Hei, olen lähdössä Kroatiaan ensi viikolla ja olisin kiinnostunut siitä, millaiset kulkuyhteydet Porecista on Ljubljanaan? Eli millä kannattaa sinne suunnata? Pääseekö bussilla ja junalla miten hyvin, vai kannattaisiko mennä vuokratulla autolla?
Kroatian Porecista Slovenian Ljubljanaan
4
900
Vastaukset
- empsu
Kannatan vuokrapiiliä, nopein ja pääsee katsomaan
matkalla olevia paikkoja paremmin.
katsoithan Slovenia otsikon alta lisäinfoo ?
Bussitkin kulkee mutta ovat kuulemma hitaanpuoleisia... Varmista autoa vuokratessa että saat ajaa sloveniaan, eikyllä pitäisi olla
esteitä.Slovenian moottoritie tarramaksaa 35€
joten ajele pikkuteitä jos haluat välttää maksun. Päivittäin kulkee seuraavanlainen bussivuoro:
Poreć 09:00 - Ljubljana 13:33
joinakin päivinä toinenkin:
Poreć 14:30 - Ljubljana 18:05- makv
Luulin jättäneeni tänne uuden kysymyksen, mutta eipä sitä näy..
Entä miten menee busseja takaisin Ljubljanasta Poreciin? Että voiko tehdä päivän reissun vai pitäisikö jäädä yöksi Slovenian puolelle?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen! - eu01
makv kirjoitti:
Luulin jättäneeni tänne uuden kysymyksen, mutta eipä sitä näy..
Entä miten menee busseja takaisin Ljubljanasta Poreciin? Että voiko tehdä päivän reissun vai pitäisikö jäädä yöksi Slovenian puolelle?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!LJU 13:45 - Porec 18:07. Päivän reissu ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820