Syviä tunteita

Milloin viimeksi olet tuntenut syvää kiintymystä,
sydäntäpakahduttavia tunteita toista ihmistä
kohtaan?
Enempi tarkoitan tässä perheettömiä/lapsettomia
ihmisiä.
Kaikkien vastaukset olisivat tervetulleita :))

20

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermuxi tms.

Just niinku nelikymppisissä on paljon katkeroituneita yksinäisiä, joiden valikointi ja ulospelaamistaktiikka ei ole onnistunut..Siinä ne sitten vinkuu yksinäisyyttään ja ei ole perhettä ja muut mennä porskuttaa ohi.
      Heille se tunne on sydäntä pakahduttava tunne itsessään. Ootahan vaan kuules, niin kohta ropisee..

• mira-ley

huomenta vaan,

Niin tuli kysymys kirjoituksestasi -minne ohi?

...kaikilla meillä on omat "taistelumme" täällä elämässä. Kokemukset vaan ovat erilaisia, mistä voisimme jotain oppia. Olemme yksilöjä lopulta.

t:mira-ley ;)

• Jermuxi tms.
        mira-ley kirjoitti:

huomenta vaan,

Niin tuli kysymys kirjoituksestasi -minne ohi?

...kaikilla meillä on omat "taistelumme" täällä elämässä. Kokemukset vaan ovat erilaisia, mistä voisimme jotain oppia. Olemme yksilöjä lopulta.

t:mira-ley ;)

Onnistujat menee eteenpäin ja toiset jää surkutteleen nettiin omia surkeita epäonnistuneita ratkaisujaan..Tuolla 50 joku oli myynyt pois 30 vuotta vanhan jääkaapin 5 vuotta sitten ja vieläkin se tuolla surkutteli tekemäänsä ratkaisua...
        Eli tässä tapauksessa eteenpäin..Nää niiskuttajat sitten potkii kengänkärkeään maahan ja jää paikoilleen vetisteleen.

• tällä

hetkellä. Tunne tosiaankin on pakahduttava. En olisi uskonut, että vielä "tässä iässä" näin voi käydä. Siis, että rakastuu aivan päättömästi. Ei mitään järkeä tässä tunteessa.

• OnniOlematon

Ei siitä niin kauaa ole ja vielä kaihertaa
      mutta ite mokasin se siitä.
      Tehtyä ei saa kai enää tekemättömäksi.
      Eikö ainakin hyvä tunnustus?

• Putkivalo

ja yksi elämäni kauneimmista vaiheista, ajoitus meillä vaan oli perseestä :)
      Herätys todellisuuteen ja väistämättömään loppuun oli niin kova että piti irrottautua kaikin tavoin vanhasta totutusta, nollata ja aloittaa uudestaan. En unohda häntä koskaan.

Miten mulla on sellainen tunne että kokenut jotain samantapaista?

• antanee voimia huonompina hetkinä.

Vaistosi ei ihan osunut kohdalleen, minäkään en
        unohda koskaan, mutta tunteeni on että viha ja
        rakkaus voivat olla todellakin lähellä toisiaan.

• se olisi wain lapsettomien/perheettömien tunteita?

• Sibone´

Siksi avaus tuossa muodossa, että yleensä ihmiset, joilla lapsia, (=suurin osa) kokee syvimmät tunteensa heitä kohtaan.
        Tässä haluttu rajata enempi aikuisten väliseen
        tunne-elämään.

• Sibone´ kirjoitti:

Siksi avaus tuossa muodossa, että yleensä ihmiset, joilla lapsia, (=suurin osa) kokee syvimmät tunteensa heitä kohtaan.
        Tässä haluttu rajata enempi aikuisten väliseen
        tunne-elämään.

ihmisiä joilla ei ole tunteita lapsiaan kohtaan ?
        ja miten woit sanoa että suurimmalla osalla perheellisistä näin olisi?
        ja kuitenkin useimmilla aikuisista on lapsia?

