Mihin mies rakastuu

*olivia*

no kertokaahan urokset jos täältä löytyy enää ketää jotka ei olis kiinan ruusujen lumoissa :)

23

1299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

naisessa kiinnostaa älykkyys.

• mietteliääksi

Voiko naisellinen nainen olla älykäs?

• vastaukseni

joutui hukkaan, taidan olla bimbo?

• viestien esitystapa
        vastaukseni kirjoitti:

joutui hukkaan, taidan olla bimbo?

oikeanpuoleiseksi nappulaksi, niin yleensä näkyy piilossa olevatkin sanomat.

Ei kai sentään kenenkään älykkyyttä ulkonäöstä voi nähdä.

• silkkiripsi
        viestien esitystapa kirjoitti:

oikeanpuoleiseksi nappulaksi, niin yleensä näkyy piilossa olevatkin sanomat.

Ei kai sentään kenenkään älykkyyttä ulkonäöstä voi nähdä.

..tuota en ole vielä ehtinyt huomata, kylläpä nyt tuli helpoksi. :-))

• mieleen.

• Pirre*

viisaasti, taas. :)

• Olen nainen mutta tekee mieli vähän laittaa arvauslistaa minkälaisiin ominaisuuksiin mies naisessa ihastuu/rakastuu ;).

Mies rakastuu/ihastuu kun nainen on: hauska, mukava, viehättävä, seurallinen, positiivinen, energinen, itsevarma, luonteva, mielenkiintoinen, teeskentelemätön, rehellinen, oma itsensä, rohkea, vahva, miestä huomioiva, empaattinen, hänellä on kauniit silmät, kaunis hymy, hänellä on mielenkiintoisia harrastuksia, elämä järjestyksessä, tulevaisuus hallussa, salaperäinen (ei tarkoita hiljaista tai itseään vaatimattomasti esillä pitävää), kauniskasvoinen, liikunnallinen, sopusuhtainen vartalo, ahkera, määrätietoinen, itseään arvostava, huomioita herättävä, tulevaisuutta suunnitteleva, intohimoinen, kuunteleva, ei takertuva, siisti, tuoksuu hyvälle, lohduttaja, ulospäin suuntautunut, romanttinen, nauttii hellyydestä, antaa hellyyttä, antaa tilaa toiselle, ei nalkuta...

Puuuhh...no tuossa oli vähän alkua... :)

• utopiaa

Mies siis rakastuu satuolentoon.Ei ihme, että niin paljon erotaan.

• utopiaa kirjoitti:

Mies siis rakastuu satuolentoon.Ei ihme, että niin paljon erotaan.

Satuolentohan se tuollainen on.
        Miesten täytyy vähän tinkiä, silloin se rakas löytyy helpommin.

• rakastuu

toisen ulkonäköön, ÄO:hon, tapoihin ja käyttäytymiseen, ja ennen kaikkea, huumorintajuun, tai sen puuttumiseen.

• viimeistä

en ymmärtänyt, huumorintajun puuttumiseen?

• itse on
        viimeistä kirjoitti:

en ymmärtänyt, huumorintajun puuttumiseen?

puusta veistetty, hakee toista, samanmoista.

• tankavaara

ole.

Kulttuurisidokset ja Suomalaisten naisten voma on se, joka vetoaa minuun.

Syykin on selvä: Eihän tällaista tyyppia olisi olemassa, jos isäni olisi uskonut... ok... olen itse ja toivon tämän äärettömän vähemmistön meissä (=ihmiskunnassa) säilyvän, eli sinisilmäisyyden.

Tarkoitan sinisilmäisyydellä: sinisiä silmiä, naiviutta (=lapsen uteliaisuutta kaikkea uutta kohtaan) ja avoimuutta kaikelle.

Asiaan... olin Chattailemassa muutama vuosi sitten
      Kiinalaisten naisten kanssa... jokainen oli valmis heti naimisiin. Kun kysyin yhdenkin kysymyksen: Miksi? he menivät ns."puihin".

Aikuisten oikeasti: No way.

• my way

sanois frankieboy ja ehkä Hemingway :)

• tankavaara
        my way kirjoitti:

sanois frankieboy ja ehkä Hemingway :)

suotakoon;)

• Pirre*

se tuokin (avioliitto) edes jotain pyrkimystä korjata elämäntilannettaan, ja samalla koko perheensä..

Emme ehkä ymmärrä täysin heikäläisten naisten toivotonta elämäntilannetta omassa maassa, - avioliitto suomalaisenkin miehen kanssa voi olla parempi kuin ikuinen vankeus esim. prostituutioon..

• Vanhapoikamies
        Pirre* kirjoitti:

se tuokin (avioliitto) edes jotain pyrkimystä korjata elämäntilannettaan, ja samalla koko perheensä..

Emme ehkä ymmärrä täysin heikäläisten naisten toivotonta elämäntilannetta omassa maassa, - avioliitto suomalaisenkin miehen kanssa voi olla parempi kuin ikuinen vankeus esim. prostituutioon..

tarvitsee vain seksiä ja ruokaa ja kuvittelee saavansa niitä rakkautensa kohteelta.
        Nuo vaatimukset tunnetusti ovat aivan liian ylimitoitetut ja kohtuuttoman suuret, joten niistä pari asiaa ainakin jää toteutumatta, joten miesraukan ei auta kuin kituuttaa ilman niitä...

• Tosikko@
        Vanhapoikamies kirjoitti:

tarvitsee vain seksiä ja ruokaa ja kuvittelee saavansa niitä rakkautensa kohteelta.
        Nuo vaatimukset tunnetusti ovat aivan liian ylimitoitetut ja kohtuuttoman suuret, joten niistä pari asiaa ainakin jää toteutumatta, joten miesraukan ei auta kuin kituuttaa ilman niitä...

että et vaimoa ole löytänyt jos vain kahta asiaa toivot (eivätkä nekään ole toteutuneet). Olet niin tylsä mies kaikesta päätellen, että ei kukaan omanarvontuntoinen nainen tuollaista pänkkiä huoli.

• Eivanhapoikamies

mies tarvitsee seksiä mutta tarvitaan sitä muutakin. Niin, että puhu vain omasta puolestasi.

• eivät naista

edellytä. Käsistään kätevä mies hoitaa molemmat omin käsin ja se jolla raha riittää hoitaa nuo tarpeet lompakollaan. ;-))

• Mies rakastuu

Autoon ja aseeseen,mm haulikkoon sekä vanhoihin koneen romuihin.:)

• samaan kuin nainenkin

eli ensi sijassa itseensä, siihen mikä toisessa vastaa parhaiten omaa täydellisyyden tavoitetta. Siksi pölkkypää ihastuu älyyn, kaljamaha kauneuteen, köyhä rahaan ja rähinöitsijä lempeyteen.

Jaa mää vai? Kyllä se yleensä minulle riittää että joku sanoo olevansa rakastunut minuun. Tiedä sitten löytyykö niitä Kiinaa lähempää....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe