Kun painaa kaasua ajettaessa,niin kone meinaa hyytyä.Jos taas paikallaan antaa reilusti kaasua,niin toimii normaalisti.Mikä on vialla?Itse epäilen bensansuodatinta,mutta ottaisin mieluusti vastaan muitakin kommentteja.
Mondeo -98 hyytyy
9
1239
Vastaukset
- moottoritilasta
Olisko katalysaattorin kennosto sirpaleina?
Tällöin myös EGR järjestelmässä paineet nousee niin, että alkaa pakokaasuvuotoja pihisemään konetilassa?et löytyy samanlaisia vikoja muillakin. Pojalla on kans -98 Mondeo. kun sillä lähtee ohittaa on arvaus peliä pääseekö toisen edelle vai meneekö vierekkäin vai jääkö hännille...tutkittu on mut missä ei ole mitään vikaa...
- esko
manta62 kirjoitti:
et löytyy samanlaisia vikoja muillakin. Pojalla on kans -98 Mondeo. kun sillä lähtee ohittaa on arvaus peliä pääseekö toisen edelle vai meneekö vierekkäin vai jääkö hännille...tutkittu on mut missä ei ole mitään vikaa...
löytyy kaasuläpän potenttiometristä.
- Juha R
esko kirjoitti:
löytyy kaasuläpän potenttiometristä.
Mikä semmonen on ja millä sen saa korjattua?
- Juha R
Minun mielestäni ei kuulu mitään pihinöitä.Ja tosiaankin paikalla ollessa ottaa kierroksia ihan normaalisti.Sitten kun ajaa ja painaa kaasua reilummin niin kuuluu semmonen tukehtumisen ääni joko putkistosta tai konehuoneesta.En osaa sanoa kummasta kuuluu.
Juha R kirjoitti:
Minun mielestäni ei kuulu mitään pihinöitä.Ja tosiaankin paikalla ollessa ottaa kierroksia ihan normaalisti.Sitten kun ajaa ja painaa kaasua reilummin niin kuuluu semmonen tukehtumisen ääni joko putkistosta tai konehuoneesta.En osaa sanoa kummasta kuuluu.
ja kun panet vitosta silmään niin vauhti loppuuu!!!
- esko
Juha R kirjoitti:
Mikä semmonen on ja millä sen saa korjattua?
vaihtamalla uuteen.Ei ilmeisesti löydy varakiri
liikkeistä. - löytyy myös
esko kirjoitti:
vaihtamalla uuteen.Ei ilmeisesti löydy varakiri
liikkeistä.purkuosina. Itse olen hankkinut muut kuin kulutusosat nettivaraosan kautta. Hintaa sitä kautta on yleensä puolet vähemmän kuin purkamoilla, ja purkamoiden hinnatkin usein 50% alkuperäisestä uudesta.
- Mondeo 2.0 Mk.2
Samat näkyy olevan oireet ja temput kuin olivat minun -98 2.0 Mondeossa. Katalysaattori oli rikki. Uusi katti tilalle ja auto toimi taas moitteetta. Kiihtyy ja vääntöä riittää. Katti uusittiin viime syksynä Vemixillä ja maksoi kaikkinen osineen, putkineen ja töineen n. 490 €. Aika edullinen paketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927