• Sibone`
        A.DONIS kirjoitti:

ihmisiä joilla ei ole tunteita lapsiaan kohtaan ?
        ja miten woit sanoa että suurimmalla osalla perheellisistä näin olisi?
        ja kuitenkin useimmilla aikuisista on lapsia?

..pelkkää oletusta..
        Mutta väitän, että sex -asioissa miehet on tunteettomampia,
        ei täysin yleistäen, mutta useammin kuin naiset!

• keskellä arkea
        Sibone` kirjoitti:

..pelkkää oletusta..
        Mutta väitän, että sex -asioissa miehet on tunteettomampia,
        ei täysin yleistäen, mutta useammin kuin naiset!

Tässä menit nyt aika pahasti harhaan. Olen itse kolmen lapsen isä. Elämässä lapset ovat aika paljon suurissa rooleissa. Mutta se ei tarkoita etteikö sex-asiat olisi mielessä.

Asia on oikeastaan päinvastoin. Seksi on suuri voimavara ja sitä tarvitsen paljon. Siinä on suuret tunteet pelissä ja se todella antaa paljon. Vaikea kuvitella jaksavansa arkea ilman seksiä. Ja nimenomaan sen oman vaimonsa kanssa.

• Sibone`
        keskellä arkea kirjoitti:

Tässä menit nyt aika pahasti harhaan. Olen itse kolmen lapsen isä. Elämässä lapset ovat aika paljon suurissa rooleissa. Mutta se ei tarkoita etteikö sex-asiat olisi mielessä.

Asia on oikeastaan päinvastoin. Seksi on suuri voimavara ja sitä tarvitsen paljon. Siinä on suuret tunteet pelissä ja se todella antaa paljon. Vaikea kuvitella jaksavansa arkea ilman seksiä. Ja nimenomaan sen oman vaimonsa kanssa.

ymmärretyksi, niin kuin tarkoitan.
        En sitä, että nuo kaksi asiaa sulkisi toisensa pois.
        Mutta lyhyissä (seksi)suhteissa naisella useammin tunteet enempi pelissä.

• että haet..
        Sibone` kirjoitti:

ymmärretyksi, niin kuin tarkoitan.
        En sitä, että nuo kaksi asiaa sulkisi toisensa pois.
        Mutta lyhyissä (seksi)suhteissa naisella useammin tunteet enempi pelissä.

tunteiden aitoa alkuperää..mutta sitä ei voi erotella asenteella suhteessa tai ei, lapsia tai ei. Tunteet, varsinkin vahvat, etenkin samalla "aaltopituudella" oleminen ja yhteenkuuluvaisuuden tunteet ovat vaistonvaraisia, universaaleja, inhimillisiä, joihin ei kuulu asenteet eikä kulttuuri.

• sivupersooNaNa

No en taida paljastaa koska ja milloin.
      Joskus voi toisesta ihmisestä tulla vaikka tapa.
      Joka kuitenkin osoittautuu arvottomaksi
      ajan haaskaukseksi;=)

• wilma60

Tunteet on suuria lapsia kohtaan ja tiikeriemon lailla heitä puolustan. Mutta eipä mulla muita tunteita sitten olekaan. Toista aikuista kohtaan en ole suuria tunteita kokenut aikoihin enkä edes muista miltä ne tuntuvat. Ja tuskin enää tässä iässä tulen sitä tietemäänkään. Seuraavat suuret tunteet tulevat ehkä esiin kun saan lapsenlapsia; toivottavasti kuitenkin yli 10 vuoden päästä.

• Sydäntäpakahduttavat tunteet on jatkuvia. Ihmeellisiä otuksia nuo miehet. Tuppaavat peuhaamaan ajatuksissa niin ettei sinne muuta mahdu. :)

• usko,

Onko se paha asia?

• usko, kirjoitti:

Onko se paha asia?

Ihana asiahan se on hullaantua.

Se harmi siinä on että aiheuttaa häiriöitä keskittymiskykyyn muissa asioissa :).

• jammut

Onnistuneen seksisuorituksen jälestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe