mitäs laitetaan?
Itse pelaan ainakin kontua,huhuja liikkuu että saattais yllättää.
torstain monari
monarimikko
1
706
Vastaukset
- Kontulalainen
Kontu on piristänyt otettaan ja pelasi hyvän kotiottelun MP:tä vastaan (2-0). Olin katsomassa peliä ja sanoisinko että suhteellisen tasanen peli, ehkä jopa hivenen MP:n painostusta oli, Kontu onnistui maalinteossa, MP ei. Väittäisin kuitenkin että Klubi on sen verta kovempi joukkue ettei Konnulla ole mahdollisuuksia, tasoero on liian suuri.
Tietenkin jos ajattelee että Klubi ei tarvitse voittoa ja Kontu tarvitsee KAIKKI pisteet jotta kakkosdivari paikka säilyy niin on siine ehkä pienet mahdollisuudet vieras voittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595