Naiset ovat pilanneet

asenteillaan

nykypäivän parisuhteiden onnistumismahdollisuudet!

Nykyajan naiset vaativat kuuta taivaalta ja kun eivät sitä saa niin alkavat säänöstellä seksiä ja nalkuttaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.

Lisäksi vaaditaan että mies siivoaa, hoitaa lapset, tienaa rahat, käy kaupassa jne.

Menkää itteenne älkääkä ihmetelkö miksei miehiä löydy teidän sirkustanne pyörittämään!

Mulla on kaksi tervettä kättä ja osaanlaittaa ruokaa joten mihin tässä mitään kälättäjää tarvitaan?

28

2753

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että on noin.en kuulu kyllä kyseiseen ryhmään.osaan kyllä itse laittaa ruokani,siivota,tienata rahani ja käydä kaupassa.osaan myös leikata ruohon,sirkkelöidä puita ja vaihtaa auton renkaat.minusta se on parisuhteessa niin että se tekee joka osaa tai on aikaa.kaikkea näköjään naisihminenkin oppii tekemään kun opettelee.että ei me kaikki olla samallaisia,kuten ei miehetkään.

• ......

mitä kuuta me naiset tavoittelemme? Kaikki naiset eivät todellakaan ole samanlaisia. Etsi vähän erityyppisiä naisia. Kyllä meidät ja luonteemme (tulevaisuudessakin) pystyy näkemään jo parin tapailukerran pohjalta.

• wilma60

Jos minä olisin omassa avioliitossani saanut edes joskus kauniita sanoja, helliä katseita ja pieniä kosketuksia arjen kiireen keskellä, niin enpä varmaan olisi nalkuttanut enkä pihdannut. Kuuta taivaalta en odottanut enkä mitään muutakaan. Toki joskus olisi ollut mukava saada vaikka kukkia hää- tai syntymäpäivänä. Mutta en saanut mutta kaikesta huolimatta kuvittelin että mies minua rakastaa vaikka sitä ei millään tavalla näytäkään. Mutta ei rakastanut, melkein 30 yhteisen vuoden jälkeen ilmoitti löytäneensä vihdoinkin elämänsä rakkauden. Toivottavasti uudelle naiselleen osaa antaa edes jonkinlaista huomiota eikä naisen tarvitse tuntea olevansa kodinkone tai huonekalu kuten minä tunsin olevani.

• maailmaa pyörittää

mutta oikeassa olet.

• trilclcknLKN

> Mulla on kaksi tervettä kättä ja osaanlaittaa ruokaa joten mihin tässä mitään kälättäjää tarvitaan?

mielestäni et tarvi kälättäjää mihinkään, osaat myös sen taidon ihan itse :D :D

• Anti-Maria

terveetkään ei auta, jos korvien välinen harmaa massa on kalkissa.

En tunne ketään naista, joka välttämättä tarvitsisi miestä arkensa hoitamiseen. Eiköhän ne suhteet kehity muista syistä. Tosin tarkkana saa nainen nykypäivänä olla, kun mieheksi itseään on alkaneet kutsua mitä kummallisemmat oliot.

Nyt terveillä kätösillä keittämään aamupuuroa ja sitten töihin!

• onneen

Ei tarvi seksiinkään enää puolisoa. :D

• mammanpojat

Itsekkäitä tumpeloita on molemmissa sukupuolissa.

Kyllä näitä juuri armeijan käyneitä vellihousuja riittää, jotka olettavat että "äiti" siivoaa kakat lattialta, laittaa ruuat ja ostaa Xboxille pelit..

Valitettavasti kaikenlainen kädettömyys ja uusavuttomuus on lisääntynyt merkittävästi parin viime vuosikymmenen aikana.

90-luvulla ihmisillä oli vielä aloitekykyä mennä lääkäriin jos jonnekin sattui. Nyt kysellään neuvoja chatista tai suomi24:stä. Fiksua..

