Hyvä ase hyvä valmistaja...?

aloittava

Mikä olis hyvä ase ja kuka valmistaa sen...? Veljeni aloitti tuon kuulillaammuskelun ja sai minut syttymään mukaan kun ammuskelin hänen aseellaan. nyt olis sitten ostettava oma ase mutta kun ei viitti turhaan laitaa 150-200e aseeseen jos se ei olekkaan sen värtti..

Joten kertokaas mitä mieltä olette classi army:n aseista veljeni osti M15A4 CARBINE juuri ja kehuu sitä maasta taivaaseen ja onhan se komee ja kaikkee ja mun makuun mutta onko se oikeasti hyvä vai onko se vaan nyt sitä kun mulla on sellai ni se on paras...?

12

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfodskkosdfdsf

Osta vaikka cyman cm042, taikka sitten jokin Ca:n pyssykkä.Jos tarkkuus_ammunta kiinostaa niin osta m24 ja siihen uusi sylinterisetti niin pyssy kestää ainakin m150 tason viritykset. Myös G&P tekee hyvä laatusia coltteja. Harmi vain että colteissa on versio 2 mecha , joka on herkkä hajoamaan. Tosin rahalla nekin saa kestämään vaikka m170 virityksiä. Suosittelen ehdottomasti tuota cyman uusinta ak:ta elikkä cm042:sta. http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25_49_54_83&products_id=674

• lietosoftaaja

Juuri Maruin ase kannattaa ostaa.
        Marui oli maailman ensimmäisiä ase valmistäjia, ja kehitteli maailman ekan sähkötoimisen aseen.
        Cyma taas on niitä "kiinan ihmeitä" joita kannattaa karttaa.
        Ostin Cymalta AK-47 kalashnikovin 180€, joka meni rikki kahden viikon päästä. Kun lähetin aseen takaisin, he vain sanoivat että olin muka kohdellut asetta väärin, vaikka aseen moottori oli mennyt paskaksi. Loppujen lopuksi en saanut rahoja takaisin, eivätkä he korjanneet asettani.
        Kaikki jotka ostavat Cyman aseen, sanivat niitä hyviksi mutta kun ne menevät paskaksi he myöntävät ettän ne olivatkin ihan paskoja!

• qwertio
        lietosoftaaja kirjoitti:

Juuri Maruin ase kannattaa ostaa.
        Marui oli maailman ensimmäisiä ase valmistäjia, ja kehitteli maailman ekan sähkötoimisen aseen.
        Cyma taas on niitä "kiinan ihmeitä" joita kannattaa karttaa.
        Ostin Cymalta AK-47 kalashnikovin 180€, joka meni rikki kahden viikon päästä. Kun lähetin aseen takaisin, he vain sanoivat että olin muka kohdellut asetta väärin, vaikka aseen moottori oli mennyt paskaksi. Loppujen lopuksi en saanut rahoja takaisin, eivätkä he korjanneet asettani.
        Kaikki jotka ostavat Cyman aseen, sanivat niitä hyviksi mutta kun ne menevät paskaksi he myöntävät ettän ne olivatkin ihan paskoja!

jep. cymän aseet ovat perseestä: http://www.youtube.com/watch?v=Yl0sp7-_VJQ
        huom! ceman akn lipas menee tukkoon kesken videon!

• random pesukone
        qwertio kirjoitti:

jep. cymän aseet ovat perseestä: http://www.youtube.com/watch?v=Yl0sp7-_VJQ
        huom! ceman akn lipas menee tukkoon kesken videon!

Itse omistan sekä maruin pyssyn että cyman pyssyn molemmat sähköjä ja en menisi haukkumaan kumpaakaan. Marui... tarviiko muuta sanoa? Kyllä marui on paras... ainakin kestävyydessä ja vaikka lähdöt ei päätä huimaa niin jotenkin se kuula silti lentää. Ja sitten vielä cyma. Cyma AK ainakin kestänyt jo vuoden että ei mennyt ihan heti rikki jos vielä vuoden ainakin kestäs niin sanosin kyllä että oli hinnan arvonen ja ampuu kovaa yms. Ja myönnän että CYMA on niitä kiinanihmeitä ja maanantaikappaleitakin löytyy mutta on kiinanihmeiden eliittiä. Ja tiedän aika monta jätkää joilla on cymat ja kaikki kestäny jo about vuoden (ja ymmärtääkseni rikkoutumisen voi estää etukäteen semihalvalla perushuollolla) . Minä en CYMAa karta mutta esim. JG:tä en koskisi pitkällä tikullaakaan... Kaveri osti scorpparin ja oli ihan laadukkaan olonen ja tosi kätsy vekotin pääsin kerra koklaa mutta meni rikki ehkä kuukauden vanhana. Ei kuulemma ampunut enää ollenkaan. Sitten se vietiin huoltoon ja siellä se saatin melkein korjattua... toimi muuten mutta varmistin mäsänä... Sen olis sitten saanut korjattua jollain satasen varaosapaketilla. (ase maksoi BTW joku 50€ hong kongista (ei kaupasta vaan kaupungista))

• soft3r

ostin itse n. kuukausi sitten m15 carbine sportlinen 150e nemesiksestä...toimii ihan hyvin.kelpo ase,tosin aseen lippaasen juttuu joskus 2 kuulaa,mutta ne saa pois torkkäsemällä niitä RUUVIMEISSELILLÄ.nemeksisessä on kovin kalliita aseita mutta toimivat pitkään ja hyvin..ja jos haluat halpoja ja kohtuu hyviä aseita käy milgearissa.olen tilannut toisen aseeni sieltä...

• :D :D

jos cyman ak menee 2 viikossa rikki ni oot varmaa heitelly sitä kaatunu senkaa tai kekkassu koko jutun. mun kaverilla on ollu jo toi ase 1 vuos

• SYSTEMA

Jos haluatte hyvän aseen niin valmistaja on SYSTEMA. aseet maksavat sen 1500 USA:n dollaria mutta jos te saatte sen rikki niin olette toivottomia ihmisiä. Itse säästin M4 versioon 2 vuotta ja voin sanoa että kyllä kannatti. aseessa parhaat osat heti oston jälkeen joten virityksiä ei kaipaile. mutta jos budjetti on suomalaisen 100-400 euroa niin Marui. Vaikka marui tekeekin muovi torrakoita ei se tarkoita etteikö ne olisi hyviä. toki niistä joku saattaa löytää omasta mielestään huonoja puolia mutta silloin ostaa toisen valmistajan aseen niin ei tarvitse tänne tulla itkemään.

• 18+2=19

Nii ja sit se ampuu sen mitä 2J suoraan out of the box eli menee virirajojen yli... ja mitäs sitten aloittelijat tekee? Laittaa sormen suuhun?

• VeksuAirsoft

Ite ostin JG:n G36C Ginfirestä maksoi 100 euroa. Ja siihen on helppo löytää varaosia jos jokin sattuu menemään rikki mutta hyvin oin toiminut tähän asti.

• 8+18=25

Veksu, fiksu valinta!

• Itse en ymmärrä kuka jtn systemaa viitsii edes hankkia toinen hintava valmistaja on Inokatsu... Molemmathan noista on Professional training & simulation... Jos jonkun systeman aseen haluaa niin mielummin kasaa sen itse M4 maksaa sen 500€ jos sen itse kasaa....

Mielummin tyytyy vaikkapa G&P, KA tai G&G ja lähtee sitten niitä virittelee.

• 17+16=32

Jep, 500 eurolla saa jo lähes minkälaisen buildin haluaakaan. DD:n rissit, elcan, promen piippu ja pienet modit, tai vaikka luotettava 60rps DSG buildi. Miksei vaikka viimeisen päälle laitettua DMR:rääkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe