Miksi Popedalta ei ole ilmestynnyt omaa karaoke levyä. Nyt on vaikeaa saada määrättyjä lauluja.
Miksi ei karoke levvyy
3
448
Vastaukset
Pitänee ostaa pois. Ajattelin lähinnä, kuitenkin, että levyllä olisi sydänsyrjällään ja muita uudempia kappaleita. Niitä on harvassa karaoke paikassa esimerkiksi.
- Mä vaan
anssi.p kirjoitti:
Pitänee ostaa pois. Ajattelin lähinnä, kuitenkin, että levyllä olisi sydänsyrjällään ja muita uudempia kappaleita. Niitä on harvassa karaoke paikassa esimerkiksi.
Popeda biisit ja karaoke levyhän pitää sisällää Popedan biisejä, ei Paten soolobiisejä. Toki sitä olis voinut maustaa Paten soolobiisellä esim.synnyimme lähtemään, ukkometso, kannu vaakunaa, jukeboksin luona jne.
Tuon karaokelevyn ideahan oli se että Popedan omat pojat (eli bändi itse) soitti ne pohjat tuolle levylle uudelleen kun maailmalla on karaoke-versioita noista biiseistä joissa on surket synataustat ja taustavideot. Vain muutamista biiseistä tuolla levyllä ei oo olemassa ennenstään minkäänlaista karaoke-versiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605