Jännä piirre ihmisessä tämä, kun voi julkaista ajatuksiaan ilman vastuuta, niin sielun pimeimmät voimat saavat vallan. En voisi kuvitellakaan, että esim. samanlaista "keskustelua" käytäisiin vaikkapa linja-auton käytävän toisella puolen tai kapakan naapuripöydässä. Aivan hulluilta vaikuttaisivat. Mikä ihme tänne vetää lähestulkoon pelkkiä vähä-älyisiä. (huomaa monikko). Tietenkin heillä on sama oikeus kirjoittaa, kuin muillakin, mutta näyttää sille, että ns. normaalit jättävät kokonaan viestittämättä. Nyt herätkää ja mukavia aiheita ja aloituksia rustaamaan. Tiedän, että teitäkin siellä on.
Motto: Kukaan, joka sienestää, ei voi olla läpeensä paha.
(oma keksimä)
Jännä piirre
7
573
Vastaukset
- -----+
"Mikä ihme tänne vetää lähestulkoon pelkkiä vähä-älyisiä. (huomaa monikko)."
Mihin sinulla kuitenkin unohtui sana "meitä" sanojen "pelkkiä" ja "vähä-älyisiä" välistä?- dothefake
No niin, tiesinhän minä, että siellä avaruudessa on elämää.
Havaintosi on erittäin ansiokas, mutta jätin sen sanan tarkoituksella pois, koska olen ujo.
- Alinero
... avaus, niin suuri osa kommenteistakin on järjellisiä.
Kommentti: tuo motto on ihan perseestä.- Paikkaansa ......
Laitoin "JÄRJELLINEN AVAUS" otsikoksi ja katso mitä kävi !!!!!!!!
Ensi vastaus ei ollut kovin ÄLYKÄS , mutta ?????? - dothefake
Oikeilla jäljillä olet, mutta et taida sienestää.
Toi sun mottosi on hyvä! Lohduttavaa huomata, ettei tässä niin paha ihminen olekaan :-). Ootko miettiny päteekö toi motto myös marjastamiseen ;-)? Vai onko siihen joku oma mottonsa?
Aattelin vaan, kun kävin tässä puolukoita keräämässä muutaman litran... kanttarellejakin löytyi melkoisesti...
Tosi on, melkosen köyhää on ollu lähiaikoina tällä palstalla. Järkevät keskustelunaiheet puuttuu kokonaan. Ei toi originalista jauhaminen oikein iske...- dothefake
Pätee varmasti. Ainakin niiden ihmisten joukossa, jotka tunnen tai tiedän, korreloi sienestys ja marjastus miellyttävämmän luonteen kanssa. Ja päinvastoin. Liikuntaesteet ym. erikseen, mutta noin yleensä teoria pätee. Testaapa itse käymällä läpi tuttujasi. Sen verran vielä lisäystä, että ainakin kaikkein ilkeimmät, joita tiedän, eivät ole ikinä harrastaneet, yksi jopa vielä kulkee metsässä, mutta kerskuu potkivansa kaikki sienet nurin, ettei niitä muut saisi. Aikuinen ihminen. No omahan on häpeänsä.
Täytyy varmaan tänään lähteä vähän katsastelemaan.
Ps. Ei iske ei, siksi pitäisi muidenkin yrittää kirjoittaa tänne kaikenlaisesta mukavammasta, kyllä se varmaan houkuttelisi lisäväkeä ja saisimme hitusen muutettua keskustelun suuntaa. Kuten olen aiemminkin sanonut, niin kyllä vastaukset voivat olla minkäläisia tahansa, kunhan niissä on joku ajatus tahi kommentti, joka veisi eteenpäin ja johon voi vastata tai puolustautua. Pelkkään älämölöön ei pysty sanomaan juuta eikä jaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864