Olipa kerran mies, jonka uskonto oli ateismi. Hänen lempiharrastuksensa oli olla keräilemättä postimerkkejä.
Päivän vitsi
20
872
Vastaukset
- Tarkastaja X
Melkein oli hauska. Kilautatko kaverille, vai yritätkö uudelleen?
- Astronomi
Eh hehe eh hehe eh hehe...
pituiset saappaat sillä.
Tiesitkö että tutkitusti ihmiset välttelevät huonojen vitsien kertojan seuraa?
Geeneilläsi ja meemeilläsi ei siis ole parhaita mahdollisia tulevaisuudennäkymiä.- ateisteille ja religioniste...
Miksi sanotaan Jeesusmiestä JOKA ei ole Ylimielinen, joka on kohtelias, toisiinkinn Jumaliin uskoville, tai ateisteille?
v: MAHDOTTOMUUDEKSI!!!!!!!!!
nauraen, nimim, ateisteille ja religioniste... - vänkköör
noin hirvittävän hauskan vitsin? sinussahan olis ainesta talk shown vetäjäksi Hollywoodiin.
synnynnäinen koomikko olet. - kiva setä
Tuo oli muuten ihan mielettömän hauska juttu. Nauroin sille ihan oikeasti.
- Goth-Mog
ja se kertoo ehkä enemmän minusta kuin tuosta vitsistä.
- VitsiVeikko
Milloin joulupukki menee psykiatrin vastaanotolle?
-Kun hän ei enää usko itseensä. - ihan olematon
Minun lempiuskontoni on nimeltään En usko Allahiin -niminen uskonto. Hämmästyttävän moni kristitty muuten jakaa tämän saman uskonnon kanssani, vaikka minä olen ateisti ja kristittyjen pitäisi olla monoteistejä.
- VitsiVeikko
Miten on mahdollista, että Neitsyt Maria tuli raskaaksi, vaikka ei ollut edes naimisissa? opettaja kysyi uskonnontunnilla.
-Kai hän oli ollut firman pikkujoulujuhlissa, vastasi pikku Nyyrikki.- spröööt
piereskelemällä kun sikisi pahasta hengestä
- Huhhahhei
ihan oikeasti hauska :)
- Mites..
tämä:
Olipa kerran teisti. Hänen lempiharrastuksensa oli vältellä alle kouluikäisiä lapsia. muuta sanoa kuin: "Vituiks meni, aivan kuten Jeesuksen pääsiäinen!"
- VitsiVeikko
On yö. Mielisairaalan osastolta kuuluu karmiva huuto. -Minä olen Napoleon!
-Höh. Mistä sinä sen tiedät? kysyy toinen potilas.
-Tyhmät! Tietenkin siitä, kun Jumala sen minulle kertoi!
-Paskapuhetta, kuuluu kolmas ääni..takuulla en ole sellaista sanonut. - VitsiVeikko
Opettaja kysyi pikku-Ylermiltä:
-Miksi Nooa toi arkkiinsa kaikkia eläinlajeja kaksi kappaletta?
Pikku-Ylermi: -Nooa ei ilmeisesti uskonut haikaraan... - jos oletan
että tuon miehen hiusten väri oli kalju?
- juu no niin no
"Olipa kerran mies..."
Miten niin kerran? Etkö ole kuullut déjà-vu:sta? Pitää siis sanoa: Olipa useampaan kertaan mies...
"...jonka uskonto oli ateismi."
Hassu uskonto :) Tämä oli vissiin se kohta, jossa pitää nauraa?
"Hänen lempiharrastuksensa oli olla keräilemättä postimerkkejä."
Hän oli siis ahkera kirjoittelemaan kirjeitä? Mahtoi käydä kalliiksi? Nykyiset sähköpostimerkit eivät maksa paljo mittää.- kosteat purut?
Minä tajusin tuon vitsin, mutta on aika pelottavaa huomata, että suurin osa vastaajista ei tajunnut.
- tajusin sen,
kosteat purut? kirjoitti:
Minä tajusin tuon vitsin, mutta on aika pelottavaa huomata, että suurin osa vastaajista ei tajunnut.
eikä se ollut hauska!
Tyypillinen puujalkavitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236