ensiluokkaista.
Aamiainen oli monipuolinen, jokaiseen makuun
löytyi syötävää aivan tarpeeksi. Söimme hotel-
lissa myös muutaman kerran illallisen. Valinnan
varaa kyllä oli. Ei ruuassa mitään moittimista
ollut, mutta ehkä olisin kyllä kaivannut enemmän
paikallisuutta ja myös hieman vahvemmnin maus-
tettuja ruokia. Joku vaan kyllä sanoi, että ate-
riat on tehty englantilaisten maun mukaisiksi ja
siksi ovat melko "mietoja".
Hotellissa oli paljon englantilaisia.
Olemme menossa ensi talvena uudelleen Gambiaan
emmekä edes ajatelleet varata muuta hotellia,
joten suosittelen.
- Annaburana
on hyvä. Sopii hyvin perheelle. hotellialue siisti ja kauniisti hoidettu. mukavaa ohjelmaa iltaisin. Ranta muka. Allas-alue iso. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154