Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan neljällä kymmenestä miehestä on geeniyhdistelmä joka saattaa aiheuttaa uskottomuuskäyttäytymistä!
Uskottomuus johtuu geeneistä
17
852
Vastaukset
En ole lukenut tutkimusta mutta saattaahan tuossa olla perää.
- alkoholismi,
nyt siis uskottomuuskin, kaikki johtuu geeneistä.
Ihan omassa itsessä, miten geenejään käyttää. - alima
mahdollisuuteen.
Isäni suvussa, ovat miehet olleet uskottomia niin pitkälle kuin tiedän taaksepäin, eli
isäni isoisä, isä ja sitten mun isä.
Veljeni, no,jaa, ei ihan samoin, tai sitten ei tullut veljen uskottomuus niin esiin, kun vaimonsa oli vielä uskottomampi, mutta hänelläkin suvussa tiettävästi se uskottomuusgeeni.- luettua
Ja sit sun pojat jatkaa perinteitä.
- alima
luettua kirjoitti:
Ja sit sun pojat jatkaa perinteitä.
kuin yksi poika ja toistaiseksi ei ole osottanut
minkäänlaisia elkeitä uskottomuuden suuntaan.
Vaikuttaa kovinkin yhden naisen mieheltä.
Tulevaa on kuitenkin hyvin vaikea ennustaa.
Toivon kuitenkin, et ketju olis katkennut häneen.
- tanssiva_tamma
Mistähän naisten uskottomuus sitten johtuu? Varmaan heikosta luonteesta... :))
- rut,,,rut
tai semmottista miähestä jota et voi vastustaa mut sen ymmärtää kun kivet kengis "painaa"(hankaa)"wirn"
- Reino
Mikähän tilanne on naisten kohdalla? Mies tarvitsee aina osapuolen eli naisen ollakseen uskoton.
Mitä arvoisat naiset sanovat siihen, kun HIV-mies oli köyrinyt yhdeksäätoista naista, joista neljä sai taudin? - O - O
mitään voi.;))
Vai voisiko kuitenkin? - Pirre*
voikin sitten siirtää geeneille..
- Heikunkeikku
..Iltasanomista.
Ymmärsin, että tämä geeni aiheuttaa parisuhdeongelmia. Toku myös uskottomuutta, mutta minä ajattelin, että se kuitenkin tarkoittaa KYKENEMÄTTÖMYYTTÄ olemaan toisen kanssa noin ylipäätään.
Toisen huomioon ottamista, asettua toisen asemaan, rakastamisen kykyyn jne..
Tuli mieleen NARSISTINEN PERSOONALLISUUSHÄIRIÖ.
Sellainen ihminen kun ei kykene rakentavaan parisuhteeseen.
Yritin etsiä kirjahyllystäni erästä kirjaa, jonka kalifornialainen professori on kirjoittanut, tutkittuaan persoonallisuushäiriöisiä.
En löytänyt sitä, olen varmaankin lainannut sen jollekin.
Tämä tutkija epäili, että kyseessä saattaisi olla geenivika.
Mutta en tästä tämän enempää kirjota, olen päättänyt, että Narsisti-aiheisiin ketjuihin en enää osallistu, koska ne kerrat, jolloin olen jotakin sanonut, olen saanut valtaisan ryöpyn niskaani. Huonon ryöpyn :(
Joka tapauksessa KAMALA juttu, jos tällainen geeni on olemassa. Ihmisraukat!- Steffo
Yleensähän biologia on viisaampi kuin me ihmispolot. Tälläkin geeniyhtymällä on varmaan joku tarkoituksensa. Olisikohan vaikka näin että ihmiset jotka eivät helposti sitoudu toisiin edesauttavat lajin leviämistä, ehkäisevät sisäsiittoisuutta m.m. Yhä useammat alan tutkijat ovat myös sitä mieltä että 90-luvulla "muodissa" olleet persoonallisuushäiriöt usein ovatkin geneettisiä tai neuropsykiatrisia häiriöitä.
- Heikunkeikku
Steffo kirjoitti:
Yleensähän biologia on viisaampi kuin me ihmispolot. Tälläkin geeniyhtymällä on varmaan joku tarkoituksensa. Olisikohan vaikka näin että ihmiset jotka eivät helposti sitoudu toisiin edesauttavat lajin leviämistä, ehkäisevät sisäsiittoisuutta m.m. Yhä useammat alan tutkijat ovat myös sitä mieltä että 90-luvulla "muodissa" olleet persoonallisuushäiriöt usein ovatkin geneettisiä tai neuropsykiatrisia häiriöitä.
..ajatustasi, että kyseinen geeniyhtymä olisi välttämättä kamalaa. Vaikea meidän ihmispoloisten on TIETÄÄ monienkaan geenien todellista tarkoitusta, minkä luonto viisaammuudessaan on "järjestänyt".
Mitä tuohon persoonallisuushäiriöisiin tulee, niin Narsistinen ph diagnosoitiin 80-luvun lopussa ja siitä alettiin juuri 90-luvulla puhumaan paljon.
NARSISTI-sana on niin yleisesti käytetty sana ja nimenomaan väärissä yhteyksissä, että ei ole ihmekään, että kun puhutaan IHAN OIKEISTA NARSISTISTA, se mielletään lähes leikillisesti "vähän hankalaan ihmiseen".
Kuten myös sana HULLU. "Ooks vähä hullu, ku meet noin kylmään veteen uimaan?" "Se oli ihan hullu tyyppi." "Hullu ihminen, ku ei tajuu tota." jne.. jne...
Ei kukaan tosissaan ajattele, että kyseinen "hullu" olisi ihan OIKEESTI HULLU.
MUTTA, oikeita HULLUJA on olemassa. OIKEITA Narsistisia persoonallisuushäiriöisiä ON olemassa.
SIKSI, mun mielipiteeni on, että pitäisi "keksiä" uusi nimi näille oikeille Narsisteille.
Onhan ihan tervettä, kun on tervettä narsisisuutta.
Tai joku voi käyttäytyä hyvinkin narsistisesti, väliaikaisesti, jostakin SYYSTÄ. Se ei kuitenkaan tee ihmistä Narsistiksi.
Tämä geeni, josta puhuit aloituksessasi, niin vastauksessani viittasin siihen mahdollisuuteen, että geeni aiheuttaa OIKEAN Narsistin "puhkeamista".
Kuten tiedämme, myös olosuhteilla on merkityksensä ihmisen käyttäytymiseen.
Tämä on NIIN laaja aihe, että tuntuu vähän naivilta raaputella pintaa ja puhua lyhyesti näin suurista asioista.
Siis minä en osaa.
Vaikka aloitinkin vastaukseni, että "ei välttämättä kamalaa", niin se saattaa olla myös "Kyllä, se on erittäin kamalaa, jos tällainen geeni ihmisessä on."
Lääketieteessä on monia ihmisiä pystytty auttamaan sairauksien puhkeamisessa tai ettei niitä puhkea ollenkaan, oikealla hoidolla ja etukäteisellä valvonnalla.
- joka
uniaan uskoo se varjoaan pelkää.
- asialle
pitäis tehdä, miten olis geenimanipulointi :)
- yks-Ämmä
pelkästään ruotsissa vallitseva tilanne vai täällä myös?
Huonompi homma, nyt miehet voi vedota että heillä on geenivika jos sellaista sattuu.
Milläs naiset sitten puolustautuu - hormooniviallako? Tämän kohu-uutisen jälkeen rupesimme arvuuttelemaan sitä, onko meillä essolaisilla tämä vakava geenivirhe. Avioliittomme ovat kyllä pysyneet koossa, mutta joitakin oireita geenivirheestä kuitenkin on tullut vuosien varrella esiin. Jos näemme oikein simpsakan neidon Essolla, niin sepalusta alkaa kummasti kiristää, vaikka olemme jo vanhoja miehiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236