Remu asui Helsingin Kalliossa Vaasankadulla joskus 70-uvun puolivälin jälkeen. Missäköhän numerossa ja monennessakohan kerroksessa ja mihin ilmansuuntaan Remun ikkuna oli? Jossain kirjassa on valokuva Remun asunnosta jossa näkyy ikkuna ja jotenkin tutun näköisiä naapuritaloja. Vaikka itsekin olen asunut Vaasankadulla en osaa tunnistaa, mistä katunumerosta kuva on otettu.
Taito
Remun Vaasankadun asunnon numero?
Taito Ruosteinen
2
601
Vastaukset
- ..jooh..
Täytät kriteerit ns.stalker:ista(engl.kiel.nim.)eli hankippas elämä!
- Taito Ruåsteinen
No en mä muuten siitä olis ollu kiinnostunu mutta kun näytti samalta maisemalta kun mun omasta ikkunasta paitsi siinä ei ole nyt sitä puutönöö. Naapuri sanoi kerran, että kyllä siinä luukussa on joku rokkari joskus asunu. En mä sille naapurille viittiny sanoo, että asuu siinä nytkin, kun sano että sen rokkarin ja hevoskauppiaan tutut piti välillä h.lvetinmoista meteliä ja haisi pahalle...
T. R.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831