Mun ukolla on suhde, me erotaan tai ne eroaa. En enää siedä ukkoa silmissäni, silti asutaan saman katon alla, vielä.
Ja vielä sekin, että se vetää sormella viivan pölyiseen pöytään, muttei ota pölyluutua ja pyyhkisi sen pirun pöydän... paskä äijä
saa sitä valittaa
valittaja
1
379
Vastaukset
- juakko 49
joo tuntuu tutulta mut eri maailmois mie sain tehrä ja korjailla kaiken mitä sain vittuilut ja sen et muija läks niin sanotun hyvän ystävän mukaan sil et sil oli sanottu et mie oon ollu vierais ystävä oli sanonu siis ent yritin kaikkeni olisin antanu jopa anteeks mihin tää elämä oikein vie en arvostellu koskaan hyväksyin hänet sellaisena kun hän oli mut kaikkee paskaa oli kerrottu et mitesjos kiinnostaa keskustella kirjoittele luultavasti meen kyl viikon lopul mikkeliin et vast myöhemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635