On sattunut hassusti, eräs mies on osoittanut huomiota minulle (mielestäni vaan pelleilee) mieheni nähden ja kuullen. Tätä on jatkunut jo puoltoista vuotta. Kerran tässä ollessamme suuremmalla porukalla laivalla, mieheni kännipäissään meni utelemaan tältä mieheltä että tykkääks mun tyttöystävästäni? Tämän miehen tyttöystävä oli siinä vieressä kuulolla aika huolestuneen näköisenä. (kaikki oli selviä paitsi minun mies). hätistin nolona mieheni pois.
Kun seuraavan kerran nähtiin (ja siitä eteenpäin joka kerta kun nähdään) tämä nainen on suhtautunut minuun ymmärrettävästi vähän viileästi. Katsoo päästä varpaisiin yms :/ Koskaan me ei olla oltu naisen kanssa ystäviä tai edes tunnettu hyvin. Nähty ohimennen parin vuoden ajan, sellaisia että moikataan vaan.
Mutta nykyään (tuosta aikaa jotain 6kk) olemmekin vähän enemmän tekemisissä, koska miehemme ovat alkaneet kaveeramaan enemmän.
Miten saisin tuon naisen luottamaan minuun toisena naisena, etten aio viedä hänen miestä, etten ole kiinnostunut hänestä?
minulla on ihan syyllinen olokin vaikka mitään syytä ei ole.
Pelkääkö tämä nainen minun
6
779
Vastaukset
- Tristar
En usko että kyse on niinkään juuri SInun iakeistasi, vaan ylipäänsä siitä että tuo nainen näkee/luulee miehensä olevan sinusta kiinnostunut, eihän kukaan halua jäädä oamssa parisuhteessaan toiseksi unelmalle jostakusta toisesta. Tai edes epäillä sellaista. Viileys on ihan ymmärrettävää, ja uskon että sekin ajan kanssa kyllä menee ohi... niin kauan kuin tosiaan vietätte aikaa tuon naisen kanssa kavereina keskenänne, ette vian meistenne seurassa. AIna kun hnen miehensä ja sinä olette samassa huoneessa, hänen "asemansa" on hänen omassa mielessään uhattuna.
HYpoteeseja vain, en tunne ihmisiä enkä tilannetta. Oletan ja arvailen. Osunko lähelle?
***- Ap.
vain kun miehemme tapaavat. Me ei tunneta toisiamme yhtään paremmin eikä meillä ole keskenämme paljon yhteistä. Tunnen aina oloni vaivaantuneeksi hänen seurassaan.
Tapaamiset ovat sellaisia että hänen mies pyytää miestäni tulemaan heille tuomaan jotain koneen osia tms ja sitten sitä jäädään kahville yms. Tai sitten se mies tulee vaimonsa kanssa meille vähän samantyylisissä merkeissä. hänellä on aina vaimo mukana kaikkialla ja me kanssa liikumme parina aina, joskin yritän vältellä näitä ja pyrin jäämään kotiin jos vain suinkin mahdollista.
Joskus tapaamme yhteisten harrastusten (miehillämme sama harrastus) parissa, sama juttu siellä...en osaa puhua tälle naisille mitään koska pelkään häntä. Hän on niin viileä ja ylenkatseinen että tuntuu etten osaa edes puhua oikein. - nainen nainen
Ap. kirjoitti:
vain kun miehemme tapaavat. Me ei tunneta toisiamme yhtään paremmin eikä meillä ole keskenämme paljon yhteistä. Tunnen aina oloni vaivaantuneeksi hänen seurassaan.
Tapaamiset ovat sellaisia että hänen mies pyytää miestäni tulemaan heille tuomaan jotain koneen osia tms ja sitten sitä jäädään kahville yms. Tai sitten se mies tulee vaimonsa kanssa meille vähän samantyylisissä merkeissä. hänellä on aina vaimo mukana kaikkialla ja me kanssa liikumme parina aina, joskin yritän vältellä näitä ja pyrin jäämään kotiin jos vain suinkin mahdollista.
Joskus tapaamme yhteisten harrastusten (miehillämme sama harrastus) parissa, sama juttu siellä...en osaa puhua tälle naisille mitään koska pelkään häntä. Hän on niin viileä ja ylenkatseinen että tuntuu etten osaa edes puhua oikein.rohkeasi vaan murtamaan jää. puhu asiasta suoraan. voi olla et hän ajattelee sinusta samoilla tavoin. jos hän tosiaan oikeesti pelkää sun vievän miehen niin sille et voi mitään. elät vain elämääsi, kyllä hän selviää omista angsteistaan. toki kannattaa yrittää setviä, mut hän on toinen puoli jututsta ja jollei tuu yhtään vastaan niin voit ainakin hyvillä mielin jatkaa eteenpäin.
niin kauan kuin luimit pisin nurkkia häntä koipien välissä vaikutat siltä kuin potisit syyllisyyttä jostain ja näin lietsot sen naisen fiiliksiä.
tällaisia mulle tuli ekana mieleen.
- vihaa miestään
sisimmissään mutta purkaa kiukkunsa sinuun. Se on niin yleistä naisilla, kunnes lopulta vuosien kärvistelyn jälkeen he VIHDOIN potkaisevat moukan äijänsä pihalle.
- ............
Tuon naisen huomio ei nyt ole sinussa vaan miehessään - luonnollisesti. Ei hän ajattele, että sinä sitä tai tätä vaan niitä miehensä loukkaavia tekoja. Ethän sä voi tehdä mitään muuta kuin olla ruokittamatta tollasta leikkiä ja flirttiä. Eli taitaa ne naisen miehen teot vaikuttaa enemmän kuin sun.
Meillä on myös eräs tuttava pariskunta joista miehen olemme tunteneet kauemmin ja nyt hänellä on nais ystävä joka on meitä muita viisi vuotta nuorempi. Hän suhtautuu minun ja oman miehensä väleihin epäilevästi vaikka olen useasti selittänyt että olemme olleet ystäviä jo kaaaaaaaauan. Noh, tämä siis johtunee siitä että tämä typy on ilmeisen epävarma suhteestaan. liekö taustalle joitain pettymyksiä. itse en ole tehnyt asialle sen enempää kun vakuuttanut toimintaani ja suhdettani omaan mieheen rikkaana ja ihanana, vannonut uskollisuutta.
Muista vaan että kaikki EI VAAN VOI tulla toimeen keskenään. Sille ei voi minkään. Perhettä emme voi valita, puolisin ja ystävät voimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969