Tiedän sinun pitävän
runoista
kirjoitan sinulle
- vain sinulle
Sanat ja säkeet
on pieniä ajatuksia
tästä hetkestä
- rakkaudestani
Kun olen poissa
runoni on muistona
tunteestani
- katoamattomasti
Lue runoni
16
799
Vastaukset
- kaaru
näinhän tuo on
runoista jää jälki
jos vain haluaa lukea
rakkaudesta Sinuun
senkin voi kuoleman
jälkeen tietää
jos ei sitä aikaisemmin
kukaan ymmärrä
taas sanoma runossasi Tomppa
ja tietysti pidin:)
...hymyilee- tomppa2006
...olisin voinut kirjoittaa "Lue runoni silloin"...
Mutta toisin kirjoitettuna runoni olisi kuullostanut vielä enemmän muistokirjoitukselta. Tarkoitin runollani myös, että sitä voi lukea silloin, kun itse ei ole läsnä, siis muuten vaan poissa, kauempana rakkaasta.
*hymyilee*
- lindalinda1
luin runosi, ja pidin lukemastani - tänäänkin.
Katoamaton on kynäsi jälki.- tomppa2006
...minut tuntemaan ylpeyttä, aivan vaatimatonta ylpeyttä, mutta kuitenkin...
Sillä tiedän sinun kynäsi jäljen ja arvostan sanojasi tavattomasti.
- *MURUKULTA*
Kivasti häntä muistat kun muistutat,
'vain sinulle runoni kirjoitan' - henkilökohtaista viestintää,
josta toinen ei voi olla kun hyvillään! :)
Iloista elokuun 25 pvää tomppa, toivottelee Murukulta! :)- tomppa2006
...muunkin signeeraavan runonsa henkilökohtaisesti, heh...
Ja runon aiheena ja ajatuksissa olevan juuri tietty henkilö.
Kiitos Muru iloisesta viestistä.
*hymyilee*
- Minänoita
No kah ,luenhan mie,
ja täytyy sanoa että
kaunista Tomppaa
tämäkin = )- tomppa2006
...kiitos juuri Sinulle, etta luit runoni ja lisäbonuksena, kun kerran pidit...
*kumarrus*
Luin ja huomasin, ettet kadonnut,
vaan koukkasit takaoikealta taas minuun=)
*ihQu*- tomppa2006
...vaan takavasemmalta koukkaan halaamaan sinua...
Mukava nähdä sinua taas Mari.
*hymyilee*
- padme_amidala
..katoamattomia sanoja katoamattomasta tunteesta. Kauniisti kirjoitettu sinun miellyttävällä tyylilläsi.
Kunpa minäkin pystyisin sanomaan jotakin katoamatonta, mutta *huokaus* etsin vielä sitä katoamatonta sanajoukkoa omasta katoamattomasta tunteestani : )
Onhan sinulla koko joukko hyviä runoja kirjoitettuna tänne. Ne löytyvät tuolta arkistoista (tietoja palstasta) kun häviävät näiltä etusivuilta : )
Näin meidän kesken voin tunnustaa, että minullakin on runojasi talletettuna, höppänä kun olen hyvien runojen perään : )- tomppa2006
...rakkaus ei koskaan katoa...
Älä yhtään aliarvio runojasi, hyviä runoja kirjoitat ja ennenkaikkea positiivisia rakkausrunoja. Kuten varmaan olet huomannut, täällä on hieman synkkyyteen taipuvaa porukkaa. Sinä olet ilopilleri joukossamme!
Tuosta runojeni tallentamisesta olen oikein otettu. Kiitos. Pakko kertoa tähän liittyen, että olen nähnyt kahden eri ihmisen tallentaneen omalle galleriasivulleen minun runoni. En oikein tiedä mitä siitä ajattelisin. Eihän se kiellettyä ole, mutta kuitenkin? - padme_amidala
tomppa2006 kirjoitti:
...rakkaus ei koskaan katoa...
Älä yhtään aliarvio runojasi, hyviä runoja kirjoitat ja ennenkaikkea positiivisia rakkausrunoja. Kuten varmaan olet huomannut, täällä on hieman synkkyyteen taipuvaa porukkaa. Sinä olet ilopilleri joukossamme!
Tuosta runojeni tallentamisesta olen oikein otettu. Kiitos. Pakko kertoa tähän liittyen, että olen nähnyt kahden eri ihmisen tallentaneen omalle galleriasivulleen minun runoni. En oikein tiedä mitä siitä ajattelisin. Eihän se kiellettyä ole, mutta kuitenkin?..mutta mielestäni hyviin tapoihin kuuluisi kysyä lupa asianosaiselta. Minä en käy galleriasivuilla ollenkaan, enkä kyllä usko minun runojeni kenenkään sivuille pääsevän (*nauraa*, oisipa siinä lukemista, eilen katsoin niitä olevan 1560 kappaletta).
Pyynnöstäsi luin runosi
...elämä antaa ja ottaa,
miten siihen itse kukin
voi vaikuttaa,että
lopputulos olisi
positiivinen.- "linnanneito"
...Taas kirjoitat sanoja hänelle...
Niiaa ja kiittää lukuelämyksestä.=)
-K- Luettu ja samaistettu tunne, kiitos!
Tarkkis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236