heippa vaan!
kuinka puette pienokaisenne automatkalle näin kesällä?
meillä tämä aiheuttaa epätietoisuutta, uusia kun ollaan vauvan kanssa.
tähän asti pidetty autoillessa body housut verkkarit päälle.
tuleekohan kuuma?
turvaistuimet aika ahtaita (syystäkin) nykyään. varmasti inhottavaa olla liikaa puettuna.
pukeutuminen automatkalle
3
1134
Vastaukset
- nyt on jo
kun ollaan syksyssä oltu koko kesä. Sopivat ovat ns. sisävaatteet ja tärkein pienellä on joku päähine eli kevyt hattu. Ilmastointia kannattaa välttää ja eihän sitä tänä kesänä edes ole tarvinnutkaan. Siitä näkee onko kuuma jos vauva hikoaa eli kokeilet taukopaikoilla onko selkä hikinen.
- wobbedywob
Kyllä tuon tietää ihan vaistolla. Lisäksi tietysti riippuu siitä, paistaako vai onko pilvistä ja onko pirssissa ilmastointi vai ei.
- muutkin aloitukset
on provoja. Jos ette tämän kirjoittajan huonoa kirjoitustaitoa jo tunne niin ihme on.
Katso pari edellistä aloitusta aivan sama kirjoitustyyli.
Jollain on halvat huvit ja lääkitys ottamatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339