Osaisikohan joku kertoa, että missä kaikkialla Suomessa voi suorittaa luokanopettajan monialaiset opinnot (perusopetuksessa opetettavien aineiden ja aihekokonaisuuksien monialaiset opinnot)? Tiedän että Tampereelle on haku tällä hetkellä (opettajien lisäkoulutus), ja Kokkolassa on tarjolla laajempi opintopaketti, joka pätevöittää luokanopettajan ammattiin. Ja Rovaniemen haku meni umpeen jo keväällä. Itse olen jo valmis kieltenopettaja, joten ei kiinnostaisi opiskella "ylimääräistä", kun kerran nuo 60 opintopistettä riittävät pätevyyden hankkimiseen.
Kiitos jo etukäteen sille, joka osaa auttaa!
Luokanopettajan monialaiset opinnot
Aineenopettaja
1
2175
Vastaukset
- tuleva opetus
yliopistossa vaan, missä on mahdollista opiskella luokanopeksi:helsinki, savonlinna, joensuu, rauma..Mitä näitä nyt sitten onkaan, mutta en usko, että noin vaan pääset suorittamaan, ellet avoimen väylän kautta meinaa haalia kursseja kasaan. Tarkoitan vaan, että sinun pitää varmaan hankkia opinto-oikeus pyrkimällä pääsykokeitten kautta..Oletko kysynyt mahdollisuutta omasta yliopistostasi, josta valmistuit kieltenopeksi? Kovin helppoa monialaisten suorittaminen ei ole, sillä tunkua on ja ryhmäkoot ja resurssit harmillisen rajalliset..:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670