Aloittaminen?

luuskap***a

Kävin testaamassa softausta ja olisi mukava aloittaa
harrastus. aseeksi ajattelin ak-47 tapaista, kuten Cyman CM.031D tai joku muu sähkötoiminen. En vain ole varma sopiiko ase Bundeswehrin sotilaalle jos haluaa käydä pelaamassa jossain missä realistisuudellakin on väliä. Onko PK-seudulla muitakin softaustapahtumia, kuin Korpilammella ja Paloheinässä. Myös muut kohtuullisen ajomatkan päässä olevat pelipaikat kiinnostaa.

10

1652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska-

Aloitusaseen mallilla on kohtuullisen vähän merkitystä, sillä aloittajat ei vielä hae kovinkaan realistisia asukokonaisuuksia. Skenaariopeleissä on yleensä eritelty millä puvuilla ja aseilla pääsee peleihin. Viikonloppupeleissä kuten palohienässä ja korpilammella asukokonaisuudella ei ole mitään väliä.

Pääkaupunkiseudulla ei ole juuri muita pelipaikkoja kuin palohienä ja korpilampi, skenariopelejä voit taas katsella osoitteesta http://www.pelikalenteri.net/

• sama miäs

Ajattelin tuota asu ase kokonaisuutta vain sillä että jos innostuisi lähtemään mukaan tuohon operation fatherland 2:n.
        Kannattaako liittyä johonkin jäseneksi, jotta saisi tuotteita vähän edullisemmin.
        Entä onko kokemusta muista lähialueella pelattavista viikonloppupeleistä, itse kävin kokeilemassa pelaamista Järvenpäässä.

• Akseli.s

Aloittelijoille tai kokeneemmille Suosittelisin Fa-mas f1. Tilasin sellaisen juuri itselleni muovisoltusta. (148e)

• m3tsAEp31kk0

Et voi olla tosissasi jos suosittelet Famasia. Siihen ei saa viritysosia eikä mitään muutakaan.

• ´Cyma

Onko Cyma hyvä merkki?Onko se paljon hunompi kuin marui?

• joku

Cyman asetta ei missään tapauksessa kannata ostaa. Kerran ostin Cyman valmistaman gekon joka ei kestäny mitää ja tehot lähti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Kannatan ostamaan sellaisen aseen jolla on hyvä valmistaja ja sitten tietenkin minkälaisen aseen haluaa. Suosittelen Classic Armyn ja Maruin aseita.

• sdfosdmosdfmf
        joku kirjoitti:

Cyman asetta ei missään tapauksessa kannata ostaa. Kerran ostin Cyman valmistaman gekon joka ei kestäny mitää ja tehot lähti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Kannatan ostamaan sellaisen aseen jolla on hyvä valmistaja ja sitten tietenkin minkälaisen aseen haluaa. Suosittelen Classic Armyn ja Maruin aseita.

Cyman uudet pyssyt eli 200e maksavat www.milgear.fi sivustolla ovat erittäin laadukkaita ja koneistokin on kestävempi kuin maruin paskoissa. Sekä kuoret on terästä ja tukit puuta :). Suosittelen cyman cm042.

• softaaja123
        sdfosdmosdfmf kirjoitti:

Cyman uudet pyssyt eli 200e maksavat www.milgear.fi sivustolla ovat erittäin laadukkaita ja koneistokin on kestävempi kuin maruin paskoissa. Sekä kuoret on terästä ja tukit puuta :). Suosittelen cyman cm042.

Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!

• softaaja123 kirjoitti:

Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!

Josko kannattaisi hankkia tehokkain, ilman lupaa ostettavissa oleva ilmakäsiase (mikähän se olisi) tai sellainen tehokkaaksikin tituleerattu jousipyssy (merkki, malli), joka ladataan jalalla? Olen jo jemmannut safkaa tulevan varalta, mutta aseistautuminen itsepuolustukseksi ei liene koskaan pahasta täällä Suomessa, jossa ei ole samoja ihmisoikeuksia kuin US:ssa (saa ampua murtovarkaan, aseella osoittelevan, raiskaajan, omaan kotiin tunkeutujan, poliisi on POLIISI jne.), vähän niin kuin ostaisi valeriaanaa, vaikka sulla on jo zolpidemia ja dopiclonia yms...

• marui on lelupyssy
        softaaja123 kirjoitti:

maruin aseet on muovia eli älä kajoo niihi ainoo minkä suositelisin ni on maruin vesuri 700ekee viriosat muuten maruilla voi heittää vesilintua,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70