Osta vain mustia sukkia, näissä säästö tulee siitä,kun ao. sukan pari menee risaksi, niin jostain toisesta on jäänyt sille pari.
Ja mikä parasta, otat vain laatikosta kaksi sukkaa ja paria sille ei tarvitse etsiä.
Elikkä, sinulla on laatikossa sata mustaa sukkaa, niin se tarkoittaa viittäkymmentä sukkaparia.
Mottoni on...
Vältä olemasta muodin orja, kulje omia teitäsi ja pian huomaat muiden luonteeltaan heikompien kulkevan perässäsi.
Mietippä tuota..
Osta vein mustia
sukkia.
4
809
Vastaukset
- ostakomissäännimessä
Sukat ovat yleensä eri paria myös muodoltaan eli vasen ja oikea, mites sit kun on 50 vasemman jalan sukkaa?
- kengät
jalassa niin kukaan ei huomaa.
- juippie
Osta vain samanlaisia kenkiä kaikki. Jos joku kenkä hajoaa löytyy sille aina ehjä toinen kenkä pariksi.
- ei hätää.
Ota kaksi yhtä äkäistä akkaa. Jos mustaukko vie toisen, sinlle jää vielä yksi huutamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361