Hei kannattaako ostaa Spydercon veitsi?
Soveltuuko muuhun kuin köysien leikkelyyn?
Olin ajatellut joko Civiliania tai Harpyaa.
Spydercon veitset
5
461
Vastaukset
- juukkopunkkari
Spyderit ovat laatukamaa, terät tehdään Seki-Cityssä Japanissa. Eiköhän Civilianin terän malli kerro minkä leikkelyyn se on tarkoitettu? Ei sillä mitään puu-ukkoja veistellä. Hieno veitsi se kyllä on.
Valitse terä käyttötarkoituksen mukaan. Serrated edge sopii vain viiltämiseen ja köysien katkomiseen ja se on helppo pitää terävänä. Plain edgellä voi taas vähän jopa veistellä jotain, mutta sen teroittaminen vaatii vähän taitoa. - Natekkkl
Ostin juuri Spydercon Klassikon Delica 4 Irlannista. Halpaa tavaraa ja toimitus Suomeen kuului hintaan. Kaupanpitäjä on taktisten veitsien harrastaja. Maksu Paypal only. http://www.jaysblades.com/spyderco.html
- jokkerimän
paljonko tuli delicalle hintaa?
- Pekan puukko
Onhan niissä kaksi mallia, jotka on suomalaisen Pekka Tuomisen niille suunnittelemia. Pekan suunnittelema on muuten suomalainen puukko teräkulmaa myöten, mutta terässä on reikä keskellä.
- juukkopunkkari
Paras on puolentoista euron muovikahvainen "mora". Kaikki muut veitset ja puukot pitäisi lailla kieltää, ei lapsille leikkikaluksi eikä myöskään vanhemmille "pojille" hipelöitäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850