Olemme harkinneet mäyräkoiran hommaamista ja haluaisinkin nyt kysyä, että mistä saan tarpeeksi tietoa, että missäpäin niitä hauvoja olisi myynnissä jne. Kaikki tieto on tervetullutta.
Olen toki jo googlettanutkin mäyriksistä, mutta en vielä löytänyt tarpeeksi tietoa. Kiitos jos viitsit auttaa =)
Mistä Karkeakarvainen mäyräkoira???
Mape78
2
1060
Vastaukset
- ja pentuvälitys
Eipä niitä pentuja tosiaankaan osta-myy-palstoilla kaupitella niinkuin autonrenkaita. Googleta Suomen mäyräkoiraliitto ja sieltä näet suoraan pentuvälityksestä kenellä on kk normeja myytänä tällä hetkellä. Suomen mäyräkoiraliiton sivuilta löydät myös (lähes) kaikki kk mäykkyjä kasvattavat kennelit, joihin voit olla suoraan yhteydessä.
- täälläkin on joskus
Täältäkin joskus löytyy, ja nimenomaan osta-myy-palstalta :)
http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=tappijalat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647