• miriniitti

Suomi24-palstat on käsittääkseni keskustelua varten. Eli jokainen jutelee mitä haluu ja jokainen kommentoi mitä haluu. Tai sitten vain lueskelee näitä. Elämänkokemus karttuu :)

Miksi itse roikut täällä?

• miehen rooli?

Voisitko sitten valaista, mikä sinusta on miehen rooli parisuhteessa? Meillä mieheni tekee kaikkea tuota, mutta niin teen minäkin, molemmat pyöritämme yhdessä tätä arkea. Mutta jos mies kuvittelee, että hän voi vain maata sohvalla ja muut hoitavat arjen, niin jo älähdän minäkin. Mikä velvollisuus naisen on yksin aloitaa työpäivän jälkeen toinen työmaa kotona ja mies ei eväänsä letkauttaisi. Eri asia on jos toinen on vallan kotona. Silloin minä olen pääasiassa pyörittänyt kotirumbaa, mutta tietyistä lasten hoitamisista mies ei ole päässyt luistamaan, lapset kun on lapsiamme työmäärästä riippumatta ja heillä on oikeus puuhasteluun molempien vanhempien kanssa.

Kuulostaa nyt jätetyn miehen katkeralta puheelta.

• nainenhantässä

Nykypäivän nainen odottaa, että myös mies siivoaa, tekee ruokaa, hoitaa lapsia.
      Tasa-arvo merkitsee joillekkin nyky nörteille sitä, että rahatalous täytyy jakaa tasan vaikka miehellä isompi palkka, mutta naisen tulisi silti tehdä suurin osa kotitöistä.
      Kyllä siivota , kokata y.m.s joutuisit ilman naistakin joten jos sitä varten naisystävää olet alunperin etsinyt olet haaveillut palvelijasta ja helposta elämästä.
      Kyllä parisuhteessa todellakin täytyy työt jakaa ja se jokin mitä varten yhdessä ollaan olla jokin muu asia.

• josolet

edellämainittuja asioita tehdessäsi odottanut jotakin ewrikoispalkintoa koska olet "kunnon"mies kun teet vain oman osuutesi kotitöistä mietihän pidätkö naisen tekemiä töitä kiitoksen arvoisena vaiko vain itsestäänselvyytenä.
        JA pihtaaminen, tod.näköisesti olet sängyssä taitamaton..

• lisää

Ja kiitätkö ja näetkö naisen tekemään työtä?
        Vai pidätkö itseäsi "kunnon" miehenä kun teet vain sen oman osuutesi töistä.
        Et siis tarvitse naista, oletko siis alunperin haaveillut palvelijasta joka tekee työt jotta voit viettää rentoa elämää. Kyllähän ne siivoukset yksinelävääkin odottavat ei siitä siis bonus pisteitä saa jos parisuhteessa tekee vain oman osuutensa.
        Nyky nörteillä usein ajatus, että rahamenoissa tas-arvo vaikka miehellä olisi parempi palkka, mutta kotityöt sitten pääsääntöiseti kuuluvat ensisijassa naiselle.
        Vai maksatko ehkä paremman palkkasi takia jonkin laskun enemmän ja odotat että nainen korvaukseksi tekee sitten kaikki kotityöt?

• - mee ittees -

...mutta omalla kohdallani niitä miehiä SILTI löytyy sirkusta pyörittämään. Joillakin tuntuu riittävän resursseja tällaiselle "nykyaikaiselle naiselle". Joillakin taas ei, mutta minkäs sille voi.

Sen itseensä menemisen voi aina aloittaa... hmm, itsestä. Ei ole olemassa vain yhdenlaista nykyaikaista naistyyppiä, vai kuvitteletko tosiaan olevasi samanlainen kuin kaikki muutkin miehet?

• ja vai niin.

Meillä se kätevämpi osapuoli olen minä, nainen.

