Keihästäkin lestinheiton lisäksi. Hällä väliä. Pitkämäki ei saanut heittoaan täysin kuntoon.
Pettymys lauhtui kun sanottiin, että tämähän on paras olympiasijoitus keihäässä 12 vuoteen.
Keihäspronssi oli pettymys
5
311
Vastaukset
Tais monet odottaa kirkkaampia mitaleja keihäsmiehiltä. Itse en pettynyt pronssiin. Jos sitäkään ei olis tullut sitten olis tullut surku. Harmi kun tämän toisen Teron pitkä heitto oli yliastuttu.
Pojat liukasteli ja muksahteli pahannäköisesti, ihme ettei sattunut pahempaa. Kuinka heidän ranteet kestääkin moista sukeltamista.- niinku kohtalon
ivaa, kun sade, huono hengitysilma ja liukas kenttä, sattu just Suomalaisille!
- Tetzian
niinku kohtalon kirjoitti:
ivaa, kun sade, huono hengitysilma ja liukas kenttä, sattu just Suomalaisille!
Latvialainen hopeatilalle tuli hänellekin ns. puskista. Miehellä oli kunnonajoitus kohdillaan.
Kohensi muina keihäännakkaajina omaa ennätystään 6m kerralla. Notta.
- Tohrcilden..Vai miten se ki...
Kyllä täytyy myöntää, että revansi olis paikallaan..
Tero vois ottaa kisan "norskia" vastaan Olypiastadionilla!
Siinä Suomi-Ruotsi kilpailun lämmittelyosiossa. Olis varmaan penkinlämmittäjää tupa täys.
"Keskiverto kisa tuo vain keskiverroin penkinlämmittäjiä".
Kun huippumiehet on paikalla, niin katsomo on huippuun asti kansoitettu.
Kiitos Tero Pitkämäki, olet mitallin ansainnut. mä woitin rommipullon sillä mitalilla :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236