Mulla on kaksi erilaista muistikorttia yksi puhelimen toinen auto gps:n ja vanhempien PC:llä on paikat paikat kummallekkin ja kaksi vielä "leveämpää" paikkaa joillekkin ihme korteille.
Onko Maciin saatavana jotain muistikortti "adapteri" vai mikä se oli siis usb:n kautta liitettävä?
siis tämmöisille korteille, kyll te tiedätte
Ei ole muuta vaihtoehtoa ja olisi mukava käyttää omaa konetta, Maccia.
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000sTnLsETh?CatalogCategoryID=4H_D4QFHyHcAAAEO72xowzFa
Ja kiitos :)
Yleistä, muistikortit
USBi
2
285
Vastaukset
- 1stMacFinn
Kaupoissa myyvät sellaisia muistikortinlukijoita, jotka yhdistetään USB porttiin. Maksavat 10-15 €.
- rrr
Esim. FujiTechiltä löytyy pieni, valkoinen, USB-väylään kutkettävä lukija, jolla voi lukea: CF I/II, CF Extreme II, STL M2, microSD, MMCmicro, SD (1.1/2.0), miniSD, MMC, MMCplus, MMCmobile, MS, MS PRO Duo ja xD (Type M&H) -kortteja. Hintaa tuolla oli noin vuosi sitten pari kymppiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645