Sen lisäksi, että osaan laittaa ruokaa, siivota, huoltaa vaatteet ja kengät jne, osaan myös vaihtaa renkaat, korjata autoa, laittaa hyllyt seinille, koota huonekalut jne.

Tiskit tiskaan, kukat kastelen, vessan pesen, paidat silitän ja lämmintä ruokaa teen tuoreista aineksista kerran päivässä. Miestä pyydän raskaimpiin nostamisiin ja mattojen tamppaamisiin joskus välillä.

Mansikanpoiminnasta ja hilloamisesta siirryn suoraan polkupyörän kumin paikkaamiseen. Hoidan laskut ja perheen talouden, lainanlyhennykset, budjetoinnin, hankinnat.

Tietokoneet korjaan, laitteet asennan, sähköt vedän, lamput ja sulakkeet vaihdan edes asiaa miettimättä.

Hoidan molempien sosiaaliset suhteet, hankin ja valmistan lahjat omalle sekä miehen perheelle ja jopa miehen kavereille, muistan merkkipäivät, otan valokuvat miehen sukulaisten juhlissa.

Miehen koiralle huolehdin joka päivä ruokaa ja vettä, huolehdin rokotukset ja madotukset, vien joka päivä lenkille kun mies ei jaksa.

On tässä sirkusta pyöritettäväksi ja kumpaakin tervettä kättä tarvitaan.

Ja mitä tästä kaikesta on tuloksena? Mies ei kuulemma tunne itseään mieheksi, kun nainen on liian "dominoiva" ja osaava. Pitäisi olla heikko ja avuton huollettava, että mies saisi oikein esittää voimakasta ja mahtavaa. Jos nainen osaa ja jaksaa, miehellä ei heppi seiso ja siitä kostoksi pitää antaa turpaan ja heitellä perintölasit mäsäksi eteisen seinään.

Että kuka tässä nyt oikein vaatii ja mitä? Minulla on ymmärrys loppunut miesten kanssa enkä usko että teistä, yhdestäkään, on yhtään minkäänlaiseen suhteeseen yhtään kenenkään kanssa. Luusereita olette koko sakki.

Lapsia en miehen kanssa edes harkitse hankkivani. Jos lesbolainen olisin ja saisin toisen naisen kanssa arkeni jakaa niin sitten voisi harkita.

• kaipaat toisen seuraa ja ajanpäälle kehittyy pitempi juttu.. ja sitten asutaan yhessä ja sitä rataa...rupee kuule MUNKIKSI niin pääset näistä oikuista!!

• -N-..

naisten sirkukselta, se kuulostaa ELÄMISELTÄ. Ihan arkipäivältä. Teen nuo kaikki itse paljon muutakin, enkä koe lainkaan väsyttävänä tai rasittavana.
      Ehkä olet vain laiska ihminen?
      Veikkaan että tuo epäonnistumisesi on ihan jostain muusta asiasta. Olitko itse herra Täydellisyys..?

• Mega Mies

Aina vaan perempi mitä vähemmän on kilpailua. Hyvä että vetäydyit markkinoilta pois.

• Imuri ja muut pesuvälineet ...

Hah hah! On siinä tyhmä jätkä!

Muista ottaa pölyimurisi, niin juuri se deluxe malli jotta saat imuroida eronneiden naisten asunnot oiiiiikein siisteiksi.

Varaa myös jotain hyvää saippuaa mukaasi, meinaa ne yh-mammojen kakrujen paskaset vaipat voivat haista muutaman tunnin muuten käsissäsi.

Heh heh heh heh!!! Sinun sijassasi menisin miulummin melkeinpä ylimääräiseen siviilipalvelukseen (jollet armeijaa kestä).

• Kantaan!

> Lisäksi vaaditaan että mies siivoaa, hoitaa
      > lapset, tienaa rahat, käy kaupassa jne.

Just tätä se oli . Ns. "hyvin koulutettu" ex-vaimoni ei laittanut edes tiskejä tiskipesukoneeseen. No, itse en ole mitenkään huonosti koulutettu joten sanoin että tiskikoneet, pesukoneet jne täytetään vuorotellen joko toinen päivä. Saatana, ämmä jätti kaikki hommat hoitamatta. Ei koskenyt imuriin vaikka sovittiin että sekin hoidetaan vuorotellen joka toinen päivä. Ämmä ei tehnyt mitään muuta kuin sotki paikat ja katsoi telkkaria.

Viisi vuotta tappelin noista asioista ja sitten paloi pinna. Vaadein että hän tekee kotitöistään osansa. Saatana, viikon päästä oli erohakemus sisällä.

Kuka haluaa tollasen naisen, en ainakaan minä eikä ilmeisesti moni muukaan suomalainen mies.
      Ulkomaalaisten miesten kanssa keskustellessa tästä asiasta he ovat olleet täysin raivona asiasta.

Siinä suominaisen kotielämää (kaupunkilaisilla sellaisilla). Ja seksi ei kiinnosta kun on niin kova stressi. Voi helvetti tollaseks nainen kasvaa kun leikkii barbeilla vielä murrosiässäkin.

Suomi voi pitää naisensa, ne ei kiinnosta pätkääkään.

• saatana*

olikos siinä jotain muuta asian tynkää? Ai niin, helvetti. Miten miehestä kasvaa tuommoinen rääväsuu? No mutta sekin on varmaan naisen vika....äisitis ilmeisesti, sellasia ne naiset on.

• Nimetön
        saatana* kirjoitti:

olikos siinä jotain muuta asian tynkää? Ai niin, helvetti. Miten miehestä kasvaa tuommoinen rääväsuu? No mutta sekin on varmaan naisen vika....äisitis ilmeisesti, sellasia ne naiset on.

Aivan samalla reseptilla on näköjään sinutkin kasvatettu. Helvetin helvetti!

Varmasti jonkun miehen entinen painajainen.

• jeanne

jos tämä totta niin onhan se näinkin päin väärin. On siis väärin olettaa toisen tekevän kaikki kotityöt oli sitten nainen taikka mies.
        Kotityöt tulee jakaa jotta sopu säilyy eikä antaa toisen tehdä ikävät velvoitteet kun itse rentoutuu sohvalla tai pelaamassa.

• .........

ota vaan se thaimaalainen jo monet munat läpikäynyt naikkonen, sitä saatte sovinistipaskat alistaa ja naida rauhassa.

• nainen häipyy
        ......... kirjoitti:

ota vaan se thaimaalainen jo monet munat läpikäynyt naikkonen, sitä saatte sovinistipaskat alistaa ja naida rauhassa.

Aika paljon on näitä ulkomailta tuotuja vaimoja, jotka häipyy heti kun oppivat suomea ja saavat kansalaisuuden. Yleensä nämä liitot kun perustuu taloudellisen hyödyn saamiseen, pois köyhistä oloista hyvinvoinnin pariin. ja miehet sitten olettaa, etä kyse on tosi rakkaudesta.

• ..........
        nainen häipyy kirjoitti:

Aika paljon on näitä ulkomailta tuotuja vaimoja, jotka häipyy heti kun oppivat suomea ja saavat kansalaisuuden. Yleensä nämä liitot kun perustuu taloudellisen hyödyn saamiseen, pois köyhistä oloista hyvinvoinnin pariin. ja miehet sitten olettaa, etä kyse on tosi rakkaudesta.

siksi onkin typerää puhua, kuinka suomalaiset naiset on vaikeita.

• ---Mika---

"Saatanan saatana" -Urho Kekkonen-

• äiti joka tekee tuon kaiken

"Lisäksi vaaditaan että mies siivoaa, hoitaa lapset, tienaa rahat, käy kaupassa jne."

Jaa että naiselta tuota siis voi tietysti vaatia? On aika epätasa-arvoinen mielipide. Kyllä nuo asiat kuuluvat molemmille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe