Vaimo haluaa edelleen

toisen miehen varjossa

Olemme olleet viisi vuotta naimisissa ja olen pitkään aavistellut vaimon uskottomuutta. Olen koko aika epäillyt, että hän harrastaa seksiä lastensa isän kanssa. Olen epäillyt, että he käyttävät kaikki mahdollisuutensa hyväkseen. Lisäksi vaimoni on myyntiedustajana maailmalla joten hänellä ei ole mitään ongelmia poiketa välillä "kylässä" entisen miehensä kanssa.

Jälleen oli heidän lapsensa vanhempainilta. Pertti tuli hakemaan vaimoni ja he lähtivät koululle. Sattumalta kuitenkin huomasin, että Hanna otti mökin avaimen mukaansa. Tietysti heidän oli tarkoitus illan jälkeen karata mökille.

Päätin itsekkin käydä mökillä kun se ei kaukana ollutkaan ja samalla olisin saanut itselleni varmistuksen mitä oli tekeillä.

Ajoin mökille ja ajattelin että jään odottelemaan parin saapumista. Yllätyksekseni Pertin auto olikin jo siellä joten Hannan oli ilmeisesti tehnyt niin kovasti mieli vierasta kyrpää, ettei lapsen kouluasiat paljon kiinnostanut.

Kävelin ikkunan taakse ja kurkkasin ikkunasta. Hanna oli jo kaivanut Pertin kalun housuista ja imi kalua kaikin voimin. Pertin penis oli kieltämättä suurin mitä olen koskaan nähnyt. Laihan miehen kalu tietysti suhteessa näytti muutenkin suurelta. Eikä tuo meisseli ollut pelkästääm pitkä vaan todella suuri. Vaimo sai vaivoin vain sen pään suuhunsa.

Pian Pertti halusi upottaa kalunsa Hannan kiipaiseen vittuun. Pertti tuli Hannan päälle ja nosti tämän jalat olkapäilleen. Hitaasti Pertti liu'utti kalun Hannaan. Ulos asti kuului kuinka Hanna nautti joka sentistä. Aluksi Pertti veti lyhyitä ja rauhallisia työntöjä kiihdyttäen ja pidentäen niitä jatkuvasti. Pertistä minulle on jäänyt laiha kukkakeppimäinen kuvitelma, mutta vaikka hän on laiha niin kaikki mitä hänessä on pelkkää lihasta. Pitkään jatkettuaan Hanna on aivat räjähtämäsillään huutaen tuskasta. Lopulta Pertti työntyy koko vartensa pituudelta Hannaan ja antaa koko lastinsa syöksyä tuon sykkivän vitun uumeniin. Lopulta Hanna siistii vielä Pertin työkalun.

Tässä vaiheessa päätän häippästä kotiin. Seuraavana viikonloppuna päätän kysellä hieman Pertistä. Hanna ei mitenkään kaunistele vaan kertoo aina haaveilemansa tämän aseistuksesta ja kertoo että heidän yhteistä seksi elämää hän ei tule koskaan unohtamaan. En siihen tietysti viitsi mainita, että tuskin se unohtuu jos se jatkuu edelleen. Eron syyksi hän vielä kartoi, että arkiasiat ei heiltä koskaan ole sujunut niin kuin pitäisi.

1

16509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tietenkin

Hannaa pitää aina panna:) Koeta muistaa se, kun Perttikin muistaa!
      -Mutta, jos kerrot noin yksityiskohtaisesti asiasta, ja kerrot oikeastaan ihaillen Pertin kyrvän komeidesta ja suuruudesta, taisit/taidat nauttia aisankannattajan roolista. Ja jos näin nautit, voisit pyytää Hannaa kertomaan todella tarkkaan menneitä tai nykyisiä sekstaushetkiä, ja samalla pyydät vaimoasi imemään ja runkkaamaan pippeliäsi/kaluasi/kyrpääsi (koosta riippuen) yhä vain lujempaa (pitäen toki välillä kiusaavia taukoja, jolloin vaimosi kysyy, pidätkö todella näistä tarinoista, ym...) mitä lähemmäksi orgasmia huoravaimosi kertomus etenee! Improvisoikaa tätä sekstaustapaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5497
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      566
      2018
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      80
      1142
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      993
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      971
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe