Vantaan Taido järjestää tänään maanantaina 8.9.2008 lyhyen lajinäytöksen klo 19.00 alkaen Hakunilanrinteen alakoululla Hiirakkotie 18, Vantaa. Näytöksen jälkeen on mahdollista itsekin kokeilla taidon harjoittelua. Lisää tietoa alla:
ALKEISKURSSI ALKAA
Aika: alkaen 8.syyskuu 2008 klo 18:30 (maanantaisin ja torstaisin)
Paikka: Hakunilanrinteen alakoulu, Hiirakkotie 18, Vantaa
Kesto: 5 kk
Hinta: 100 € (hintaan sisältyy Pohjolan tarjoama vakuutus)
Ikäraja: 13v
Kurssi alkaa lyhyellä lajiesittelyllä jossa nähdään millaista taidon harjoittelu on. Itse harjoitukset ovat maanantaisin ja torstaisin klo 18:30 - 20:00.
Alkeiskurssin tavoitteena on luoda peruspohja taidon täysipainoiseen harjoitteluun. Kurssin aikana käydään perusliikkuminen, vartalonhallinta, lyönnit ja potkut perusteellisesti läpi. Taidoon kuuluvia akrobaattisia tekniikoita harjoitellaan kykyjen ja mielenkiinnon mukaan.
Kurssi alkaa syyskuusta ja kestää tammikuun loppuun asti, jonka jälkeen on mahdollisuus suorittaa taidon ensimmäinen vyöarvo eli sininen vyö. Kurssin aikana opitaan taidon ensimmäinen liikesarja, jota kutsumme Hokei:ksi.
Alkeiskurssin harjoitusasuksi kelpaa hyvin T-paita ja verkkarit. Vasta pidemmälle edetessä taidopuvun hankkiminen tulee ajankohtaiseksi.
Harjoituksista vastaa Ly-Cong Thu 2.dan. (kutsumanimi: Congi)
Lisätietoa kurssista tai lajista voi tiedustella ottamalla yhteyttä suoraan vetäjään, jonka puhelinnumero on 040 - 721 6018.
Tervetuloa mukaan antoisan lajin pariin!
Tänään Taidon näytös ja alkeiskurssi/ Vantaa
blackelf
0
399
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647