Buick Park Avenue

harvassa

Ei taida Suomessa hirveästi olla Park Avenue-kuskeja...?

18

2811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultainen nuoruus

      kyllähän noita tullut yrityksille ja yksityisillekkin ja muuttoautoina.vuosimallia et maininnut,mutta jos kyse näistä 90-lukuisista niin ovat senverta jaappanilaisen ja europelien näkösiä etteivät kelpaa harraste tai oikein käyttöautoiksikaan .käyttökulut isot ja melkoisia tietokonepelejä tekniikaltaan,kutonen ja etuveto yhdistettynä neliovitolppaan...=(

      • vm. 91-92

        Jep, 90-luvun alun kärryä tarkoitin. Toiko mikään autoliike niitä maahan myyntiin?


      • STS-99
        vm. 91-92 kirjoitti:

        Jep, 90-luvun alun kärryä tarkoitin. Toiko mikään autoliike niitä maahan myyntiin?

        Metro-auto noita toi Suomeen vuosina 1990-1996.

        Eivät ole mielestäni euro/japsipelin näköisiä edes E-mallisilla oranssivilkkuisilla takavaloilla. Tekniikka on pitkälti samaa kuin muissa saman ajan isoissa GM-etuvedoissa, ja pellin alla on legendaarinen ja erittäin paljon pitkään valmistettu moottori, 3800-sarjan V6. Sähköhimmeleiden määrä tietysti karkoittaa tietyn tyyppisiä harrastajia tämän ikäisistä autoista, mutta varsin ongelmattoman auton maineessa tämän sukupolven Park Avenuet ovat. Kannattaa lukea käyttäjien kommentteja esim. CarSurveyltä:

        http://www.carsurvey.org/modelyear_Buick_Park Avenue_1991.html


      • General Motors
        STS-99 kirjoitti:

        Metro-auto noita toi Suomeen vuosina 1990-1996.

        Eivät ole mielestäni euro/japsipelin näköisiä edes E-mallisilla oranssivilkkuisilla takavaloilla. Tekniikka on pitkälti samaa kuin muissa saman ajan isoissa GM-etuvedoissa, ja pellin alla on legendaarinen ja erittäin paljon pitkään valmistettu moottori, 3800-sarjan V6. Sähköhimmeleiden määrä tietysti karkoittaa tietyn tyyppisiä harrastajia tämän ikäisistä autoista, mutta varsin ongelmattoman auton maineessa tämän sukupolven Park Avenuet ovat. Kannattaa lukea käyttäjien kommentteja esim. CarSurveyltä:

        http://www.carsurvey.org/modelyear_Buick_Park Avenue_1991.html

        Samaa mieltä. Park Avenue oli Buickin lippulaiva. Ja aika kaukana euro-tai japsikärryistä, ulkonäkönsä puolesta ja nimenomaan kokonsakin puolesta. Pituutta autolla 5,21 metriä. Leveyttä lähes 2m. Sisätilat ruhtinaalliset ja luxusmaiset. Kyyti hipoo täydellisyyttä. Automaattilooda vaihtaa pehmeästi ja sulavasti. Tarkka jopa 30 kierroksen tarkkuudella vaihtava elektroninen looda.


      • Ostan en osta.......
        STS-99 kirjoitti:

        Metro-auto noita toi Suomeen vuosina 1990-1996.

        Eivät ole mielestäni euro/japsipelin näköisiä edes E-mallisilla oranssivilkkuisilla takavaloilla. Tekniikka on pitkälti samaa kuin muissa saman ajan isoissa GM-etuvedoissa, ja pellin alla on legendaarinen ja erittäin paljon pitkään valmistettu moottori, 3800-sarjan V6. Sähköhimmeleiden määrä tietysti karkoittaa tietyn tyyppisiä harrastajia tämän ikäisistä autoista, mutta varsin ongelmattoman auton maineessa tämän sukupolven Park Avenuet ovat. Kannattaa lukea käyttäjien kommentteja esim. CarSurveyltä:

        http://www.carsurvey.org/modelyear_Buick_Park Avenue_1991.html

        Miettiny kuumeisesti kakkosauton ostoa. Buick yhtenä vaihtoehtona. 5tonniin saa jo jotain. Toisaalta isomman kasikoneisen caprisen saa lähes samaan rahaan.
        Kehukaapa vielä buikkia niin menen tämän syksyn aikana ja ostan sellasen....


      • buick ja chevy
        Ostan en osta....... kirjoitti:

        Miettiny kuumeisesti kakkosauton ostoa. Buick yhtenä vaihtoehtona. 5tonniin saa jo jotain. Toisaalta isomman kasikoneisen caprisen saa lähes samaan rahaan.
        Kehukaapa vielä buikkia niin menen tämän syksyn aikana ja ostan sellasen....

        Kumpikin varmaan hyviä.
        Hintavertailuissa esim. vuosimalli-91:
        Chevy Caprice about 230.000 mk uutena.
        Buick Park Avenue about 308.000 mk.


      • tyylikkäämpi
        buick ja chevy kirjoitti:

        Kumpikin varmaan hyviä.
        Hintavertailuissa esim. vuosimalli-91:
        Chevy Caprice about 230.000 mk uutena.
        Buick Park Avenue about 308.000 mk.

        mielestäni, niitä ei ole niin paljon myynnissä, sillä tuo yli 300tmk hankintahinta oli paljon rahaa 90-luvun alussa, nyt saa siis 1/10 hinnalla.
        Kannattaa valita hyvin pidetty ja huollettu yksilö, vaikka maksaa sit enemmän.
        Tyylikästä kyytiä. Tehot on samat V6 buickissa ja 5 litran Caprisella.
        Hinta/laatusuhde alkaa olla kohdillaan, ei enää paljon halpene..


      • 91 park ave kuski
        tyylikkäämpi kirjoitti:

        mielestäni, niitä ei ole niin paljon myynnissä, sillä tuo yli 300tmk hankintahinta oli paljon rahaa 90-luvun alussa, nyt saa siis 1/10 hinnalla.
        Kannattaa valita hyvin pidetty ja huollettu yksilö, vaikka maksaa sit enemmän.
        Tyylikästä kyytiä. Tehot on samat V6 buickissa ja 5 litran Caprisella.
        Hinta/laatusuhde alkaa olla kohdillaan, ei enää paljon halpene..

        Tässä yks park ave kuski. Erittäin tyytyväinen olen buickiin ollu, katseita kääntää, PALJON enemmän kuin perus capricet. Kone kuin timantti, tosin ajettuki alle 200tkm, ja konehan on tosiaan valittu useasti top 10 koneiden joukkoon. Laatikostakaan ei mitää pahaa sanottavaa, ainoa miinus on kattoluukun tiivisteen vuotaminen. Ja ite pidän vähän "mieltäpahottavana" että etulokarit on lasikuitu-komposiitti seosta, painon säästöä siis haettua. Erittäin luxus kyytiä tarjoo, vaikka ikää jo on reilusti. Ja puhtia riittää koneessa, reilut 9sek 0-100km/h, riittävästi 5.21m pitkälle autolle! Nahkapenkit vielä kruunaa kokonaisuuden, ei voi kuin olla tyytyväinen että mistaa buickin!


      • vm-92
        91 park ave kuski kirjoitti:

        Tässä yks park ave kuski. Erittäin tyytyväinen olen buickiin ollu, katseita kääntää, PALJON enemmän kuin perus capricet. Kone kuin timantti, tosin ajettuki alle 200tkm, ja konehan on tosiaan valittu useasti top 10 koneiden joukkoon. Laatikostakaan ei mitää pahaa sanottavaa, ainoa miinus on kattoluukun tiivisteen vuotaminen. Ja ite pidän vähän "mieltäpahottavana" että etulokarit on lasikuitu-komposiitti seosta, painon säästöä siis haettua. Erittäin luxus kyytiä tarjoo, vaikka ikää jo on reilusti. Ja puhtia riittää koneessa, reilut 9sek 0-100km/h, riittävästi 5.21m pitkälle autolle! Nahkapenkit vielä kruunaa kokonaisuuden, ei voi kuin olla tyytyväinen että mistaa buickin!

        hommasin buickin, vm-92. kyyti on kyllä niin luxusta kuin vain voi olla. auto on niin tuore hankinta että vielä en ole bensankulutusta mittailemaan tarkemmin kaupunkiajossa mutta maantiellä kulutus oli kyllä erittäin maltillinen. koneessa tuntuu olevan voimaa ja vääntöä, mutta pintakaasulla ajellaan:)
        mutta kovin montaa park avenueta ei suomesta taida löytyä?


      • jepuliskepulisluikkeris
        vm-92 kirjoitti:

        hommasin buickin, vm-92. kyyti on kyllä niin luxusta kuin vain voi olla. auto on niin tuore hankinta että vielä en ole bensankulutusta mittailemaan tarkemmin kaupunkiajossa mutta maantiellä kulutus oli kyllä erittäin maltillinen. koneessa tuntuu olevan voimaa ja vääntöä, mutta pintakaasulla ajellaan:)
        mutta kovin montaa park avenueta ei suomesta taida löytyä?

        eihän niitä liikaa oo, aika rauhassa saa ajella ei tuu heti seuraavana yleensä vastaavaa vastaan. Täällä tampereella tosin on ainakin valkoinen ja tummanpunainen buick park ave, jonka bongasin tänään ensimmäistä ketaa... muista paikkakunnista ei tietoa.. kyllähän se kulutus ihan kohtuullinen on tietty jos polkee niin kyllä se keittooki sit imee.. joo koneessa on voimaa ku pienessä kylässä, mielestäni ei 8 koneinen sen parempi oo, äänetki saa helposti vastaamaan 8 koneista... oikeestaan kaikki luulleet 8 koneiseks...joskus jaksaa kertoo joskus ei..


      • tulemaan
        jepuliskepulisluikkeris kirjoitti:

        eihän niitä liikaa oo, aika rauhassa saa ajella ei tuu heti seuraavana yleensä vastaavaa vastaan. Täällä tampereella tosin on ainakin valkoinen ja tummanpunainen buick park ave, jonka bongasin tänään ensimmäistä ketaa... muista paikkakunnista ei tietoa.. kyllähän se kulutus ihan kohtuullinen on tietty jos polkee niin kyllä se keittooki sit imee.. joo koneessa on voimaa ku pienessä kylässä, mielestäni ei 8 koneinen sen parempi oo, äänetki saa helposti vastaamaan 8 koneista... oikeestaan kaikki luulleet 8 koneiseks...joskus jaksaa kertoo joskus ei..

        pistä postia tulemaan niin saadaan vaihtaa kokemuksia buickista. ja vaikka kuvantynkää.
        buick-park-avenue@suomi24.fi


    • Riviera.

      Tässä kun Buickista kerrotaan, niin tietääkö joku, onko Suomessa Buick-omistajien kerhoa?

      Olis mukava vaihtaa tietoja ja kommentteja noin laajemminkin.

      • buickeille

        oli aikaisemmin oma kerhonsa buickillekin. en nyt muista minkä "kattojärjestön" alle buick-kerhokin imaistiin. ja sen kattojärjestön alla on buickisteja siis myös nykyään.
        olishan se hyvä buick-henkilöiden saada toisiaan hieman kiinni, informaatiota ei kai koskaan ole liikaa.


      • paikka?
        buickeille kirjoitti:

        oli aikaisemmin oma kerhonsa buickillekin. en nyt muista minkä "kattojärjestön" alle buick-kerhokin imaistiin. ja sen kattojärjestön alla on buickisteja siis myös nykyään.
        olishan se hyvä buick-henkilöiden saada toisiaan hieman kiinni, informaatiota ei kai koskaan ole liikaa.

        Olen etsinyt kerhoa, mutta eihän sitä sitten löydy, jos ei ole Buickin nimellä.

        Kyllähän se avartaisi harrastusta, ja toisi siihen muutenkin lisää avaruutta, jos olisi yhteys muihin harrastajiin, sekä ennen kaikkea uusia tuttavuuksia ja ystäviä.

        Olisi edes oma keskustelupalsta, siitä se ehkä alkaisi kehittyä.

        nimim. uusi Buick-harrastaja.


      • buikisti
        paikka? kirjoitti:

        Olen etsinyt kerhoa, mutta eihän sitä sitten löydy, jos ei ole Buickin nimellä.

        Kyllähän se avartaisi harrastusta, ja toisi siihen muutenkin lisää avaruutta, jos olisi yhteys muihin harrastajiin, sekä ennen kaikkea uusia tuttavuuksia ja ystäviä.

        Olisi edes oma keskustelupalsta, siitä se ehkä alkaisi kehittyä.

        nimim. uusi Buick-harrastaja.

        suomi24:n sivuille vaan palstaehdotuksiin että buickille oma palsta!


    • gogo503

      mulla on erikois mallisto siihen on lisätty sähkö laiteila ja takapenkin nojat

    • gogo9898

      täälä

    • Anonyymi

      Täällä on yksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

      Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

      Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

      sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

      En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

      Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

      Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

      Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      679
    9. Hakeudu hoitoon.

      En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50
      665
    10. Nainen, mitä ajattelet minusta?

      Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      657
    Aihe