Suositelkaa maallikolle oikea atk-liike kemissä, josta oikeasti saisi palvelua vaikka kysyy yksinkertaistakin asiaa tai ostaa tarvittavaa osaa tms.
Kävin , tai oikeastaan "erehdyin" käymään valtakadun myymälässä, enkä mene toista kertaa!
Asiani oli ilmeisesti niin vähäpätöinen, ettei myyjä vaivautunut palvelemaan , saati kunnolla kuuntelemaan tai hellittämään katsettaan tietokoeestaan , kun yritin selvittää ,mitä olisin tahtonut ostaa.
Kemin atk-liikkeet & palvelu
9
5296
Vastaukset
- näihin
Lapin Atk-huolto, kauppakatu 5
tai Toimistotekniikkayhtiöt, kauppakatu 13- telepolariin x x x
keskuspuistokadulle, siellä on tietoa
- siihen
telepolariin x x x kirjoitti:
keskuspuistokadulle, siellä on tietoa
Kauppakadun Toimistotekniikkaan siellä on reipasta porukkaa,ymmärtävät maallikonkin puhetta.
- tympeää palvelua
siihen kirjoitti:
Kauppakadun Toimistotekniikkaan siellä on reipasta porukkaa,ymmärtävät maallikonkin puhetta.
kyllä telepolar on saanut jo reilu vuoden olla minulta rauhassa. Oli niin töykeä iso äijä siellä tiskin takana, ettei olekaan vuosiin sellaista tullut vastaan. No näköjään pärjää ilman minunkin rahojani, pärjätköön, minä kierrän sen paikan.
- tekniikkaa
Kauppakadun Toimistotekniikka ehdottomasti paras.
- kill bill
kiitti vastannelille vinkeistä !
otan opiksi kill bill kirjoitti:
kiitti vastannelille vinkeistä !
otan opiksimeet vaan sinne Valtakadulle ja juttelet sille kaljulle tyypille, oli tosi kiva ja asiantunteva ku ite kävin kyselemässä tyhymiä
- mutta ei vain
ATK-liikkeet. Kyllä tämä on yleinen ongelma muissakin liikkeissä. Pientä "nyrkki pöytään" asennetta pitää olla mukana, kun ovesta astuu sisään
- Koneeni monesti korjanneena
Suosittelen Toimistotekniikkaa kauppakadullan, ehdottomasti asiantuntevin kauppa atk asioissa!
T: Koneeni monesti korjanneena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144