vuokra-asunto varkaudesta

minä vain..

kuinka nopeasti varkaudesta saa vuokra-asunnon, esim Wartaloilta?`Minulla on kaksi kania ja kaksi gerbiiliä, mahtaako hidastaaa asunnon saantia? luottotietoni ovat myös menneet,mikä käytäntö eri asunnon välitysfirmoilla,joutuuko maksamaan ekstra vuokratakuuta vai miten menee?

kokemuksia kaipailisin :)

11

1291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luottotietoni

eivät ole menneet vuokran maksamattomuuden takia,vuokrat olen aina hoitanu kunnolla :)

• Juanuskaaaa

Jos luottotiedot ovat kerran menneet, kannattaa ehkä koittaa onneaan ihan yksityisiltä markkinoilta. Tarjontaa kyllä löytyy. Tsekkaa WL:n Alueen Apajat -palsta tai jätä sinne oma ilmoitus.

• molli-jori
        Juanuskaaaa kirjoitti:

Jos luottotiedot ovat kerran menneet, kannattaa ehkä koittaa onneaan ihan yksityisiltä markkinoilta. Tarjontaa kyllä löytyy. Tsekkaa WL:n Alueen Apajat -palsta tai jätä sinne oma ilmoitus.

Yritäpä ottaa yhteyttä kunnan velkaneuvojaan tai srk:n diakoniatyöhön. Saattaisit jompaakumpaa kautta löytää jonkinlaista valoa tunnelin päähän. Eikä tuo valo edes olisi lähestyvän junan etuvalo!

• menetys tarkoittaa

että olet kusessa seuraavat kymmenen vuotta!!!
      Mutta itseppä olet soppasi keittänyt!!

• Kuinka kauan maksuhäiriömerkintä säilyy?

* ulosotossa todettu varattomuus tai muu ulosottoeste (4 v.)
        * velkomustuomio (4 v.)
        * kulutusluottoon liittyvä maksuhäiriö (2 v.)
        * yksityishenkilön konkurssi (5v.).

• noiden vuosien
        JaniVrk kirjoitti:

Kuinka kauan maksuhäiriömerkintä säilyy?

* velkomustuomio (4 v.)

aikana tuolle henkilölle tulee taas uusia luottohäiriöitä! Joten ei hän ikinä niistä pääse. Kerran häiriöitä, aina häiriöitä! Ei tämä henkilö järkeväksi ihmiseksi muutu. Siksipä luottohäiriöt pitäisi pysyä ikuisesti listalla. Tosin vuosimäärien kanssa. Esimerkiksi "kulutusluottoon liittyvä maksuhäiriö 40 vuotta"

• säpä mut tunnetkin :D
        noiden vuosien kirjoitti:

aikana tuolle henkilölle tulee taas uusia luottohäiriöitä! Joten ei hän ikinä niistä pääse. Kerran häiriöitä, aina häiriöitä! Ei tämä henkilö järkeväksi ihmiseksi muutu. Siksipä luottohäiriöt pitäisi pysyä ikuisesti listalla. Tosin vuosimäärien kanssa. Esimerkiksi "kulutusluottoon liittyvä maksuhäiriö 40 vuotta"

ihminen voi muuttua, ja nuoruuden mokia sattuu kaikille...

• qwerty...
        noiden vuosien kirjoitti:

Luottohäiriön voi saada myös jos on takaajana jonkun toisen lainalle ja sitten tämä toinen jättää sen maksamatta. Ei se aina ole oma vika, vaikkakin ei pitäisi mennä takaamaan kenen tahansa lainoja eli itsehän siinäkin nimen paperiin pistää.

• mennä takaamaan
        qwerty... kirjoitti:

Luottohäiriön voi saada myös jos on takaajana jonkun toisen lainalle ja sitten tämä toinen jättää sen maksamatta. Ei se aina ole oma vika, vaikkakin ei pitäisi mennä takaamaan kenen tahansa lainoja eli itsehän siinäkin nimen paperiin pistää.

kenenkään lainaa. Ei edes oman lapsen. Jos ei sitten ole niin paljon rahaa ja omaisuutta, että pystyy sen takaamansa lainan maksamaan tuosta vain, jos velallinen ei maksa. Muussa tapauksessa älköön kukaan takaamaan lähtekö! Eikä pitäisi pankkienkaan hyväksyä takaajaksi persaukista! Minä näin sen silloin kun lapseni pyysi minua lainansa takaamaan. Itse olin työtön, työttömyyskorvauksella elävä ja itsellänikin oli velkoja (pystyin maksamaan, ei luottohäiriöitä). Eikä minulla ollut mitään omaisuuttakaan. Silti olisin kelvannut lainan takaajaksi, en siis kuitenkaan ruvennut takaajaksi. Eipä olisi käynyt nuoruudessani! Kova on kilpailu pankeilla, kun persaukisen hyväksyvät takaajaksi!

• vuosilla kun
        JaniVrk kirjoitti:

Kuinka kauan maksuhäiriömerkintä säilyy?

* velkomustuomio (4 v.)

ei ole todellisuuden kanssa mitään merkitystä!
        Kun olet listalle joutunut siellä pysyt niin kauan kuin joku pankkitoimihenkilö pyytää ne sieltä poistamaan! Niitä ei poisteta rekisteristä tietyn ajan määrityksillä automaattisesti! Usko tai älä usko mutta näin se vaan on!

• hyvin löyty
        vuosilla kun kirjoitti:

ei ole todellisuuden kanssa mitään merkitystä!
        Kun olet listalle joutunut siellä pysyt niin kauan kuin joku pankkitoimihenkilö pyytää ne sieltä poistamaan! Niitä ei poisteta rekisteristä tietyn ajan määrityksillä automaattisesti! Usko tai älä usko mutta näin se vaan on!

asunto :) heti sain wartaloilta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7843
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4871
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4833
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3604
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2849
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2595
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe