Kumpaan kantsii mennä perheellä?
Onko hinta/laatu kohdallaan?
Domina Inn Riga vai Valdemars
5
943
Vastaukset
- periferia
Sinulla lienee syy, miksi kysyt kokemuksia vain näistä mainitsemistasi kahdesta hotellista? - Minulla ei ole kokemuksia kummastaakaan, mutta olen ihan just kahlannut koko Riikan hotellitarjonnan, kun varasin neljän hengen seurueellemme hotellia lokakuun toka viikolle. Etsin hyvän hinta/laatusuhteen lisäksi keskeistä SIJAINTIA (joka mulle tarkoittaa Vanhaa kaupunkia!). Ottamatta kantaa vaihtoehtoihisi kehotan Sinua vielä tsekkaamaan netistä www.booking.com - siellä on UPEITA 4 tähden hotelleja; edullisempiakin kuin nämä em. kaksi.
- Riganieki
Ainakin Valdemarsia voisin suositella mielelläni.
Eikä tuosta Valdemarsistakaan montaa sataa metriä tarvi kävellä, mikäli se vanha kapunki on tärkeysasia numero yksi.
Hotellibuukkas sivustoilla lähes kaikki näyttävät aina upeilta :))
Jos taas hinta on se tärkein asia, löydät keskustan ulkopuolelta edullisempia hyvän laadun hotelleja, joista on joko ilmainen tai erittäin helppo julkinen kyyti suoraan sinne vanhaan kaupunkiin - vain huvittaa
tuo keskeinen sijainti(vanha kaupunki).Mielestäni esim. Reval hotel Latvijan sijainti on keskeisempi,vaikka ei vanhassa kaupungissa olekaan.Ehkäpä vanha kaupunki on sitten syksyn tullen se viihtyisin paikka.Kuinkahan pitkään siellä voi syödä ulkona(siis terasseilla)?Nillähän on siellä lämmittimet,ettei ainakaan kovin helposti palellu,mutta onko lokakuussa vielä tunnelmaa??
- piikalikka
vain huvittaa kirjoitti:
tuo keskeinen sijainti(vanha kaupunki).Mielestäni esim. Reval hotel Latvijan sijainti on keskeisempi,vaikka ei vanhassa kaupungissa olekaan.Ehkäpä vanha kaupunki on sitten syksyn tullen se viihtyisin paikka.Kuinkahan pitkään siellä voi syödä ulkona(siis terasseilla)?Nillähän on siellä lämmittimet,ettei ainakaan kovin helposti palellu,mutta onko lokakuussa vielä tunnelmaa??
sataa ja tuulee....Balsamia kahviin!
- vertailla
Domina Inn Riga on vanhassa kaupungissa, mutta paljon kalliinpi, kuin homoystävällinen Valtsu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814